Probleem Originele Renault radio

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
RSRacer

Beste RTC'ers,
Ik heb gistere een Clio RS gekocht, maar nu is er het volgende probleem met de radio.
Als je hem aanzet heb je bv 3sec muziek en dan weer 2sec niks en zo blijft het zich voortdurend herhalen.
Iemand een idee wat het kan zijn? Hij doet het in elke stand, in cd op radio altijd precies of de stroom wegvalt. Maar de zender blijft staan op het displaytje.
Betreft Clio 2004

greetz Koen
Remco_Rs
Contacteer:

Komt er niet code in het display te staan? zoja dan eff de radiocode invoeren.En anders eff de radio eruit stekkers los,en weer erop en dan maar weer eens kijken.......
RSRacer

Neen er komt Q-music op te staan naam van de zender dus...
Zal hem er wel moeten uithalen en alles eens nakijken ook de bekabeling naar de boxen die zit mss ergens klem ofzo. En anders welk merk radio zou ik kopen als het aan de radio ligt? Ik had gedacht aan een Alpine, zijn er nog goede merken?

greetz Koen
Menno

Sommige radio's doen dit als er geen code is ingevoerd. Als je de stroom er ff afhaalt, zal ie daarna wel op normale wijze om de code vragen.
rev it like a rental
Robke
Car: Lexus IS250

Misschien heb je kortsluiting in de luidsprekers of de draden ervan, even de radio eruit halen en de luidsprekers doormeten met een multimeter. :)
RSRacer

Hoe kan ik die het beste uitmeten?
Op beepstand zetten en dan horen wanneer hem piept? of op weerstand zette en dan de Impedantie meten?

greetz en alvast bedankt
RSRacer

Als het de code van de radio zou zijn, dan heb ik een probleem want die gast waar ik die auto aan gekocht heb is de code waarschijnlijk kwijt. Is deze opnieuw aan te vragen en heeft iemand een idee wat het kost?
bedankt voor de replays
greetz Koen
edwinvr
Contacteer:

RSRacer schreef:Als het de code van de radio zou zijn, dan heb ik een probleem want die gast waar ik die auto aan gekocht heb is de code waarschijnlijk kwijt. Is deze opnieuw aan te vragen en heeft iemand een idee wat het kost?
bedankt voor de replays
greetz Koen
ff naar de dealert en opvragen
of het wat kost ligt aan de dealer... heb weleens 35 euro horen roepen om een code op te vragen... |:
PaulM

klinkt bekend code kwijt, heb nog een ori renault casette radio liggen waar ook de code van kwijt is...
Plaats reactie