Luco/Alpine-racer schreef:ga vijf maart op de bank van botman

Tip: laat zeker een uitdraai van de wielpk maken!!!
Luco/Alpine-racer schreef:ga vijf maart op de bank van botman
nog zon azijnzeikeroli4 schreef:Luco/Alpine-racer schreef:ga vijf maart op de bank van botmanop die bank haal je zeker meer dan 200pk!
Tip: laat zeker een uitdraai van de wielpk maken!!!
dat was ik vergeten..het maakt me geen ene ruk uit
Location: Belgiumoli4 schreef:Ik zal de laatste zijn om iemand de grond in te boren. Mijn punt is:
er zijn vermogentestbanken om vermogen te meten en vermogentestbank-shows, zo zijn er tuners en chipverkopers, etc....
Je hebt blijkbaar zelf al zoveel over cijfers en pk geschreven...je zal het zelf wel weten waar je mee bezig bent zeker....
jij zat toch film te kijkenFrank M schreef:Oke, nu weer lief zijn voor elkaar![]()
Dit topic ging over Throttle bodies (althans, in oktober 2001) Nu wordt het de zoveelste soap waarin met teveel modder wordt gegooid
Gaarne verder te gaan via PM en in dit topic over throttle bodies
i.d. dynotuning is m'n ding. op verschillende testbanken.Luco/Alpine-racer schreef:...dit zegt voldoende ...
Frank M schreef:...Oke, nu weer lief zijn voor elkaar
Dit topic ging over Throttle bodies...
Hoe regel je 't getime'd meten van die map sensor, als je de originele ecu gebruikt? Zit je in de code van de ecu te stoeien, of gebruik je een extern interface'je ?oli4 schreef:wel...Ben momenteel o.a. bezig om TB-kits te maken voor straatgebruik.
Met al die LMM ,Euronorm4, etc.. is dat niet eenvoudig.
Op een oudere motor of een racemotor is het als het ware plug 'n play. maar nu wordt het moeilijk.
Conversie van LMM naar MAP- sensor is in vele gevallen de oplossing.
Dat wordt dan op vlak van motormanagement een ander probleem.
Ook!Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:die ste die er op stond is dat jou site oli4?
hant er vanaf welke motor. Er zijn andere investeringen voor het zelfde geld die veel meer presteren in een turboblok dan TB's.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:...en hoe doen die gasklephuisjes het op een turbo?
dat moet ik nakijken. Ik denk het niet.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:en heb je iets om een k jetronic aan te passen naar moderne injectoren?
zie picture ..
Er zijn verloopbusjes van dikke injectoren (oud model/dikke neus) naar moderne injectoren ( nieuwe model/dunne neus), mischien kun je pas maken in je spruitstuk. Dan kun jer een moderne injector insteken. Alleen wordt een brandstofrail wel lastig den ik bij dat spruitstuk. Je heb ook injectoren die je er in klemt/schroeft met slang aansluiting.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:en heb je iets om een k jetronic aan te passen naar moderne injectoren?
zie picture ..
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgDzAroc ... pocket.JPG[/img]