anders weet ik nog wel een leuke compressor voor op de 1,6

koud kunstje togrene19 schreef:hahaha ik ook! weet ook nog een leuk blokkie..
ff de motorruimte verlengen maar ik zie daar wel een mogelijkheid in!
hahaha
152pk en 180,1 nM => 2/10e mm kop gevlakt, road-versie snelle nokkenassen (rijd nog op standaard Williams-koppeling), Devil spruitstuk t/m einddemper, geen kat, Menno-chip. Ben uiterst tevreden.SMILLIAW schreef:Zijn er ook willie's op de bank geweest? Zo ja, wat is het resultaat?
er zit tussen de 3000 en 4000 rpm wel een flinke deuk in de koppelcurve en hij loopt af en toe een beetje arm maar dat is met chip-aanpassing waarschijnlijk een groot deel te verhelpen. Wordt aan gewerkt...GeniustheGzA schreef:152pk en 180,1 nM => 2/10e mm kop gevlakt, road-versie snelle nokkenassen (rijd nog op standaard Williams-koppeling), Devil spruitstuk t/m einddemper, geen kat, Menno-chip. Ben uiterst tevreden.SMILLIAW schreef:Zijn er ook willie's op de bank geweest? Zo ja, wat is het resultaat?
Was een toffe dag, heb zeker genoten!
Gr
de 17e moet ik lessenRenaultclioII16v (Peter) schreef:Ik ga 17 december...
en je race 5 daN??Luco/Alpine-racer schreef:helaas geen geschikte auto voor op het moment
woensdag af = zaterdag rollerbankchris-mc schreef:Helaas kan ik er ook niet bij zijn
Gisteren ben ik bezig geweest om mn koppakking te vervangen,morgen maken we het af,dus geen test voor mij.
Mischien dat ik langs kom,ik probeer het wel.
vlak jij de kop na de dynorun?Strijder schreef:woensdag af = zaterdag rollerbankchris-mc schreef:Helaas kan ik er ook niet bij zijn
Gisteren ben ik bezig geweest om mn koppakking te vervangen,morgen maken we het af,dus geen test voor mij.
Mischien dat ik langs kom,ik probeer het wel.