Uit een oude topic geopend door jou

deze
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... arburateur
Voor dit geld moet je het natuurlijk wel allemaal zelf modden, en zelf ergens de venturi laten vergroten etc. En niet onbelangrijk, ergens af laten stellenbccp schreef: sproeiers kosten 8,30 excl. btw per stuk, ik heb de volgende maten op voorraad liggen:
135-145-155. 2 sproeiers incl. porto kosten 26,30
Andere maten (de gevraagde 140 + 150) worden op verzoek - tegen meerprijs boor - en na vooruitbetaling voor u gemaakt, voor 2 sproeiers op maat incl. porto komt dat op 31,92.
Ken je die sproeiers niet gewoon bij de plaatselijke brommer handel halen??Abel schreef:ik he voor een sproeier bij bccp 2 euro nogwat betaald en de porto kosten slaat ook nergens op.. ze stoppen het gewoon in een enveloppe
Draai je hem dan uit op group A specs of op gevoel??mark 5t schreef:venturies kan ik ook wel even uitdraaien hoor en kost je echt geen 100 euries
Ik zal je eerlijk zeggen, heb daar niet meer op gelet dan normaal.Abel schreef:deed je water temp meter niet raar?? heel hoog staan enzo?
Zou niet te hard gooien...JiggyMF schreef:Ik zal zo eens een blik onder de kap werpen,
O lol wil je dat weten, zeg dat danAbel schreef:choke klep laten zitten anders word je helemaal gek!!!
maar de maten van de sproeiers willen we weten!! jij vroeg er om en nu weet je het.. nu wil ik metname het ook weten..
Je kan dat zelf doen als je een beetje handig bent (sproeier uitboren) al hoewel dat niet mijn voorkeur had.Abel schreef:van het haast niet willen starten..
ik heb nog een carb liggen met een venturie opgeboord naar 28.5
alleen de sproeiers moeten nog worden aangepast
Kan je het vergelijken met het starten met koude motor, met een normale carburateur en dan de choke niet gebruiken?Want als dat zo is is dat idd dikke ellende, kan je 10 minuten in je auto gaan zitten om m een beetje op toeren te houdenRoy schreef:Met een groep a start ie vrijwel meteen. Alleen het aan de praat houden is ff wat lastig.