met de willi jaHaas schreef:met de willi neem ik aan dan? clio van rob is dan al uit elkaar...Tom schreef:grote kans van wel ja, maar ik wacht nog effe met inschrijven. Als ik ga is het hoogstwaarschijnlijk met Rob

met de willi jaHaas schreef:met de willi neem ik aan dan? clio van rob is dan al uit elkaar...Tom schreef:grote kans van wel ja, maar ik wacht nog effe met inschrijven. Als ik ga is het hoogstwaarschijnlijk met Rob
hij heeft er toch 1Riël schreef:Haha, volgens statuten kun je zonder renault al geen lid zijnJacco Osté schreef:Wie ben ik om leden te weigeren?Merijn schreef:En als je nou wel RTC-lid bent en geen rijdende Renault hebt??
Het staat alleen een beetje vreemd bij de RTC stand
Tom schreef:met de willi jaHaas schreef:met de willi neem ik aan dan? clio van rob is dan al uit elkaar...Tom schreef:grote kans van wel ja, maar ik wacht nog effe met inschrijven. Als ik ga is het hoogstwaarschijnlijk met Rob
Je koopt als club van te voren het aantal kaarten op welke je nodig denkt te hebben (ik weet eigenlijk niet of hier maximum per club aan gebonden is).Paul1916v schreef:hoeveel plekken zijn er eigenlijk voor de RTC? las ergens iets over 'beperkt aantal' namelijk..
ja twee keer inschrijven is twee keer betalenJeroen schreef:Moet je dan ook meerdere keren betalen?
Persoonlijk vind ik 45 minuten al meer dan genoeg.
De laatste keer hield ik het na een half uur wel voor gezien.
Het is jammer dat ik mijn camera niet in de auto had.
Ik stond in de pitstraat lekker te kijken en toen kwam ChrisMC aanrijden.
Hij kwam de auto uit met een vuurrooie kop van de inspanningen en een smile van oor tot oor.
De vorige keer stond er ook een fotograaf op de baan:
[img]http://www.oehaha.nl/upload2/bestanden/_MG_4795.jpg[/img]
Deze foto hangt nu op posterformaat in mijn kantoor
JupsKim [meganerat] schreef:als je alleen komt kijken kan je dan ook op het padoc komen??
Uiterlijk moet ik het aantal deelnemers 6 april doorgeven.Paul1916v schreef:hoeveel plekken zijn er eigenlijk voor de RTC? las
ergens iets over 'beperkt aantal' namelijk..
Jups, members-onlyXabre schreef: is dit een members-only meeting trouwens?
Nee, is geen maximum aan verbonden, maar vol = volJeroen schreef:Je koopt als club van te voren het aantal kaarten op welke je nodig denkt te hebben (ik weet eigenlijk niet of hier maximum per club aan gebonden is).
Klopt, ik moet het aantal auto's in 1x doorgeven...Paul1916v schreef:Stond al bij dat jezelf opgeven bindend was toch?
BMW power, of BMW Bauer?jochem de haas schreef:BMW power
BMW paupercanonballman schreef:BMW power, of BMW Bauer?jochem de haas schreef:BMW power
Paul1916v schreef:BMW paupercanonballman schreef:BMW power, of BMW Bauer?jochem de haas schreef:BMW power![]()
Overschrijven naar de clubrekeningLeon schreef:vind ik best leuk. en de betaling, overschrijven naar de clubrekening of aan de deur? zijn daar al afspraken over?
Willen bovenstaande deelnemers aangeven of zij recreatief dan wel sportief willen rijden?Opkomstlijst Clubspecial 23 April @ Zandvoort:
- Riël
- Chris
- Ivo
- Paul1916v
- André
- Steven
- RobertR19
- Patrick (Basic)
- RJ
- Luco 2x inschrijven (als de alpineclub gaat en er hier meer liefhebbers zijn, wil ik mijn plaats eventueel wel af staan)
-(R) Jacco
- Marcel
- Joost
- Léon
meen je dat nou serieus?Jacco Osté schreef:Overschrijven naar de clubrekeningLeon schreef:vind ik best leuk. en de betaling, overschrijven naar de clubrekening of aan de deur? zijn daar al afspraken over?
![]()
Mja... Why?Leon schreef:meen je dat nou serieus?Jacco Osté schreef:Overschrijven naar de clubrekeningLeon schreef:vind ik best leuk. en de betaling, overschrijven naar de clubrekening of aan de deur? zijn daar al afspraken over?
![]()
omdat achter je antwoord eenJacco Osté schreef:Mja... Why?Leon schreef:meen je dat nou serieus?Jacco Osté schreef:Overschrijven naar de clubrekeningLeon schreef:vind ik best leuk. en de betaling, overschrijven naar de clubrekening of aan de deur? zijn daar al afspraken over?
![]()
Dit keer was ik serieusLeon schreef:omdat achter je antwoord eenstond, dacht ik een grapje
![]()
maar ik zal het overmaken met onderwerp "circuit dag" ofzo?
TopIvo8hoven schreef:Ik ben dr Jacco, alleen niet met mn GT
MooiIvo8hoven schreef:Recreatief.....lijkt me beter...
Ik heb iedereen op recreatief gezet... Mensen die anders willen, kunnen dit zelf veranderenJacco Osté schreef:Willen bovenstaande deelnemers aangeven of zij recreatief dan wel sportief willen rijden?Opkomstlijst Clubspecial 23 April @ Zandvoort:
- (R) Riël
- (R) Chris
- (R) Ivo
- (R) Paul1916v
- (R) André
- (R) Steven
- (R) RobertR19
- (R) Patrick (Basic)
- (R) RJ
- (R) Luco 2x inschrijven (als de alpineclub gaat en er hier meer liefhebbers zijn, wil ik mijn plaats eventueel wel af staan)
- (R) Jacco
- (R) Marcel
- (R) Joost
- (R) Léon