Jongens, kan ik effe inhaken op het verhaal van Maus z'n WRX
Ten eerste RJ, had Maus de auto gekocht met STi injectoren erin en een Walborro pomp deze zijn dus niet door DBM gemonteerd.
Ik ga ook niet het werk van DBM goed praten, dat met die versnellingsbak kan echt niet

en dat horen zij als bedrijf op te lossen.
Door het op te lossen zuiveren zij hun naam weer als bedrijf.
DBM zelf is een apart soort bedrijf, ze doen erg uit de hoogte en doen het liefst niets anders dan Evo's, WRXen, Skylines en dat soor spul. Golfjes, Astra enz enz, zien zei als speelgoed autootjes en doen ze liever niet omdat ze daar geen brood in zien en bedrijven die daar wel in doen kijken ze erg op neer.
Wij hebben nu ook een Impreza GTT staan met een gebroken distributie spanrol. Deze auto is via ons verkocht, met de garantie dat alles in orde is. Enkele weken geleden hebben wij bij deze auto nog een beurt gedaan, koppeling vervangen en remmen rondom vevangen. Het is nu voor ons jammer de bammer, maar het wordt gewoon gerepareerd. Zoals je dat hoort op te lossen in dit geval. Klant heeft me vorige week gebeld of we gelijk een Samco slangenset willen monteren en offferte gevraagd voor wielen.
Het is maar hoe je het oplost