[GTTurbo]Jop's phase I chargecooled project
En je bent er niet alleen met een turbotje hoor, braided oil feed hose zou ik er gelijk bij nemen, nieuwe olie (2maal) en een nieuw oliefilter. Evt een turbopakking. Dat is echt wel het minimale wat je minimaal nodig hebt als je t mij vraagt. (ervanuitgaande dat je de dikkere koppakking, kopbouten en evt versterkte in/uitlaat pakkingen al hebt)
Al met al kom je toch wel minimaal op een dikke 1000 euro uit.
grtz Jiggy
grtz Jiggy
gevlochten leiding heb ik al, olie en filter ook, pakkingen ook...JiggyMF schreef:En je bent er niet alleen met een turbotje hoor, braided oil feed hose zou ik er gelijk bij nemen, nieuwe olie (2maal) en een nieuw oliefilter. Evt een turbopakking. Dat is echt wel het minimale wat je minimaal nodig hebt als je t mij vraagt. (ervanuitgaande dat je de dikkere koppakking, kopbouten en evt versterkte in/uitlaat pakkingen al hebt)
grtz Jiggy
en heb net k-tec gemaild over de verzendkosten
-
- Contacteer:
Lijkt me zowiezo een strakker plan.slash schreef:oh ok ik hoor t wel van die gasten
anders kan ik netzogoed eentje bij mbcarperf kopen denk
Stel er is iets mis mee, hoef je hem niet gelijk naar engeland te sturen.
Hello, the shipping cost for the Turbo sent to Holland would be £20, thisJiggyMF schreef:T staat ergens op de site hoor, maar ik kan t zo snel even niet vinden.
T was altijd of rond de 50 pond, of rond de 50 euro (dat weet ik niet prceies meer)
grtz Jiggy
would be on a Parcelforce Euro 48 delivery service,
Regards,
Richard Lowe
K-TEC Racing Ltd
Sales Department
01202 820800
http://www.k-tecracing.com
je had gelijk

mwa nog niet,
k-tec turbo is inc. verzenden 480 Pond, is 710 euro
mb carperformance turbo inc. verzenden 1030 euro
toch wel een verschil van 300 euri....
en die 100 die ktec erbij rekend krijg ik terug want ik mot mijn turbo echt niet meer terug...
en die 100 die ktec erbij rekend krijg ik terug want ik mot mijn turbo echt niet meer terug...

