maar tering wat is een saxo snel

Die 16v VTS'jes doen het in 8,7...maaaar je hebt het ook over een auto die zo'n 10 jaar jonger is dan die van jou. Daarentegen heb je standaard meer koppel (wel evenveel vermogen)...dat ding moet jou sowieso niet wegrijdenwhite gtt power schreef:tja ik heb die kerel zen nr gevraagd, hij zei dat hij hier ZEER veel kwam racen, dus ik ga men 13" terug opzetten, open luchtfilter eraf en originele kast er terug op en ik ga er ng eens voor.
maar t@ring wat is een saxo snel, kan zelfs zijn dat ik de druk naar 0.8-0.9 moet schroeven voor ik hem te pakken krijg.... kdenk wel dat het kan kloppen hoor dat deze bakkies rond de 7.7nr 100 trekken.
Ik zit je niet af te kraken héwhite gtt power schreef:ja ik rij standaard druk, 15ich staalvelgen en een rotte open kelk.
en 10jaar jonger? de auto was van 2002 dus das wel ff 16j verschil. mja dat maakt niet uit, ik zeg alleen maar dat ik bij DEZE vts geen schijn van kans had, en 8.7nr 100 my ass, die bakkies doen het echt wel sneller als dat hoor, anders ga ik men GTT gewoon in de fik zetten!
neenee zeg ik ook nietAREXSTYLE schreef:Ik zit je niet af te kraken héwhite gtt power schreef:ja ik rij standaard druk, 15ich staalvelgen en een rotte open kelk.
en 10jaar jonger? de auto was van 2002 dus das wel ff 16j verschil. mja dat maakt niet uit, ik zeg alleen maar dat ik bij DEZE vts geen schijn van kans had, en 8.7nr 100 my ass, die bakkies doen het echt wel sneller als dat hoor, anders ga ik men GTT gewoon in de fik zetten!heb nog altijd veel respect voor 15+ jaar oude gt's die hedendaagse hot hatches het nakijken geven (ik incluis
)
![]()
En die VTS'en zijn in '96 gelanceerd, vandaar 'zo'n' 10 jaar. Kan idd net zo goed 16 zijn...dat terzijde, 8,7 vind ik heel reeel. 120pk/145Nm en 910 kg...
Paul heeft wel dialogys draaien idd.Lex schreef:Heb je die uit Dialog, Paul?Paul1916v schreef:dat zou dan deze moeten zijn:
77 00 762 380 CABL ACCEL405 C40 17.30
Beter!white gtt power schreef:hahahaha , gisteren zette ik men originele velgen terug omdat ik het beu was dat i zo traag was, nu ging i met de originele velgen EVEN slecht! ik zeg what the **** is dat nu? ff kelk eraf gegooid en k&n in originele kast erin, nog niks. dus lag het niet aan de velgen, ik naar seger, hij zei me dat ik een lek had, dus alles afgezocht naar dat lek, was het dus de slang van de IC naar de turbo waar gewoon een gat in zat waar je je vinger door kon steken!!!! andere slang erop en damnnnnnnnnnnn zo heeft i sinds ik em heb nog niet gegaan! druk gaat nu mooi tot 0.75 en hij spint in 3de nog door als ik wil inhalen op vochtige baan! whoehoe kom maar hier VTS ik eet je op!
klopt..uit dialogysFrits schreef:Paul heeft wel dialogys draaien idd.Lex schreef:Heb je die uit Dialog, Paul?Paul1916v schreef:dat zou dan deze moeten zijn:
77 00 762 380 CABL ACCEL405 C40 17.30
WAAROM zou je daar doorzichtig plastic voor moeten gebruiken ? volstaat gewoon een vuilniszak of landbouwplastic of vijverfolie niet ?CChris schreef:die moet je gewoon zelf maken man.......van een dik stuk doorzichtig plastig.......
Tijn schreef:WAAROM zou je daar doorzichtig plastic voor moeten gebruiken ? volstaat gewoon een vuilniszak of landbouwplastic of vijverfolie niet ?CChris schreef:die moet je gewoon zelf maken man.......van een dik stuk doorzichtig plastig.......