ACT: Clio Williams Deel 1
-
Mijn achterzijde is wel verlaagd, alleen niet zo ver.Patrick (Basic) schreef:Ja maar jij had toch niet je achterkant verlaagd.
Die van roy is achter ook heel laag, dat speelt denk ik veel mee..
Heb jij je wagen laten uitlijnen na het verlagen? Ik hoor altijd dat, dat wel nodig is....
Uitlijnen lijkt geen enkel verschil te maken. En aan de draagarmen (incl. rubbers) en veerpoten kan het ook niet liggen, want die zijn allemaal nieuw.
Een KW schroefsetje lijkt me wel leukLotuzClioWilliams schreef:Wat heb je in gedachten? Alleen veren of ook meteen andere dempers?Thierry schreef:Achja, misschien binnenkort verlagen en hopelijk ligt ie dan nog wat beter op de weg

-
En hoe ver staat het met je velgen trouwens? Zullen ze op 5 maart te bewonderen zijn? 

De spoorverbreders zijn in de maak en ik moet nog boutjes halen, dus 5maart ga ik normaal gezien wel halen jaLotuzClioWilliams schreef:En hoe ver staat het met je velgen trouwens? Zullen ze op 5 maart te bewonderen zijn?

-
Zijn ze al gespoten ook dan?
-
En toen bleef het stil... Okee, we wachten wel tot 5 maart dan. 

Nee, dan zijn ze nog niet gespoten 
Ik ga ze komende zomer wel laten spuiten in goud of wit

Ik ga ze komende zomer wel laten spuiten in goud of wit

-
Nog zolang wachten.
En dan nog niet eens zeker weten of ze wel goud worden gespoten. Denkt 'ie weer aan wit.

-
Aardig wat (tussen de 100,- en 200,-) als je de gaatjes niet te groot zijn en je ze niet ziet met een mat erover.
Net wat je zegt als je de mat er over heen legt zie je helemaal niets, en ze zitten onder de stoel dus je moet goed kijken. Maarja ik ben nu eenmaal perfectionist haha, waar baseer je die prijzen op?
of een zeikerd, net hoe je t noemen wil 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Onder de stoel? Dus sowieso uit het zicht? Dat je daar zo moeilijk over doet. De mijne was in veel slechtere staat. Ik zal zo even een foto uploaden.
En het is gewoon de gangbare prijs voor een Williams vloerbedekking. Een mooi zwart Clio 16v vloerbedekking kun je echter nog niet voor 40,- slijten kennelijk.
En het is gewoon de gangbare prijs voor een Williams vloerbedekking. Een mooi zwart Clio 16v vloerbedekking kun je echter nog niet voor 40,- slijten kennelijk.

Nee niet ONDER de stoel maar ongeveer aan het uiteinde van je zitting, weet je wel waar ze die plugjes altijd indraaien voor de mat.LotuzClioWilliams schreef:Onder de stoel? Dus sowieso uit het zicht? Dat je daar zo moeilijk over doet. De mijne was in veel slechtere staat. Ik zal zo even een foto uploaden.
-
Aha, dat zie je dus wel. Irritant die plugjes. Ik schuif gewoon iedere keer m'n matje iets naar achteren. Is ook wel irritant, maar...
Mijn oude vloerbedekking:
[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/W ... ekking.JPG[/img]
Toen ik de wagen kocht, lagen er aluminium vloermatten in. Die bedekten mooi de slechte plekken. Totdat ik een keer ging stofzuigen en bijna een rolberoerte kreeg. [img]http://www.sparkimg.com/emoticons/nirvana.gif[/img]

Mijn oude vloerbedekking:
[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/W ... ekking.JPG[/img]
Toen ik de wagen kocht, lagen er aluminium vloermatten in. Die bedekten mooi de slechte plekken. Totdat ik een keer ging stofzuigen en bijna een rolberoerte kreeg. [img]http://www.sparkimg.com/emoticons/nirvana.gif[/img]
deruit met die zooi
-
Er moet inderdaad iets agressiefs gelekt hebben, maar het is niet door de vloerbedekking heen gegaan. Anders was dat wel opgevallen bij het verwisselen van de vloerbedekking. Is nu allemaal verleden tijd gelukkig. 

-
Zou je denken?-Ray- schreef:deruit met die zooi

-
Maareh... hoe ben jij aan die vloerbedekking gekomen en wat heb je ervoor betaald? Ik heb het idee dat dat wel meegevallen is, anders had je niet gevraagd hoe ik aan de prijs kwam.
Ik kan er ook meer voor betaald hebben he! Omdat ik ze nooit te koop aangeboden zie, daarom vroeg ik wat de ''marktwaarde'' was en er stond me iets bij dat iemand van hier hem ook verwisselt had maar dat ben jij dus! 

-
Als je er meer voor betaald hebt en het is echt in perfecte staat en je bent er happy mee, dan maakt het ook niet uit. Jij hebt het geluk dat je je oude vloerbedekking warschijnlijk wel voor een mooie prijs kan verkopen. De mijne had helaas niet zoveel waarde meer.
-
de waarde van twee Williams kleversLotuzClioWilliams schreef:Als je er meer voor betaald hebt en het is echt in perfecte staat en je bent er happy mee, dan maakt het ook niet uit. Jij hebt het geluk dat je je oude vloerbedekking warschijnlijk wel voor een mooie prijs kan verkopen. De mijne had helaas niet zoveel waarde meer.
-
Ik heb er drie van je gehad, dus dan heb ik toch nog mazzel gehad.SheikValver schreef:de waarde van twee Williams kleversLotuzClioWilliams schreef:Als je er meer voor betaald hebt en het is echt in perfecte staat en je bent er happy mee, dan maakt het ook niet uit. Jij hebt het geluk dat je je oude vloerbedekking warschijnlijk wel voor een mooie prijs kan verkopen. De mijne had helaas niet zoveel waarde meer.

-
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
Het gaat me niet om hoeveel Willies er te koop staan, maar om het feit dat deze gerestaureerd is.
Op Discovery heb je die Amerikaanse autoprogramma's waarin ze oude auto's nieuw leven inblazen, zoals bijvoorbeeld de uitzending over de Eleanor replica's. Met name het helemaal kaal maken van de carroserie, slechte plekken herstellen, laten coaten, spuiten en dergelijke, maw het roestduiveltje de nek omdraaien, dat spreekt me aan. Wie zou zijn wagen nou niet weer in nieuwstaat willen hebben?Carrosserie is geheel gestraald geweest en weer helemaal op nieuw op gebouwd. Geen schroefje is er in blijven zitten.
ja hoor 217 pk, door alleen nokkenassen en chip...LotuzClioWilliams schreef:Interessant exemplaar.
-
Er staat +/- 217. Kan dus ook een beetje minder zijn. 

lijkt me ook een beetje aan de hoge kant, als ie het wel heeft is het een rap exemplaar 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vooral de velgen zijn zeer netjes.......en nee het zijn niet zijn wintervelgen,want in de winter stond ie altijd binnen
Zal wel weer een hoop geld moeten kosten........

Zal wel weer een hoop geld moeten kosten........