Condoom om het modem ofzo?Xabre schreef:het is vandaag de Europese dag voor Veilig Internet las ik, wat je ermee moet weet ik niet maar doe er je voordeel mee

Condoom om het modem ofzo?Xabre schreef:het is vandaag de Europese dag voor Veilig Internet las ik, wat je ermee moet weet ik niet maar doe er je voordeel mee
Dit krijgen we natuurlijk nooit meer te horenWie er geen voorrang heeft verleend, moet uit onderzoek blijken.
http://img.photobucket.com/albums/v468/ ... 273007.jpgJacco Osté schreef:Condoom om het modem ofzo?Xabre schreef:het is vandaag de Europese dag voor Veilig Internet las ik, wat je ermee moet weet ik niet maar doe er je voordeel mee
inderdaad zal ff factuurtje sturen naar de rtc voor het zonder toestemming publiceren van mijn eigendomRonnie Detmers schreef:![]()
Vandaag voor het eerst de nieuwsbrief binnen gekregen, ziet er goed uit
Denk niet dat dat gaat werken. Programma heeft waarschijnlijk een hele berg gedeelde bestandjes en systeembestanden nodig die over een hele hoop andere mapjes verspreid staan.Luco/Alpine-racer schreef:vraagje
als ik microsoft office op een ander pc wil installeren
kan ik dan gewoon de hele map copieren door hem via roxio op een cd te slepen??
kut die ben ik dus kwijtSanderrr schreef:Denk niet dat dat gaat werken. Programma heeft waarschijnlijk een hele berg gedeelde bestandjes en systeembestanden nodig die over een hele hoop andere mapjes verspreid staan.Luco/Alpine-racer schreef:vraagje
als ik microsoft office op een ander pc wil installeren
kan ik dan gewoon de hele map copieren door hem via roxio op een cd te slepen??
Je zal toch op zoek moeten gaan naar een installatie-cd.
Lijkt wel alsof die kever uit die boom is gevallen.
ja weg legale versieEdward(ForeverYoung) schreef:@Luco: Even downloaden van het internet dus (als het voor de zaak is is dat misschien niet zo handig...)
Edward(ForeverYoung) schreef:Zo ben ik al ruim een jaar op zoek naar m'n legale cd van Windows Milennium (ME)
nog altijd spoorloos, dus maar een illegale gedownload![]()
knap hoor, hoe die cd's zich soms weten te verstoppen![]()
Sanderrr schreef:Die ATH staat er nu ook weer op in a.b.nl, staat alleen bij dat dit enige renault is.
Renault Twingo 1993-1995
Renault Clio 1991-1993
Renault Clio 1998-2001
Renault 19 1988-1992
Renault 19 1992-1995
Renault Mégane 1995-1997
Renault Scénic 1996-1998
Renault 21 1986-1994
Renault Laguna 1994-1995
Renault 25 1983-1992
ging idd prima, heb nu alles op 1 dvd staan en het werkt perfectRiël schreef:Volgens mij gaat dat prima met die kluwercd's.
www.ftd.nu schreef:Er is een nieuwe versie van FTD beschikbaar. Dit is dezelfde versie als FTDv3.7.2, maar dan inclusief alle patches en optimalisaties -- en hopelijk een lager trafficverbruik. Alle vorige versies van FTD zullen na maandag 06-02-2006 niet meer werken.
Was het toen nog niet, nie mauwenLuco/Alpine-racer schreef:inderdaad zal ff factuurtje sturen naar de rtc voor het zonder toestemming publiceren van mijn eigendom![]()
![]()
To meet, met, metBram (vospower) schreef:![]()
Thanx maus!
wat valt er nu in de bus? De nieuwsbrief!
Trouwens, toen ik niet een search deed, maar zonder resultaat, kreeg in de melding:
'No topics or posts met your search criteria'
mijn wetFrank M schreef:ik hap ook...
welke wet verbiedt afbeeldingen van jouw 5 te publiceren?
fuck you gebaar@frankFrank M schreef:middelvinger@Luco
Paul1916v schreef:Die staat bovenaan de site bij 'contact'