Naja t is allebei veel geld natuurlijk.slash schreef:mwa nog niet,
Denk dat ik persoonlijk als ik tussen deze 2 moest kiezen voor de ktec zou gaan, aan de specs te zien zullen deze 2 niet erg veel van elkaar verschillen.
Then again ik zou geen van tweeen nemen maar wat krachtigers als je toch bezig bent , volgens mij ga je later spijt krijgen dat je toch niet wat krachtigers hebt genomen.
grtz Jiggy
misschien heb je gelijk, maar ik wil echt niet hoger dan 1,2 bar gaan... en een beetje snel opspinnenJiggyMF schreef:Naja t is allebei veel geld natuurlijk.slash schreef:mwa nog niet,
Denk dat ik persoonlijk als ik tussen deze 2 moest kiezen voor de ktec zou gaan, aan de specs te zien zullen deze 2 niet erg veel van elkaar verschillen.
Then again ik zou geen van tweeen nemen maar wat krachtigers als je toch bezig bent , volgens mij ga je later spijt krijgen dat je toch niet wat krachtigers hebt genomen.
grtz Jiggy
-
- Contacteer:
Toch raar dat die prijzen zoveel schelen.
Voor de prijs van een normale T25 bij MB(1025), heb je toch al snel een betere T25 bij K-tec(1018).
Dan is het natuurlijk makelijk kiezen.
Voor de prijs van een normale T25 bij MB(1025), heb je toch al snel een betere T25 bij K-tec(1018).
Dan is het natuurlijk makelijk kiezen.
-
- Contacteer:
Geen idee of die beter is, maar veel slechter zal die wel niet wezen.Florus schreef:Ja,maar wie garandeerd dat die van K-tec een betere is?
Ik zou i.i.g. niet zo snel een turbo in 't buitenland kopen,lijkt me niet zo handig,zeker niet als er iets aan mankeerd
Maare 300 euro verschil is wel een boel centjes.
En ja als die kapot zit je wel ff te kloten.
Waar je olie toevoer zit van je turbo, volg de slang naar je blokje en je hebt hem.slash schreef:waar zit in godsnaam de oliedruk-meter, heb gister mn oliekoeler gemonteerd maar nergens te vinden dat ding!!!!!
gr sander
Nee je moet een sensor van M14x1,5 hebben en die moet iets van 2cm uitsteken. Die draai je dan links naast je oliefilter (onder je dynamo) in een gat waar een afdopbout inzit. (Dop 16 geloof ik) Ff searchen, is al vaker besproken.
alles gaat idd langzaam, kan geen sleutelplek vinden en sleutelen op de stoep werkt nietpierre schreef:wanneer verwacht je 'het projekt' af te ronden ??
motorisch kan ik nog wel fixen, een maat van me werkt bij een taxi-centrale dus daar kan ik sleutelen aan mn motor, maar de body moet ook aangepakt worden en daar gaan meer werk in zitten
hmm dan ben ik bang dat hij pingelt.
je zou eens kunnen cheken door de stekker er af te gooien van de pingelsensor of hij dan meer kan, maar op de langeduur kan dat schade opleveren..
Heb je iets anders als normaal in de tank gegeooid?
je zou eens kunnen cheken door de stekker er af te gooien van de pingelsensor of hij dan meer kan, maar op de langeduur kan dat schade opleveren..
Heb je iets anders als normaal in de tank gegeooid?
schijnt heel moeilijk te zijn of helemaal niet mogelijk. Ik zou het niet weten..
Gewoon er af trekken en gaan rijden met de radio uit. Als je motor opeens gaat trillen meteen gas los. dan weet je zeker dat hij pingelt. Anders schijnt het een rinkelend geluid te maken of als het kraken van chips.
Heb je een bleedvalve? draai die dan gewoon eens dicht
Of is je tank half leeg? gooi die dan vol met bp ultimate. Benziene word heel snel gemengd, dus dat moet je haast onmiddelijk vernemen.
Dus ingewikkelde dingen, zoals pingelsensor checken kan eigelijk niet.
Als die het blijft doen zal je wel een "hot spot" hebben in een van je cylinders, en daar schijnt ook wel een truukje voor te zijn om daar van aftekomen. Dat weet Sven wel.
Het is niet dat je motor meteen in de soep loopt hoor.. Dat heb je pas bij highspeed nock na 20-30 seconden pas hoor!
Gewoon er af trekken en gaan rijden met de radio uit. Als je motor opeens gaat trillen meteen gas los. dan weet je zeker dat hij pingelt. Anders schijnt het een rinkelend geluid te maken of als het kraken van chips.
Of is je tank half leeg? gooi die dan vol met bp ultimate. Benziene word heel snel gemengd, dus dat moet je haast onmiddelijk vernemen.
Als die het blijft doen zal je wel een "hot spot" hebben in een van je cylinders, en daar schijnt ook wel een truukje voor te zijn om daar van aftekomen. Dat weet Sven wel.
Het is niet dat je motor meteen in de soep loopt hoor.. Dat heb je pas bij highspeed nock na 20-30 seconden pas hoor!
Als je 't ook niet weet, is het misschien verstandiger om allerlei halve waarheden en hele vaagheden voor je te houden.Abel schreef:schijnt heel moeilijk te zijn of helemaal niet mogelijk. Ik zou het niet weten..

Over 't probleem: Knal je echt tegen een begrenzer aan, of begint de motor in te houden, of loopt ie wel netjes, maar zakt 't vermogen helemaal in?
rev it like a rental