Marcel B. schreef:don't get us started

Marcel B. schreef:don't get us started
Inderdaad. Niks mis met een 16v, maar lookalikes...Marcel B. schreef:don't get us started
Ik vind het eerlijk gezegd ergens op lijken wat me nou niet zo lekker lijkt. Een bepaald lichaamsdeel van een paard.PATRICK-CLIO schreef:Dat leer ziet er lekker uit
Je hebt vast nog wel een Williams interieur in de aanbieding voor mij..LotuzClioWilliams schreef:Inderdaad. Niks mis met een 16v, maar lookalikes...Marcel B. schreef:don't get us started
al in 16v ph2 stoelen gezeten?Marcel B. schreef:Nou ik weet een ding, die williams stoelen zijn echt zoo relaxt
Heb sinds 't weekend erg last van mijn rug, maar als ik in de auto zit heb ik daar echt totaal geen last van!
nouja...mikko schreef:Mijn Williams stickers zijn besteld, heb toch een blauwe 16v..niemand die het ziet!
is er niet iets stuk?Opvallend trouwens hoeveel geluid zo'n pookhoes nog dempt. Ik rijd nu even een paar dagen zonder en ik hoor veel meer geruis en zo.
PATRICK-CLIO schreef:is er niet iets stuk?Opvallend trouwens hoeveel geluid zo'n pookhoes nog dempt. Ik rijd nu even een paar dagen zonder en ik hoor veel meer geruis en zo.
nee, das waar, heb je gelijk in. Maar ja, ik zie t nut er gewoon niet van in, zelfde als ik ineens gti badges op mijn clio ga mukken, tsjaFrank M schreef:leuke discussie
hij zal er niet harder door gaan. maar ik kan me er ook niet druk om maken. mijn auto rijdt er niet minder van.
Haas schreef:nouja...mikko schreef:Mijn Williams stickers zijn besteld, heb toch een blauwe 16v..niemand die het ziet!Ook al andere draagarmen en aandrijfassen gemonteerd?
Waarom moet iedereen toch perse williams op zijn auto hebben, net of hij daardoor beter wordt of meer waard. Ik plak 1.4 badges op mijn Clio, ga er tohc ook geen 16V plaatjes opmikken of grote turbo logos..
Niet persoonlijk bedoeld voor jou overigens, stefan!![]()
Volgens mij dus niet...LotuzClioWilliams schreef:De stof van Williams stoelen is veel lekkerder.
[img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... eutral.gif[/img]
Ehm... Iemand een lederen interieurtje kopuh?
Een kennis van me was er van overtuigd dat hij de enige was die een Williams uitvoering van de Twingo heeft geredenLotuzClioWilliams schreef:Twingo Twoublemakers