Ik heb twee boetes gekregen van de rit naar Ommel voor dat zwarte kut grilletje van je!

Zelfde plek ook nog eens..... Heen en terug...

Ben je dan stom zeg...

Zeker op de a2 net onder dat viaduct .....ik zei het nog je mag hier 100 (hebben die laaien lichters ff veranderd )Chris schreef:Uhm Jochem.. Wat ik je net vergat te zeggen...
Ik heb twee boetes gekregen van de rit naar Ommel voor dat zwarte k#t grilletje van je!![]()
Zelfde plek ook nog eens..... Heen en terug...![]()
Ben je dan stom zeg...
Bij Vianen? Daar staan ze zo ontzettend vaakjochem de haas schreef:Zeker op de a2 net onder dat viaduct .....ik zei het nog je mag hier 100 (hebben die laaien lichters ff veranderd )
wel zeer zuur
Dat weet ik nog niet...Merijn schreef: Wel zuur, Chris.Toch geen boetes toen je effe langs Oss knalde laatst?
moet de charade gewassen worden?robclio16V schreef:Lekker bezig Jochem met al die auto's van je.
Die poetsbeurt heeft de BMW flink geholpen, ik heb nog wel een auto die je binnenkort ook wel mag poetsen.
Dan moet je RB carcleannig ff aanspreken ik sleutel hij poetst ( ronnie B )robclio16V schreef:Lekker bezig Jochem met al die auto's van je.
Die poetsbeurt heeft de BMW flink geholpen, ik heb nog wel een auto die je binnenkort ook wel mag poetsen.
Erug he ..maarja als ik weer wat geld heb dan ga ik hem eindelijk 100 % makenFlorus schreef:Same here !jochem de haas schreef: Florus@ laat ik de GT maar ff rijdend houden voor 5 maart .....anders is ie weer stuk.......dus nee we gaan niet ff de N11 af.....![]()
Weet ikPaul1916v schreef:
Blijft een lekker ding je GT Jochem! echt een ETS-waardige auto![]()
![]()
Hihi en dit is pas het begin .....weet je het zeker dat je hem wel afbouwt ?Lex schreef:Was wel een lekker CD-tje Haas.
Oja de boenkie boenkie is er inmiddels mee op gehouden net nadat je weg ging en we kunnen geen fouten in de aansluiting vinden, lekker he zo'n Renault
jochem de haas schreef:Niks met frans te maken ...er rijd alleen wel zo'n kamper in ( mis alleen de gouwe kettingen nog volgens me pa)
Nee geluid uit deze pijp is mooi zat ...daar heeft bmw al een mooi sportpijpje onder geduwd ...-Ray- schreef:had m'n broer ook, klinkt erg lekker. nu nog een supersprint dubbel dtm erbij
sinds vandaag een V8 met +/- 340 pk-Ray- schreef:ook, een dakar gele E30. die is weggegaan dat ie een huis kocht, toen kwam er voor weinag een E30 320 en die is ook alweer weg. wat er nu komt? zelfs ik weet het niet.
sorry, V6 3.8 Nurburgring Edition in violet-Ray- schreef:sinds vandaag een V8 met +/- 340 pk-Ray- schreef:ook, een dakar gele E30. die is weggegaan dat ie een huis kocht, toen kwam er voor weinag een E30 320 en die is ook alweer weg. wat er nu komt? zelfs ik weet het niet.