interieur renault megane II

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
tropicallime

Hallo iedereen,

ik vroeg me het volgende af:

kan ik het paneel vervangen waarin mijn klok en temperatuurmeter zit, door het paneel waarop normaal gezien de gps wordt gemonteerd.

Ik heb zelf een gps gekocht en zou deze dus willen in mijn dashboard integreren, maar daarvoor heb ik dus het correcte paneel nodig. zoals te zien op onderstaande foto.

[img]http://www.renault.si/pics/RenaultSITe/ ... ain_05.jpg[/img]
-PAZ-
Über-Spammer

informeer eens bij de dealer, die zal waarschijnlijk wel een dashboard deel kunnen leveren van een auto die origeneel wel navigatie heeft
R5GTT. Drive it like you stole it
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Dit paneel komt elektrisch omhoog, bediend door de knoppen die erbij zitten. Stoer als het je lukt om dit met een ander systeem te gebruiken. Het plastic gedeelte zal niet zo'n punt zijn, de middenconsole is (schijnt) vrij makkelijk uit elkaar te halen te zijn.

Ben wel benieuwd naar de prijs :~
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
viper

Martijn *Baccara* schreef:Het plastic gedeelte zal niet zo'n punt zijn, de middenconsole is (schijnt) vrij makkelijk uit elkaar te halen te zijn.

Ben wel benieuwd naar de prijs :~
het bovenste stuk zit gewoon vast geklikt dus je kunt er eens goed aan trekken en je hebt het in je hand.

het grote probleem is denkelijk om je schermke in te bouwen in dat systeem. ik kan spijtig genoeg ni meer opzoeke hoeveel da zou kosten (geen dialogys meer op de pc :( )
tropicallime

ik heb zelf een paneel gemaakt in polyester en men scherm ingebouwd... het is bijna af, ik plaats nog deze maand foto's!!
tropicallime

mijn paneel is bijna af, ik vroeg me echter nog volgende af:

ik heb een gat gelaten zodat mijn gps mijn satteliet connectie kan vinden. Bestaat er ergens een manier om dit gat op te vullen met een voor het oog niet doorzichtige materie, zonder dat ik veel gps connectie verlies?

Bedankt.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

stukje donker glas?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tropicallime

tzou iets moeten zijn waar ik makkelijk in kan snijden, want kzit met ronde hoeken...
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Een gewoon restje dashboardplastic?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

tropicallime schreef:tzou iets moeten zijn waar ik makkelijk in kan snijden, want kzit met ronde hoeken...
bij de plaatselijke glasboer kan je dat zo laten maken
malletje van papier maken

of donker kunststof kan je zelf zagen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
viper

normaal gezien heb je zo toch ook ontvangst met je gps antenne ook al zit die onder da dashbordkapje. Tis enkel als je een zonnewerende voorruit hebt da je probleme hebt ermee (zoveel ik weet toch)
Plaats reactie