Het is gewoon echt niet mijn manier van lol maken... Komt misschien ook wel doordat ik amper drink of andere zooi gebruik. Als men gezopen heeft, schijnt alles leuk te zijn. Zelfs carnaval... Mij niet gezien.+Clio16v+ schreef:wat is er mis met zuipen in de tent en disco?
ahaaaaa! ikke weer snap-Marieke- schreef:Ik begreep dat ie later komt en niet ons mee rijdt/vliegt/zwemt of hoe we ook gaanPaul1916v schreef:ga je niet met ons mee haas?
blijven we dan met zn tweeen over marieke? das ook niet veel animo zeg..
Tegen die tijd heeft iedereen de smaak te pakken en gaan ze toch wel meeToch?
heeft er nix mee te maken, carnaval is ook leuk zonder alcohol. 1 jaar alcoholvrij moeten doen vanwege antibiotica, toen ook lol zat gehadMerijn schreef:Komt misschien ook wel doordat ik amper drink of andere zooi gebruik. Als men gezopen heeft, schijnt alles leuk te zijn. Zelfs carnaval... Mij niet gezien.
sjaak trekhaak, opletten! Ik ga naar me neef carnaval vieren. Ik wil best komen dinsdag, maar dan moet ik de groep wel meekrijgenPaul1916v schreef:ga je niet met ons mee haas?
blijven we dan met zn tweeen over marieke? das ook niet veel animo zeg..
Dan is het gewoon niet mijn feest...Haas schreef:heeft er nix mee te maken, carnaval is ook leuk zonder alcohol. 1 jaar alcoholvrij moeten doen vanwege antibiotica, toen ook lol zat gehadMerijn schreef:Komt misschien ook wel doordat ik amper drink of andere zooi gebruik. Als men gezopen heeft, schijnt alles leuk te zijn. Zelfs carnaval... Mij niet gezien.
Ja die is er wel ergens....heel wat pagina's terug denk ikMartijnG schreef:Is er toevallig al een lijst gemaakt met mensen die samen richting de openingsmeeting rijden?
Heb ooit eens gelezen dat er een plek in Arnhem was afgesproken (bij tankstation in de buurt van Velperbroek)
Zo duur is de entree nou ook weer niet...Monica schreef:Als een vriendin van me op de gastenlijst komt van de Matrixx dan gaan we daar heen!Merijn schreef:Gaat er zaterdag nog iemand iets leuks doen of is het allemaal carnaval??
streefdatum voor de clio alweer opgeschoven ?Haas schreef:haha..net nog ff de deurbeltuning toegepast, foto volgt nog
@Ferdy, ja zsm door met die clio, 5 gaat heel lang niets meer gebeuren, tenzij ik een wiel verlies oid
dus af komt ie nog niet zo vlot ?Haas schreef:tsja, noodgedwongen btje, heb niet echt veel geld over op t moment (zeg maar nix) en tsja, moet nog wel t een en ander. Maar volg week gaan we er mee verder
ik heb bijna een garage voor jeHaas schreef:moet nog remschijven en blokken voor de voorkant kopen, die heb ik nog niet. Nieuwe achterschokdempers zijn 4 weken terug besteld, kunnen elk moment binnen zijn. Krijg nog wat shit van Rob, ga ik donderdag halen. Remleidingen trekken rondom, achteras wisselen, motor aansluiten en lopend krijgen, stukkies lassen aan de voorkant en electra goed krijgen,dus kabelboom van de motor en t dash. Valt mee allemaal, maar eerst moetie naar binnen. Daar kom ik alleen steeds niet aan toe door dat geouwehoer met die 5
Had ik me clio maar niet verkocht...
goed plan....van die opruiming danHaas schreef:ja, is ook zo!
ach, moet maar wat minder lui worden ofoz, niet elke zondag tot 11 uur slapen ofzo..
Garage is al best leeg. Hij zou al naar binnen kunne, maar ga mijn zooi ook uitzoeken, wat ik niet meer gebruik mik ik weg, vlooienhandel ligt er al veel te lang...