Hesselgouda schreef:hmmmmmmmmmmmmmm was in du haag....bij Ypenburg...zag in de verte Wouten staan.....ff ankeren.....*&^%%*% laser gun...19 geijkte km te hardGabri schreef:begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt
Hesselgouda schreef:heb er weer een binnen 22km te hard!, en ik zag dat de flitspaal waar ik laatst het haasje was gechopt is, hopelijk zat t rolletje er nog in!!!
Hesselgouda schreef:idd, vergeet die nare traject controleniet......
Heb je het geluk dat ze je niet aanhouden met aanhanger.... Zeker als je er geen rijbewijs voor hebt.Hesselgouda schreef:Traject controle?????![]()
![]()
![]()
, ik heb de
duivelse
snelheid van 90 kilometers per uur gereden op de a12 bij Woerden, je mocht er maar 80.........huh ......met een aanhanger.
eikel!!! 30,- down the drain.
Als ik het over een aanhanger heb, heb ik het over een "echte" aanhanger, niet zon klein ding wat loopt te dansen in je spiegelEdward(ForeverYoung) schreef:afhankelijk van wat voor aanhanger het is hè...Bla bla bla
oh zo, weet ik veel dat die trajectcontrole ook een foto maakt als je je (op dat momentSteven schreef:Trajectcontrole zet alles wat voorbij komt op de foto he, dusja dan kun je ook makkelijk ff controleren of het een aanhangert is ofnie.
wat ik bedoelde was:Kim [meganerat] schreef:je mag nooit harder dan 80 met een aanhanger.
je haalt dus een aanhanger rijbewijs, maar er zitten maar weinig voordelen aan. je bent begaafd om met een aanhanger te rijden, en toch mag je niet harder met dat ding, dan iemand die niet het aanhanger rijbewijs heeft. Dat vind ik dus eigenlijk een beetje krom, krijg zo'n onderbuik gevoel dat het niet helemaal klopt, net als een maximumsnelheid van 120 kilometer per uur, dat is gewoon iets uit de fifties van toen de gemiddelde auto niet harder kon dan 120 km/u...Edward(ForeverYoung) schreef:maar heb je dan een aanhanger rijbewijs, mag je nog niet harder dan 80, beetje krom![]()
![]()
![]()
![]()
GofferJacco Osté schreef:1 x met de taxi... Eigen dikke schuld, wedstrijdje wel gewonnen![]()
1 x met de twingo, vriendin voelde zich niet lekker... FF doorrijden... *FLITS*
Die is overigens nog niet betaald![]()
Was in oktober ergens ofzo
Nee das een feit!Jacco Osté schreef:
Kl##tzakken zijn het
(Mening)
Jacco Osté schreef:GofferJacco Osté schreef:1 x met de taxi... Eigen dikke schuld, wedstrijdje wel gewonnen![]()
Was in oktober ergens ofzo![]()
Krijg net weer een brief binnen![]()
Foto heb ik, das duidelijk genoeg![]()
"Met betrekking tot het ijkrapport heeft betrokkene naar mening van de Hoge Raad (Bladiebla) geen recht op toezending van het bij de radarsnelheidsmeter behorende ijkrapport. Het openbaar ministerie behoeft dit eveneens niet ter inzage te leggen.
De werkelijke snelheid werd vastgesteld met behulp van een voor de meting geteste, geijkte en op de voorgeschreven wijze gebruikte radarsnelheidsmeter.
De geijkte meetapparatuur werd door een daartoe bevoegde ambtenaar gebruikt."
Dus:
- Geen ijkrapport
- Geen bewijs van het uitmeten voor de plaatsing
- Geen bewijs van het door een bevoegd ambtenaar gebruik maken van de apparatuur...
Hoezo, lekker makkelijk?
Kl##tzakken zijn het
(Mening)
Kim [meganerat] schreef:@ edward
wat ook wel een voordeel is, is dat je leert om goed met een aanhanger te rijden zodat je niet steeds als je achteruit moet rijden en/ of een bocht moet maken de aanhanger moet afkoppelen![]()
![]()
de aanhanger die we hier in de garage hebben staan, is er een met 13" wielen. heb ik op een rustig stukje snelweg wel eens op top gehad, ging 140 met dat ding en nog lag ie d'r als een blok achter. (harder wou de auto niet meer, maar was ook hard zat, daarna weer lekker rustig aan gedaan) moet wel zeggen dat er alleen een keukenladder inlag, muurvast vastgesjord met een dikke spanbandKim [meganerat] schreef:verder als je een degelijke aanhanger hebt dan kan je zeker makelijk 120 rijden, maar als je moet remmen en hij komt je voorbij..........![]()
gewone wielen 13" ofzo helpen daar wel bij. maar die kinderfietswieltjes daar wil je niet eens harder dan 80 mee rijden![]()
Kim [meganerat] schreef:maar op het flitsen van een aanhanger blijvend, de zwaardere aanhangers hebben een ander kenteken en daar aan kan je dus ook zien dat het er een is. je hebt dus geen vol beeld van de combinatie nodig.
