Ik pas de opkomstlijst aan, mocht het tegen die tijd zo zijn dat je wel meekunt, zal ik nog een plaatsje proberen te krijgen voor je

www.clubspecials.nl schreef:Kalender 2006
23 April Circuit Park Zandvoort
6 Juli Rijvaardigheidsdag Circuit Park Zandvoort
16 Juli Circuit Park Zandvoort
Nee, de aantallen zijn nog niet doorgegevenPr0f schreef:Zijn de aantallen al doorgegeven?
Met andere woorden, kan ik mezelf nog inschrijven?
hmm, ik meende dat van die kooi ergens gelezen te hebben, maar toch niet, excuses.Steven schreef:Er staat nergens iets over een rolkooi hoor, lees eerst die regelementen ff door
Enneh dik vermogen is sowieso niet priority nummer 1, tis meer handling en het bochtenwerk.
Mooi voorbeeld is Stephane van 8200rpm.com die met een 62pk Smart Roadster de beamers in de bochten gewoon kan bijhouden en alleen op lange rechte stukken moet overgeven aan de overmacht van vermogen.
Is helemaal afhankelijk bij welke andere club je wordt ingedeeld,Pr0f schreef:Alvast vraagje, wat verwachten jullie van recreatief rijden?
Een aantal rondjes rijden om te zien hoe het circuit er uit zit en rustig cruisen of echt ff flink doorrijden?
Om eerlijk te zijn zou ik mezelf eerder in de S klasse indelen, zij het niet dat ik geen rolkooi heb en geen honderden pk's, wat eigenlijk wel verwacht word...
Niet op papier, wel op de baanLuco/Alpine-racer schreef:recreatief gaat net zo hard als sportief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaadAlpine schreef:Niet op papier, wel op de baanLuco/Alpine-racer schreef:recreatief gaat net zo hard als sportief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De R geeft aan: recreatief rijden, de S: sportief...Robke schreef:Ik zit al een tijdje met deze vraag, maar waarom zijn bij sommigen in het opkomstlijstje de R of S dik gedrukt???
-Marieke- schreef:Doe jij eerst maar een rondje, daarna zal ik beslissen...ik zeg nuPaul1916v schreef:tuurlijk!![]()
gezellig!ga je ook mee een rondje doen over t circuit? of durf je niet naast me te gaan zitten dan?
Dikgedrukt heeft betaaldJacco Osté schreef:Opgegeven:
Opkomstlijst Clubspecial 23 April @ Zandvoort:
- (R) Riël
- (R) Chris
- (R) Ivo
- (R) Paul1916v
- (R) André
- (R) Patrick (Basic)
- (R) RJ
- (R) Jacco
- (R) Marcel
- (R) Léon