tja scheuren zitten er niet daarin dat heb ik allemaal gechecked voor dat alles erin ging.Menno schreef:Van een dikkere uitlaat komt je turbo echt geen 1500 toeren eerder in.
Ik zou eerst eens zorgen dat je 't spul gewoon netjes aansluit, daar heb je veel meer voordeel aan. Dus gewoon zorgen dat de electronica voor elkaar is, kabelbomen correct aansluiten, en alle vacuumcircuits voor elkaar maken. Ook het aanzuiggedeelte van de motor, tussen luchtmeter en inlaatspruitstuk checken op lekkage. Overleden lambdasonde vervangen, en het uitlaatgedeelte van de turbo, rond de wastegate, checken op scheuren. Dan heb je een motor die goed presteert, met een normaal verbruik.
maar kwa uitlaat ben ik van af de eerste bocht meteen naar een heel stuk dunnere uitlaat gegaan nog iets dunner dan een origenele GTE pijp, dusja dat is ook gewoon te dun.
en tja de turbo die zag er netjes uit geen olie sporen ofzo en geen overmatige spelingen. en tja de closedloop dumpvalve gaat goed te keer en de meter loopt ook op dus dat moet ook goed zijn.
maarja voor het inlaat gedeelte ga ik maandag checken als alles weer in elkaar zit maar dat moet haast wel goed zijn.