LotuzClioWilliams schreef:Als je er meer voor betaald hebt en het is echt in perfecte staat en je bent er happy mee, dan maakt het ook niet uit. Jij hebt het geluk dat je je oude vloerbedekking warschijnlijk wel voor een mooie prijs kan verkopen. De mijne had helaas niet zoveel waarde meer.
Uit mn hoofd:
bovenkap eraf, 2 torxboutjes bovenop de tellerunit
Kap rond stuur eraf volgens mij, dan kan je er aan de onderkant ook bij (nog 2 torxjes) dan kan je em er zo uit trekken
Wel ff stekkertjes loshalen enzo natuurlijk
Kap rond stuur eraf volgens mij, dan kan je er aan de onderkant ook bij (nog 2 torxjes) dan kan je em er zo uit trekken
Even nagekeken en dat doe je helemaal niet verkeerd, zo uit je hoofd. En dat voor de zondag.
dacht bij de phase 1 dat er torxjes langs onder zaten, dan moet je die plaat rond je motorkapopener afdoen (amai, zo'n woord ), dan kan je er aan..
bij phase 2 zit de tellerunit enkel vast met twee torxjes langs boven
(kan zijn dat dat onderscheid nix te doen heeft met phase1 of 2, maar mss qua bouwjaar ofzo..., je voelt het wel of de tellerunit nog vastzit...)
Even nagekeken en dat doe je helemaal niet verkeerd, zo uit je hoofd. En dat voor de zondag.
Als achter ieder zwart dopje een lampje schuilgaat, dan heb je voor de hoofdtellerbak al 24 lampjes nodig. Als de grootte van deze dopjes ook de grootte van de lampjes aangeeft, dan heb je 20 kleintjes nodig en 4 grotere. Dit concludeer ik uit een afbeelding uit de Haynes manual.
LotuzClioWilliams schreef:Als achter ieder zwart dopje een lampje schuilgaat, dan heb je voor de hoofdtellerbak al 24 lampjes nodig. Als de grootte van deze dopjes ook de grootte van de lampjes aangeeft, dan heb je 20 kleintjes nodig en 4 grotere. Dit concludeer ik uit een afbeelding uit de Haynes manual.
Bij een gewone clio. incl. toerenteller.. Tel ik net, 26 lampjes. 20 kleine en 6 grote. Dus het zou goed kunnen kloppen
sloop je die eraf en drop je er wit doorschijnend achter of van die rommel die ze op ramen van badkamers plakken tegen pottekijkers, transparant mat zeg maar
Haas schreef:sloop je die eraf en drop je er wit doorschijnend achter of van die rommel die ze op ramen van badkamers plakken tegen pottekijkers, transparant mat zeg maar
Dat doe je misschien bij een 16v, maar bij een Williams ga je natuurlijk niet destructief te werk. Dus het blijft bij lampjes vervangen.
12 steeklampjes van 1,2 watt dit zijn die kleintjes, 5 van 2watt deze zijn stukkie groter voor het hoofdpaneel. en 3 van 1,2 watt voor het oliepaneeltje
Haas schreef:sloop je die eraf en drop je er wit doorschijnend achter of van die rommel die ze op ramen van badkamers plakken tegen pottekijkers, transparant mat zeg maar
Dat doe je misschien bij een 16v, maar bij een Williams ga je natuurlijk niet destructief te werk. Dus het blijft bij lampjes vervangen.
hey, jij kwam met de vraag wat jij doet met je willi moet jij weten, ik zou t ook niet doen, maar you popped the question
Niels Takken schreef:12 steeklampjes van 1,2 watt dit zijn die kleintjes, 5 van 2watt deze zijn stukkie groter voor het hoofdpaneel. en 3 van 1,2 watt voor het oliepaneeltje
En dan nog 3 van die gare miniscule steekdingen voor die knoppen van gevrarenlicht enzo?
Frits schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Misschien krijgen jullie wel kwantumkorting dan.
Gelijk vervangen door andere lampjes/leds. een stuk minder gemekker;)
LotuzClioWilliams schreef:Misschien krijgen jullie wel kwantumkorting dan.
Gelijk vervangen door andere lampjes/leds. een stuk minder gemekker;)
Als grapje of zijn er betere lampjes?
Of er betere lampjes zijn weet ik niet. Maar ik ben wel serieus bezig om te kijken of ik ze niet kan vervangen door leds Voordeel daarvan is dat ze een langere levensduur zouden moeten hebben.