zie die van mij al voor 500 euro goedkoper staan

Aangezien sommige forummers het niet kunnen waarderen dat hun precious willie topic door preludes wordt overstelpt, gaan we hier maar ff verder.Strijder schreef:stop die onzin eens in het goede topic
die NB-59-KX ff door de rdw gehaald:http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html schreef: Ferry van Haastert uit Ede heeft niet alleen een vraag, hij heeft ook een
nieuwtje. Hij schrijft: Adriaan, ik overweeg een replica te maken van de "Bassie & Adriaan" Honda Prelude. Vandaar mijn volgende vraag. 'Ik heb
begrepen dat jullie met 2 preludes gewerkt hebben, de NB-59-KX en de JX-74-NB, klop dat?'
Ook heb ik ontdekt dat de JX-74-NB niet meer op kenteken staat en dat de NB-59-KX in 1997 is gestolen,
.....
Ze trapte dan op hun rem en begonnen luid te toeteren en te zwaaien. Sommige waren dan even vergeten dat ze zelf ook in een auto zaten en
waren zo druk aan het zwaaien dat ik ze bijna de weg af zag rijden. Het heeft me verbaasd dat daardoor nooit ongelukken zijn gebeurd. En
ondanks dat ik mijn privacy kwijt was, heb ik toch al die jaren met veel plezier in die rode Prelude gereden. En als je dan schrijft dat hij na 15 jaar
ook nog gestolen is, dan blijkt wel dat die auto nog steeds zeer geliefd is.
en de volgende melding krijg:Jobba schreef:FILMPJE!!!![]()
http://www2.hku.nl/~job/GTX/openingsmeeting2006.wmv
je hebt de nieuwste Windows Mediaplayer nodig.
En jij ?-Marieke- schreef:Lekker gegeten Hessel?
Hessel zat aan de spareribs. Ging als een trein. Dus het zal wel gesmaakt hebbenjochem de haas schreef:En jij ?-Marieke- schreef:Lekker gegeten Hessel?
Ik weet zeker dat hessel lekker gegeten heeft, want we kwamen hem tegen in het zelfde restaurantje waar wij gingen eten
Paul, Knetter en ik hebben romantisch aan de bar een bakje met vet gegetenjochem de haas schreef:En jij ?-Marieke- schreef:Lekker gegeten Hessel?
Ik weet zeker dat hessel lekker gegeten heeft, want we kwamen hem tegen in het zelfde restaurantje waar wij gingen eten
Volgens mij was er ook iets in Nieuwegein met auto's (Renaults ofzo) afgelopen zondag!#Ron# schreef:Die foto lijkt wel op een RTC-meeting genomen.