uhm nee geen nmmr gezien maar in elk geval williams op kenteken geloof ik en williams blok enzz en die plastic kap danMartijn *Baccara* schreef:Ik heb even je 3 volzinnen (punten en hoofdletters doen een hoop) op me in laten werken.
Het lijkt me wat sterk dat het niet functioneren met een aanrijding van achteren te maken heeft. De aanjager zit aan de bestuurderszijde onder de voorruit. Als je aan de buitenkant die plastic kap eraf haalt kan je er bij. Stekkertje eraf halen en spanning meten lijkt me een znvol begin.
Ennuh, Williams Edition? Met zo'n genummerd plaatje op het dashboard?
Kwestie van meer oefening?meganewilliams schreef:haha nee hoor maar ben snelle reacties gewendvw is wat simpelere auto he daar is t probleem zo gevonden
Hij is dus blauw, begrijp ik? Meer 'Williams' lijkt me onwaarschijnlijk.meganewilliams schreef:uhm nee geen nmmr gezien maar in elk geval williams op kenteken geloof ik en williams blok enzz en die plastic kap dat moet toch de wisser eraf ??Martijn *Baccara* schreef:Ik heb even je 3 volzinnen (punten en hoofdletters doen een hoop) op me in laten werken.
Het lijkt me wat sterk dat het niet functioneren met een aanrijding van achteren te maken heeft. De aanjager zit aan de bestuurderszijde onder de voorruit. Als je aan de buitenkant die plastic kap eraf haalt kan je er bij. Stekkertje eraf halen en spanning meten lijkt me een znvol begin.
Ennuh, Williams Edition? Met zo'n genummerd plaatje op het dashboard?
yup jij is inderdaad blauw en oefening ik heb nog nooit aan een renault gesleuteld zeg maar vw ken ik bineste buite maarjah renault is ff anders heMartijn *Baccara* schreef:Kwestie van meer oefening?meganewilliams schreef:haha nee hoor maar ben snelle reacties gewendvw is wat simpelere auto he daar is t probleem zo gevonden
![]()
Hij is dus blauw, begrijp ik? Meer 'Williams' lijkt me onwaarschijnlijk.meganewilliams schreef:uhm nee geen nmmr gezien maar in elk geval williams op kenteken geloof ik en williams blok enzz en die plastic kap dat moet toch de wisser eraf ??Martijn *Baccara* schreef:Ik heb even je 3 volzinnen (punten en hoofdletters doen een hoop) op me in laten werken.
Ennuh, Williams Edition? Met zo'n genummerd plaatje op het dashboard?![]()
De wisser moet er inderdaad af.
kan ik je echt geen gelijk in geven. Op het motormanagement na is een renault vele simpeler (wat de elektriciteit betreft) als je het schema erbij hebt.meganewilliams schreef:haha nee hoor maar ben snelle reacties gewendvw is wat simpelere auto he daar is t probleem zo gevonden
mtbiker schreef:kan ik je echt geen gelijk in geven. Op het motormanagement na is een renault vele simpeler (wat de elektriciteit betreft) als je het schema erbij hebt.meganewilliams schreef:haha nee hoor maar ben snelle reacties gewendvw is wat simpelere auto he daar is t probleem zo gevonden
Ik moet nu op het school een polo uitmeten, daar zijn fouten in gemaakt die je moet zoeken door te meten en het schema te lezen, en bij een renault is het vele simpeler. Daar staan geen 20 dingen te gelijk op 1 schema, daar staan de massapunten mooi uitgelegd enz.
Een elektrisch schema van VW ziet er dan weer ordelijker uit dankzij de din-normen enz, maar het blijft ook maar bij uitzicht.
Heb eens een keer de volledige verlichting van een golf 4 moeten nabouwen (buiten RAW), en alles van die verlichting staat versprijd over een stuk of 8 bladzijden in dat schema, en nee geen opvolgende bladzijden, her en der door mekaar.
Wie geinteresseerd is, ik wil eens alle bladen online zetten die je nodig hebt om de verlichting van een golf 4 te zien, en alle bladen voor die van een mégane
De schema's van de golf 2 1.8l en golf 4 basisschema, can-bus, en 1.8l AGU ken ik bijna van buiten, maar een Renault schema waarvan ik niets van buiten weet vind ik 10 keer makkelijker