ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
bij mij is die link naar mbcarperformance, egt een knoepert.... bij andere ook?
-
- Contacteer:
Grote sponsor he 

-
misschien ook meer korting
Vergeet die koolmees niet FerdyFerdy schreef:ik heb hier thuis dezelfde videorecorder !!
zie alleen dat ie met stoeptegel dus meer waard is...
ik ben ff naar buiten !

De koolmees van dominoday..
-
wie heeft er verstand van krikken? ik wil zon garage krik kopen alleen wat voor? loop nu te kutten met zon klein dingetje, ben dat gruwelijk zat.
Moet niet twee keer krikken zijn en dan kapot....bij halfords hebben ze voor van +/-30 eur een krik, is dat wat? of is het toch een beter idee om wat meer geld neer te tellen?
Moet niet twee keer krikken zijn en dan kapot....bij halfords hebben ze voor van +/-30 eur een krik, is dat wat? of is het toch een beter idee om wat meer geld neer te tellen?
Die Halffordskrikkies zijn prima, gaan geen 10 jaar mee maar ik heb er al 1 die al ruim 3 jaar z'n werk doet. Vriend van me heeft em pas na 6 jaar intensief krikken zover gekregen dat ie langzaam weer zakt 

-
aha er zit zelfs een jaar garantie op...das ook wel cool 

zal eens kijken wat voor vogels ik op dit tijdstip nog kan schietenWilma schreef:Vergeet die koolmees niet FerdyFerdy schreef:ik heb hier thuis dezelfde videorecorder !!
zie alleen dat ie met stoeptegel dus meer waard is...
ik ben ff naar buiten !

-
- Contacteer:
Heb hem hier ook al 3 jaar staan.Steven schreef:Die Halffordskrikkies zijn prima, gaan geen 10 jaar mee maar ik heb er al 1 die al ruim 3 jaar z'n werk doet. Vriend van me heeft em pas na 6 jaar intensief krikken zover gekregen dat ie langzaam weer zakt
Maare als die een kwartier op de krik staat, zakt die langzaam aan in.
Ik heb er gelukkig wel assteunen bijgekregen.
Zijn jullie bekend met deze lui? Goeie service en prijs/kwaliteit verhouding...peter5GTTurbo schreef:Heb hem hier ook al 3 jaar staan.Steven schreef:Die Halffordskrikkies zijn prima, gaan geen 10 jaar mee maar ik heb er al 1 die al ruim 3 jaar z'n werk doet. Vriend van me heeft em pas na 6 jaar intensief krikken zover gekregen dat ie langzaam weer zakt
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
wtf is dat ?!Jacco Osté schreef:[img]http://www.priceless420.com/Pr031006packedfull1.jpg[/img]
Ik heb deze,al 3 jaar,van mij kwam bij de aldi vandaan,maar hij is precies hetzelfdeAREXSTYLE schreef:Zijn jullie bekend met deze lui? Goeie service en prijs/kwaliteit verhouding...peter5GTTurbo schreef:Heb hem hier ook al 3 jaar staan.Steven schreef:Die Halffordskrikkies zijn prima, gaan geen 10 jaar mee maar ik heb er al 1 die al ruim 3 jaar z'n werk doet. Vriend van me heeft em pas na 6 jaar intensief krikken zover gekregen dat ie langzaam weer zakt

[img]http://www.powerplustools.nl/FT_86_AA.jpg[/img]
GARAGEKRIKJE PP-T 0605
- capaciteit 2 ton
- min. hoogte 11 cm
- max. hoogte 36 cm
- incl. 360º graden roterende handle
prijs: 29,- euro incl. btw (24,37 excl.)

ik heb ook zo'n Aldi ding, die loopt best vlot leeg, en is redelijk gammel. Daarnaast nog eentje van Kinzo, die na -tig jaar nog steeds niet lekt, en toch net ff degelijker is. (maar nog steeds hobby-spul)Florus schreef:Ik heb deze,al 3 jaar,van mij kwam bij de aldi vandaan,maar hij is precies hetzelfdeAREXSTYLE schreef:Zijn jullie bekend met deze lui? Goeie service en prijs/kwaliteit verhouding...peter5GTTurbo schreef:Heb hem hier ook al 3 jaar staan.Steven schreef:Die Halffordskrikkies zijn prima, gaan geen 10 jaar mee maar ik heb er al 1 die al ruim 3 jaar z'n werk doet. Vriend van me heeft em pas na 6 jaar intensief krikken zover gekregen dat ie langzaam weer zakt
Ik heb er gelukkig wel assteunen bijgekregen.,gebruik 'm zeer veel,doet het prima
[img]http://www.powerplustools.nl/FT_86_AA.jpg[/img]
GARAGEKRIKJE PP-T 0605
- capaciteit 2 ton
- min. hoogte 11 cm
- max. hoogte 36 cm
- incl. 360º graden roterende handle
prijs: 29,- euro incl. btw (24,37 excl.)
rev it like a rental
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dat aldi-ding heb ik ook..zakt idd na een tijdje in, maar goed genoeg om te krikken en dan assteuntjes eronder te zetten..werkt goed zat voor mij..
-
- Über-Spammer
30 euro is wel prijzig voor krikjes, voor 10 zijn ze er ook wel met dezelfde kwaliteit 

-
nog niet op pagina 1000? 

Heeeeeeellll af en toeMaarten Peters schreef:Was jij je auto wel eens danJacco Osté schreef:Vanmiddag ook ff sneeuw gehad
En nee, ik had mijn auto niet gewassen![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
weet iemand waar ik de goed werkende nederlandse versie van kazaa kan downen?
die van mij stopte er ineens mee????????
die van mij stopte er ineens mee????????
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
@jacco, ik denk het
@ patrick URL?
@ patrick URL?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.