Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Mijn geluidsinstallatie doet het weer, de zekering was stuk. Hij was niet gesmolten maar 1 van de 2 kapjes om de glazen bezuizing maakte geen verbinding meer.
Alleen ben is niet zo te spreken over de geluidskwaliteit, iemand een idee?
Alleen ben is niet zo te spreken over de geluidskwaliteit, iemand een idee?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
En Rob geen lid meer? 

-
Omkomstlijst voor komende donderdag TNM te Maastricht 
Komt wel:
- Danny
-
-
-
Komt misschien:
-
-
-
-

Komt wel:
- Danny
-
-
-
Komt misschien:
-
-
-
-
--------------------------------------------------------------------------------
Komt wel:
- Danny
- Rob
- Baszos
-
Komt misschien:
-
-
-
-
kwam er trouwens achter dat 1 van me subs het weer niet doet..... word nu toch volgens mij echt tijd voor een nieuwe versterker
Komt wel:
- Danny
- Rob
- Baszos
-
Komt misschien:
-
-
-
-
kwam er trouwens achter dat 1 van me subs het weer niet doet..... word nu toch volgens mij echt tijd voor een nieuwe versterker

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
Wat nou, Elia uitlaatspruistuk. Die maken spagettis, maar niet voor turbos.Ruudjuh schreef:Zijn er nog mensen die een beetje geld hebben.... dan check dit out LINKJE want een 19 16v turbo voor dat geld mag je niet missen
Hey, weet iemand of die flitskast (als ik van Heerlen kom, bij de geuselt rechtsaf, ik geloof bij de 1e rij stoplichten staat een flitskast) alleen flitst bij roodlicht of ook als je er met 120 om 3 uur snachts langsrijd. Ik had in elk geval geen flits gezien, maar had er ook niet zo op gelet.
Als alles goed gaat ga ik zaterdag mijn turbo blok ophalen.

-
Bij mijn tomtom geeft die flitspaal daar ook controle op snelheid! Dus als je niet geflitst bent geworden heb je mazzel gehad 
Ligt ook nog eraan of de stoplichten op oranje knipperen, dan staan ze uit als het goed is....
http://www.flitspaal.nl/
Ligt ook nog eraan of de stoplichten op oranje knipperen, dan staan ze uit als het goed is....
http://www.flitspaal.nl/
-
Komt wel:
- Danny
- Rob
- Baszos
- Rik
-
Komt misschien:
- Luc
-
-
-
Komt wel:
- Danny
- Rob
- Baszos
- Rik
-
Komt misschien:
- Luc
-
-
-
-
Komt wel:
- Danny
- Rob
- Baszos
- Rik
-
Komt misschien:
- Luc
- Bram
-
Komt wel:
- Danny
- Rob
- Baszos
- Rik
-
Komt misschien:
- Luc
- Bram
-
-
Rianne RT schreef:Over jouw tomtom gesproken, wat heb jij voor een gps-receiver, ga er nu eindelijk ook 1 kopen, weet alleen niet welke....cyberdanny schreef:Bij mijn tomtom geeft....
Op het moment heb ik tomtom navigator 5, zeeeer tevreden over, als je je zo'n tomtom "muis" (gps antenne) regelt dan heb ik de software voor je.

Dat is het probleem, ik vraag me af, of er verschil zit tussen al die 'muizen'. Maar zit nu met Riel op ebay, en probeer eentje te scorencyberdanny schreef:
Op het moment heb ik tomtom navigator 5, zeeeer tevreden over, als je je zo'n tomtom "muis" (gps antenne) regelt dan heb ik de software voor je.

ook als je niet oplet... die flits die maakt je wel wakkerMarcoG schreef:Wat nou, Elia uitlaatspruistuk. Die maken spagettis, maar niet voor turbos.Ruudjuh schreef:Zijn er nog mensen die een beetje geld hebben.... dan check dit out LINKJE want een 19 16v turbo voor dat geld mag je niet missen
Hey, weet iemand of die flitskast (als ik van Heerlen kom, bij de geuselt rechtsaf, ik geloof bij de 1e rij stoplichten staat een flitskast) alleen flitst bij roodlicht of ook als je er met 120 om 3 uur snachts langsrijd. Ik had in elk geval geen flits gezien, maar had er ook niet zo op gelet.
Als alles goed gaat ga ik zaterdag mijn turbo blok ophalen.

of idd uitgestaan of rolletje vol

Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Yamaha R6 '03
-
en zeker om 3 uur snachtsbaszos schreef:ook als je niet oplet... die flits die maakt je wel wakkerMarcoG schreef:Wat nou, Elia uitlaatspruistuk. Die maken spagettis, maar niet voor turbos.Ruudjuh schreef:Zijn er nog mensen die een beetje geld hebben.... dan check dit out LINKJE want een 19 16v turbo voor dat geld mag je niet missen
Als alles goed gaat ga ik zaterdag mijn turbo blok ophalen.![]()
of idd uitgestaan of rolletje vol

mmm, ik wil het het voordeel van de twijfel geven...anders heb ik nog 2 oude autobanden in de kelder liggen en een 10-liter jerrycan achterin de auto. 

-
vindt het maar magerkes om daar de turbo 2 voor buiten te halen en ook koud !
Ik kom wel effe langs
Tot straks

Tot straks

-
met de benzineprijzen van tegenwoordig ben je bijna duurder uit als je 10l benzine over die paal flikkertMarcoG schreef:mmm, ik wil het het voordeel van de twijfel geven...anders heb ik nog 2 oude autobanden in de kelder liggen en een 10-liter jerrycan achterin de auto.

Bram, dan moet je er harder langs rijden, dan loont het zich weerBram (vospower) schreef:met de benzineprijzen van tegenwoordig ben je bijna duurder uit als je 10l benzine over die paal flikkertMarcoG schreef:mmm, ik wil het het voordeel van de twijfel geven...anders heb ik nog 2 oude autobanden in de kelder liggen en een 10-liter jerrycan achterin de auto.

-
Het was idd heel gezellig! En dat blokje van die Treser was toppie! De laatste in nederland!!! 

Treser van binnen:
![Afbeelding]()
http://www.treser.infocyberdanny schreef:Het was idd heel gezellig! En dat blokje van die Treser was toppie! De laatste in nederland!!!
-
wie gaat er allemaal vanuit het zuiden des lands allemaal naar de toertocht in brabant 2 april?? 

-
MOOI!!

-
alexgt schreef:Bram (vospower) schreef:Omkomstlijst voor komende donderdag TNM te Maastricht
Komt wel:
- Danny
- Rob
- Baszos
- Rik
- alexander
- Wilco (crx bitch)
Komt misschien:
- Luc
- Bram
-
Dit was toch de lijst van 16 maart he... Bij deze een nieuwe maken dan?wilco blue schreef:alexgt schreef:Bram (vospower) schreef:Omkomstlijst voor komende donderdag TNM te Maastricht
-
Omkomstlijst voor donderdag 23-03 TNM te Maastricht
Komt wel:
- Danny + Ilona
- Wilco (crx bitch)
- Riel + Rianne
-
-
-
Komt misschien:
-
-
-
Rianne RT schreef:Dit was toch de lijst van 16 maart he... Bij deze een nieuwe maken dan?wilco blue schreef:alexgt schreef:Bram (vospower) schreef:Omkomstlijst voor komende donderdag TNM te Maastricht
-
Omkomstlijst voor donderdag 23-03 TNM te Maastricht
Komt wel:
- Danny + Ilona
- Wilco (crx bitch)
- Riel + Rianne
- Bram (peugeot racer)
-
Komt misschien:
-
-