Hallo iedereen,
ik vroeg me het volgende af:
kan ik het paneel vervangen waarin mijn klok en temperatuurmeter zit, door het paneel waarop normaal gezien de gps wordt gemonteerd.
Ik heb zelf een gps gekocht en zou deze dus willen in mijn dashboard integreren, maar daarvoor heb ik dus het correcte paneel nodig. zoals te zien op onderstaande foto.
[img]http://www.renault.si/pics/RenaultSITe/ ... ain_05.jpg[/img]
interieur renault megane II
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit paneel komt elektrisch omhoog, bediend door de knoppen die erbij zitten. Stoer als het je lukt om dit met een ander systeem te gebruiken. Het plastic gedeelte zal niet zo'n punt zijn, de middenconsole is (schijnt) vrij makkelijk uit elkaar te halen te zijn.
Ben wel benieuwd naar de prijs

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
het bovenste stuk zit gewoon vast geklikt dus je kunt er eens goed aan trekken en je hebt het in je hand.Martijn *Baccara* schreef:Het plastic gedeelte zal niet zo'n punt zijn, de middenconsole is (schijnt) vrij makkelijk uit elkaar te halen te zijn.
het grote probleem is denkelijk om je schermke in te bouwen in dat systeem. ik kan spijtig genoeg ni meer opzoeke hoeveel da zou kosten (geen dialogys meer op de pc

-
ik heb zelf een paneel gemaakt in polyester en men scherm ingebouwd... het is bijna af, ik plaats nog deze maand foto's!!
-
mijn paneel is bijna af, ik vroeg me echter nog volgende af:
ik heb een gat gelaten zodat mijn gps mijn satteliet connectie kan vinden. Bestaat er ergens een manier om dit gat op te vullen met een voor het oog niet doorzichtige materie, zonder dat ik veel gps connectie verlies?
Bedankt.
ik heb een gat gelaten zodat mijn gps mijn satteliet connectie kan vinden. Bestaat er ergens een manier om dit gat op te vullen met een voor het oog niet doorzichtige materie, zonder dat ik veel gps connectie verlies?
Bedankt.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
stukje donker glas?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
tzou iets moeten zijn waar ik makkelijk in kan snijden, want kzit met ronde hoeken...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
bij de plaatselijke glasboer kan je dat zo laten makentropicallime schreef:tzou iets moeten zijn waar ik makkelijk in kan snijden, want kzit met ronde hoeken...
malletje van papier maken
of donker kunststof kan je zelf zagen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.