Kan de Renault dit dus gewoon doen? zijn er geen instanties die dit beschermen?
Ik kan het dus laten maken maar wat gaat dit kosten? of gewoon in onderdelen verkopen. De Clio is voor de rest in goede staat en heeft afgelopen jaren genoeg gekost
het is meer tijd........-Ray- schreef:.... of je moet er geen zin meer in hebben natuurlijk...
Maak je maar meer tijd.Jordi - Clio 16V schreef:het is meer tijd........-Ray- schreef:.... of je moet er geen zin meer in hebben natuurlijk...
sorry??Jordi - Clio 16V schreef:Omdat de dorpels gewoon met plaat word gelast waardoor de onderste rand komt te vervallen ...
moet ook ff kijken of ik het er recht tegen aan las of omvouw o.i.d.Haas schreef:hmz...nou, zo'n moeite is t niet een randje te maken, maar goed, tis jouw keus..
en de krik heeft er dus iets te vaak onder gestaan als je begrijpt wat ik bedoelBram schreef:Misschien bedoeld ie die rand met de krikpunten?
heb je daar misschien foto's van die je hier kan posten? kan ik wat ideeen opdoenHaas schreef:pasvorm aan de binnenkant aanpassen was woensdag voor mij t meeste werk. Dat vouwtje en de buitenkant heb je zo gedaan...
ik zie.. ik zie.. nietsHaas schreef:hmz...kan kijken of ik morgen een foto kan maken...regent nu buite namelijk
ik had al gereden van Noord-Holland naar Zeeland en weer terug, lijkt me ook sterk dat ik 2 x verkeerd gemeten heb maar alles is goed nuSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:je had zeker niet gereden ....
als je een auto lift uit zijn veren duurd het even voordat ie terug staat in zijn oude positie ..