ja hoor geef je gewoon slechte slicksGerryTT schreef:15" en die afspraak staat! Toch?

ja hoor geef je gewoon slechte slicksGerryTT schreef:15" en die afspraak staat! Toch?
Ze werden niet alleen voor de cup gebruikt.Luco/Alpine-racer schreef:volgens mij waren dat af fabriek racevijfjes die in de 5 coupecup gebruikt werden net zoiets als de cliocup nuseger schreef:hallo
kan hier eigenlijk mij iemand vertellen wat het verschil is tussen een gt turbo en een gt turbo coupe. Soms staat dat extra vermeld. Ik meen het ooit eens ergens gelezen te hebben?
correct me if i am wrong
Je kunt, voor zover ik weet ook de JB3 en JC5 bakken van de Clio 16V en Williams gebruiken. Maar of je de verhoudingen aan moet passen, weet ik niet... Canonballman weet daar vast een antwoord op.white gtt power schreef:BLIJ BLIJ men auto is eindelijk gekeurd, heb veel aan em vervangen in die 6 maanden.
Nu zit ik alleen nog met een tweede versnelling die bij terugschakelen ALTIJD knarst. kzal best een occasie versnellingsbak zoeken. rijden jullie allemaal met een GTT bak, of past er ook ng iets anders onder, bv van een clio ofzo als ik er geen moest vinden?
En is het echt zo een zwaar en lang werk om een bak ter vervangen van een GTT?
motor moet eruit, als alles een beetje erg vastzit en er diverse bouten moeilijk losgaan of afbreken dan ben je wel even bezig ja. Waarschijnlijk de synchromesh van de 2e versnelling versleten. Ik zelf heb een clio 16v bak met de bakhelft van een GT turbo ivm met de telleraandrijving en schuine kant voor beschermplaat vliegwiel.white gtt power schreef: En is het echt zo een zwaar en lang werk om een bak ter vervangen van een GTT?
Heb ook wel eens wat gehoord over het gebruik van de bak van een 5-je diesel?Merijn schreef:Je kunt, voor zover ik weet ook de JB3 en JC5 bakken van de Clio 16V en Williams gebruiken. Maar of je de verhoudingen aan moet passen, weet ik niet... Canonballman weet daar vast een antwoord op.white gtt power schreef:BLIJ BLIJ men auto is eindelijk gekeurd, heb veel aan em vervangen in die 6 maanden.
Nu zit ik alleen nog met een tweede versnelling die bij terugschakelen ALTIJD knarst. kzal best een occasie versnellingsbak zoeken. rijden jullie allemaal met een GTT bak, of past er ook ng iets anders onder, bv van een clio ofzo als ik er geen moest vinden?
En is het echt zo een zwaar en lang werk om een bak ter vervangen van een GTT?
Is dat een bekend probleem? Mijn bak heeft namelijk hetzelfde euvel.Gerard race GT schreef: Waarschijnlijk de synchromesh van de 2e versnelling versleten.
dit is heel mooi, zo wil ik mn interieur ook...... stoelen nodig!!! aaaahhIvo8hoven schreef:Gewoon dit interieur met een rode bies om de stoelen heen, wel apart![]()
[img]http://thesupercinq.free.fr/phI.int.JPG[/img]
Juist, en onder kap wat aanpassingen....iets sneller![]()
http://www.gt-turbo.org/pages/optimiser ... _coupe.asp[/img]
gewoon degene die er normaal ook ingaan... Champions, NGK's, EquiemR34L schreef:Welk type bougie gaat er in een GT Turbo als je op 1 bar druk rijdt?
De search leverde 31 pagina's op, call me lazy...
Groetjes Roald.
He zo ziet mijn interieur er ook uitslash schreef:dit is heel mooi, zo wil ik mn interieur ook...... stoelen nodig!!! aaaahhIvo8hoven schreef:Gewoon dit interieur met een rode bies om de stoelen heen, wel apart![]()
[img]http://thesupercinq.free.fr/phI.int.JPG[/img]
Juist, en onder kap wat aanpassingen....iets sneller![]()
http://www.gt-turbo.org/pages/optimiser ... _coupe.asp[/img]
dit is gewoon een normale vraag, maar doelde eigenlijk op de afgebroke bevestigingspunten, of je die er zelf weer op kan makenSteven schreef:Was dit nou weer voor vraag... afgeroken bevestigingspunten is een beetje lastig 'bevestigen' niet?
Tis maar net hoe creatief je zelf bent en hoeveel er afgebroken zijn.
Ik heb 'em idd al een tijdje niet meer in Spijkenisse gezien. Vond het een hele mooie GTT, maar de lak vond ik er niet geweldig goed uitzien.Leon schreef: @ lotuzcliowilliams, deze gtt staat nu in Rockanje, waar ik zaternacht even langs fietsteen heb t even op mn gemak staan bekijken, ziet er erg dik uit!!!!!