Maar hoe zou ik aan verlagingsveren kunnen komen? Passen daar veren onder van een R5 ofzo??
beetje zoals http://www.magikinje.com ?-Ray- schreef:met welk programma kan je een mooie header maken voor een website?
ik wil voor bovenin 3 foto's (m'n ouwe clio, GTT en 21 TQ) in elkaar over laten lopen, beetje smal en over de hele breedte.
iemand tips of die het ff voor me kan doen?
Ik heb 'm wel even binnengefietst vanmiddag (uurtje, ADSL rulesJohan schreef:heb em ffies gedownload, wel weer gekut met die pars (corrupt as usual), maar goed toch gelukt. Toen geinstalleerd en het werkte bijna helemaal in een keer. Moest alleen nog ff een jdk131 hebben, omdat Quiktime 4 hier alleen mee werkt. Dus nu werkt de dialogies weer op mijn XP machien.
dan is deze ATH weer nieuwer dan ik net had, want daar staan al deze Renaultjes op behalve de Clio 2Sanderrr schreef: Die ATH staat er nu ook weer op in a.b.nl, staat alleen bij dat dit enige renault is.
Renault Twingo 1993-1995
Renault Clio 1991-1993
Renault Clio 1998-2001
Renault 19 1988-1992
Renault 19 1992-1995
Renault Mégane 1995-1997
Renault Scénic 1996-1998
Renault 21 1986-1994
Renault Laguna 1994-1995
Renault 25 1983-1992
Is die Dialogys wel een goede versie eigenlijk? Tijdje terug had ik steeds gekut met java en heb hem nooit werkend gekregen. Hij staat in de watchlist en de betaling naar Eweka is onderweg
Sander de Bruin schreef:We hebben er weer 1 !
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1&q=jumpen
heb wel quickpar, maar altijd zijn er net te weinig herstelblocks mee gepost. Deze keer 6 te weinig. Ik download die corrpte stukken gewoon opnieuw, dat gaat sneller als meer blocks aanvragen.Edward(ForeverYoung) schreef:Ik heb 'm wel even binnengefietst vanmiddag (uurtje, ADSL rulesJohan schreef:heb em ffies gedownload, wel weer gekut met die pars (corrupt as usual), maar goed toch gelukt. Toen geinstalleerd en het werkte bijna helemaal in een keer. Moest alleen nog ff een jdk131 hebben, omdat Quiktime 4 hier alleen mee werkt. Dus nu werkt de dialogies weer op mijn XP machien.), zometeen ook ff op cd's fikken.
Betreft die pars, heb je geen Quickpar? Voordat ik uit ga pakken draai ik vaak eerst ff Quickpar, die dan checkt hoe compleet het binnen is gekomen.
Anders ben je tijdens het uitpakken bij rar numero 8 aanbeland en blijkt er een fout in te zitten ofzo, kost me veel te veel tijd.
De richtprijzen in de koerslijst zijn op basis van autos in een gemiddelde staat. Voor oudere autos geldt dat de staat van het voertuig nogal uiteenlopend kan zijn. Een betrouwbare prijsindicatie komt dan in het geding.
lezen dan!Bram (vospower) schreef:wat valt er nu in de bus? De nieuwsbrief!
is toch een engelse zin? to meetBram (vospower) schreef:
'No topics or posts met your search criteria'
Ziet er zeker goed uitFrank M schreef:lezen dan!Bram (vospower) schreef:wat valt er nu in de bus? De nieuwsbrief!
meat toch?Paul1916v schreef:is toch een engelse zin? to meetBram (vospower) schreef:
'No topics or posts met your search criteria'
Everybody gotta haveHesselgouda schreef:Flesh
Dat hoort meer in het muziektopic thuis...Frank M schreef:Everybody gotta haveHesselgouda schreef:Flesh
Flesh - you got me all soakin' wet
Flesh - the only thing that's worth the sweat
Flesh - you got me all soakin' wet
Flesh - the only thing, the only thing, the only thing
![]()
Xabre schreef:het is vandaag de Europese dag voor Veilig Internet las ik, wat je ermee moet weet ik niet maar doe er je voordeel mee