welgeteld ben ik 3 of 4 keer door een trajectcontrole gekomen, schat ik. zijn hier in het Noorden niet zo veel vanKim [meganerat] schreef:edit: in het donker kan je goed zien dat de trajectcontrole altijd opnames maakt, kijk maar naar de blauweflitsen die je ziet op de andere rijbaan bij aanvang en einde traject.
om maar even door te zagen op dit onderwerp,Edward(ForeverYoung) schreef:, net als een maximumsnelheid van 120 kilometer per uur, dat is gewoon iets uit de fifties van toen de gemiddelde auto niet harder kon dan 120 km/u...
je maakt mij niet wijs dat 130 of 140 op de hedendaagse snelwegen, met de hedendaagse auto's, echt heel erg veel gevaarlijker is dan 120. In andere Europese landen kan het toch ook? En je hoeft niet per sé de maximum snelheid te rijden, toch?
En als er dan iemand gaat zeuren over veiligheid: dan verplichten ze de autofabrikant bijvoorbeeld maar om betere remmen op een Twingo of Alto te zetten, om maar wat te noemen. Ook een motor zou tegenwoordig toch echt efficienter moeten kunnen werken dan 20 jaar geleden. (ook voor milieu of zuinig rijden zijn wel tegenargumenten te bedenken, er moet alleen wel 1 partij zijn die er iets mee wil doen..)
nu is dat een discussie die eigenlijk niet in dit topic thuishoort, maar ik moest het ff kwijt
Dus jij ziet liever een overlijdingsadvertentie van een dode wegwerker?Jacco Osté schreef:Mooi bericht van onze blauwe vrienden![]()
Waar zie je mij dat zeggen?Roy schreef:Dus jij ziet liever een overlijdingsadvertentie van een dode wegwerker?Jacco Osté schreef:Mooi bericht van onze blauwe vrienden![]()
ff mijn naam hoog houden..., vannacht ergens in Utrecht geflitst met ongeveer 65 op de teller!!Gabri schreef:begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt
Hoe is het mogelijk met die gladde wegen?Hesselgouda schreef:ff mijn naam hoog houden..., vannacht ergens in Utrecht geflitst met ongeveer 65 op de teller!!Gabri schreef:begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Glee gewoon doorEgonlaguna schreef:Hoe is het mogelijk met die gladde wegen?Hesselgouda schreef:ff mijn naam hoog houden..., vannacht ergens in Utrecht geflitst met ongeveer 65 op de teller!!Gabri schreef:begint wel op te vallen dat "Hessel González" nogal veel post uit leeuwarden krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan nog naar de rechtbank hoor.Jacco Osté schreef:GofferJacco Osté schreef:1 x met de taxi... Eigen dikke schuld, wedstrijdje wel gewonnen![]()
Was in oktober ergens ofzo![]()
Krijg net weer een brief binnen![]()
Foto heb ik, das duidelijk genoeg![]()
"Met betrekking tot het ijkrapport heeft betrokkene naar mening van de Hoge Raad (Bladiebla) geen recht op toezending van het bij de radarsnelheidsmeter behorende ijkrapport. Het openbaar ministerie behoeft dit eveneens niet ter inzage te leggen.
De werkelijke snelheid werd vastgesteld met behulp van een voor de meting geteste, geijkte en op de voorgeschreven wijze gebruikte radarsnelheidsmeter.
De geijkte meetapparatuur werd door een daartoe bevoegde ambtenaar gebruikt."
Dus:
- Geen ijkrapport
- Geen bewijs van het uitmeten voor de plaatsing
- Geen bewijs van het door een bevoegd ambtenaar gebruik maken van de apparatuur...
Hoezo, lekker makkelijk?
Kl##tzakken zijn het
(Mening)
Voor die 19 euro naar de rechtbank... Laat dan maar zitten, die moeite ga ik niet nemenMartijn *Baccara* schreef:Je kan nog naar de rechtbank hoor.
Martijn *Baccara* schreef: Heeft bezwaar aantekenen toch zin, al is het alleen maar om het kakkerlakkenlegeraan het werk te houden.