vind een hoedenplank voor een renault 5 gestofeerd met de fleece deken van renault zodat het geborduurde renault logo onderaan staat.
gratis af te halen.
tevens twee knipperlichten voor een renault 5 de oranje wel te verstaan. ook gratis
ook 4 traanplaat matten voor een 5.
wat de gek ervoor geeft.
markt?? voor die paar gratis dingen? anders gooi ik ze toch weg...
er is even wat bijgevoegd ook een plastic zak met schakelaars stuurschakelaars spiegels dopjes enz enz alles voor een 5....
AutoScoops wist de hand te leggen op een eerste tekening van de gefacelifte Renault Scénic. Op basis daarvan maakte onze huisimpressionist Walter van Sloten een realistische impressie. De populaire MPV krijgt een opfrisbeurt die volledig in lijn ligt met de andere Mégane-modellen.
De uiterlijke wijzigingen zijn beperkt tot het minimum. De neus wordt iets eleganter, met onder meer een nieuwe grille met in het midden de gekende ruit. De stootstrips werden hertekend, terwijl de mistlampen met een biesje verbonden worden. Veel meer heeft de facelift niet om het lijf.
Binnenin past Renault het instrumentenbord lichtjes aan om plaats te kunnen bieden aan een groter scherm voor het verbeterde Carminat-navigatiesysteem. Dat kennen we reeds uit de Laguna en Espace. Ook hier komt er een centrale bedieningscluster.
De benzinemotoren ondergaan geen wijzigingen. Bij de diesels valt er wel nieuws te rapen. De 1.9 dCi met 115 pk en 130 pk krijgen een roetfilter. Belangrijker is de komst van de nieuwe 2.0 dCi. Die krachtbron zit ook al in het vooronder van de Mégane, Laguna en Espace en levert hier 150 paarden.
Kort na de zomervakantie staat de gefacelifte Scénic bij de dealers. Het publieksdebuut is voorzien voor het autosalon van Parijs, in september. De prijzen zullen niet of nauwelijks stijgen.
Weet iemand trouwens of een GT Turbo stuur of een Clio/19 16v stuur plug and play is bij een 9?? Want ik ben dat Knight Rider stuur al aardig beu aan het worden
MartijnG schreef:Weet iemand trouwens of een GT Turbo stuur of een Clio/19 16v stuur plug and play is bij een 9?? Want ik ben dat Knight Rider stuur al aardig beu aan het worden
nee past niet je moet even een 16v naaf halen!!, volgens Ralf want op een 11 past het ook niet..
Laatst gewijzigd door Hessel op zo 26 feb 2006 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.