morgen ff proberen een ruit te vinden op de sloop en dan die eruit choppen, kan die er zondag in

Vandaag ff een ruitje gescoord... 5 min. En heelHaas schreef:morgen ff proberen een ruit te vinden op de sloop en dan die eruit choppen, kan die er zondag in
Anytime! Wanneer wil je ze hebben?Haas schreef:hmz...goed, tis zover,de 5TR die ik inmiddels al weer wat maanden rijd, moet binnenkort apk gekeurd zijn. heb m ff voor laten keuren of t nog de moeite waard was. Naast wat kleine rommelzaken als een wisserblaadje, koplampen stellen en een stoel vastzetten omdat de bout weg is, kwam t grootste punt neer op 2 nieuwe voorbanden (al geregeld, tnx wilma), een nieuwe voorruit, (zit vol met bubbeltjes door losgelaten folie) en een stukkie dorpel lassen LA. Dat is al eens gebeurd door een koeienvanger ofzo, dus nu ff goed doen
morgen ff proberen een ruit te vinden op de sloop en dan die eruit choppen, kan die er zondag in
Haas schreef:
pooier!
En de quote gerelateerde bonusvraag!!Gerald schreef:Ik snap het al..
Pasen zit er aan te komen.![]()
Welkom Meneer de Haas.
Hessel schreef:En de quote gerelateerde bonusvraag!!Gerald schreef:Ik snap het al..
Pasen zit er aan te komen.![]()
Welkom Meneer de Haas.
uit welk nummer komt onderstaande quot en en wat is de uitvoerende band??
![]()
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!