ACT: Clio Williams Deel 1

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
PatrickG

Die muziek van jou komt daar aardig bij in de buurt 8)
LotuzClioWilliams

Patrick (Basic) schreef:Ja maar jij had toch niet je achterkant verlaagd.
Die van roy is achter ook heel laag, dat speelt denk ik veel mee..

Heb jij je wagen laten uitlijnen na het verlagen? Ik hoor altijd dat, dat wel nodig is....
Mijn achterzijde is wel verlaagd, alleen niet zo ver.

Uitlijnen lijkt geen enkel verschil te maken. En aan de draagarmen (incl. rubbers) en veerpoten kan het ook niet liggen, want die zijn allemaal nieuw.
Thierry

LotuzClioWilliams schreef:
Thierry schreef:Achja, misschien binnenkort verlagen en hopelijk ligt ie dan nog wat beter op de weg
Wat heb je in gedachten? Alleen veren of ook meteen andere dempers?
Een KW schroefsetje lijkt me wel leuk :)
LotuzClioWilliams

En hoe ver staat het met je velgen trouwens? Zullen ze op 5 maart te bewonderen zijn? :)
Tom
Moderator
Car: MB

KW :worship:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Thierry

LotuzClioWilliams schreef:En hoe ver staat het met je velgen trouwens? Zullen ze op 5 maart te bewonderen zijn? :)
De spoorverbreders zijn in de maak en ik moet nog boutjes halen, dus 5maart ga ik normaal gezien wel halen ja :)
LotuzClioWilliams

Zijn ze al gespoten ook dan?
LotuzClioWilliams

En toen bleef het stil... Okee, we wachten wel tot 5 maart dan. 8)
Thierry

Nee, dan zijn ze nog niet gespoten :)
Ik ga ze komende zomer wel laten spuiten in goud of wit :p
LotuzClioWilliams

Nog zolang wachten. :nee: En dan nog niet eens zeker weten of ze wel goud worden gespoten. Denkt 'ie weer aan wit. |: :wink:
NielsT

Heb net nog een complete vloerbedekking op de kop getikt, in die van mij zaten 2 gaatjes waar de matbevestiging heeft gezeten! Zullen we even kijken wat die oude nog op kan brengen!
LotuzClioWilliams

Aardig wat (tussen de € 100,- en € 200,-) als je de gaatjes niet te groot zijn en je ze niet ziet met een mat erover.
NielsT

Net wat je zegt als je de mat er over heen legt zie je helemaal niets, en ze zitten onder de stoel dus je moet goed kijken. Maarja ik ben nu eenmaal perfectionist haha, waar baseer je die prijzen op?
-Ray-
Contacteer:

of een zeikerd, net hoe je t noemen wil ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
LotuzClioWilliams

Onder de stoel? Dus sowieso uit het zicht? Dat je daar zo moeilijk over doet. De mijne was in veel slechtere staat. Ik zal zo even een foto uploaden.

En het is gewoon de gangbare prijs voor een Williams vloerbedekking. Een mooi zwart Clio 16v vloerbedekking kun je echter nog niet voor € 40,- slijten kennelijk. :s
NielsT

-Ray- schreef:of een zeikerd, net hoe je t noemen wil ;)
niet ZO dus :P
NielsT

LotuzClioWilliams schreef:Onder de stoel? Dus sowieso uit het zicht? Dat je daar zo moeilijk over doet. De mijne was in veel slechtere staat. Ik zal zo even een foto uploaden.

En het is gewoon de gangbare prijs voor een Williams vloerbedekking. Een mooi zwart Clio 16v vloerbedekking kun je echter nog niet voor € 40,- slijten kennelijk. :s
Nee niet ONDER de stoel maar ongeveer aan het uiteinde van je zitting, weet je wel waar ze die plugjes altijd indraaien voor de mat.
LotuzClioWilliams

Aha, dat zie je dus wel. Irritant die plugjes. Ik schuif gewoon iedere keer m'n matje iets naar achteren. Is ook wel irritant, maar... :p

Mijn oude vloerbedekking:

[img]http://home.wanadoo.nl/marcreijnhoudt/W ... ekking.JPG[/img]

Toen ik de wagen kocht, lagen er aluminium vloermatten in. Die bedekten mooi de slechte plekken. Totdat ik een keer ging stofzuigen en bijna een rolberoerte kreeg. [img]http://www.sparkimg.com/emoticons/nirvana.gif[/img]
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

sow wat is daar gebeurd dan :s. De bodem van de clio was nog wel hard? Want heb ziet er naar uit dat het ergens heeft gelekt.
-Ray-
Contacteer:

deruit met die zooi
LotuzClioWilliams

Er moet inderdaad iets agressiefs gelekt hebben, maar het is niet door de vloerbedekking heen gegaan. Anders was dat wel opgevallen bij het verwisselen van de vloerbedekking. Is nu allemaal verleden tijd gelukkig. :)
LotuzClioWilliams

-Ray- schreef:deruit met die zooi
Zou je denken? :lol:
NielsT

So damn, dat ziet er inderdaad ERG uit, bij mij zie je die gaatjes zowat niet hoor. En ik heb alles erbij ook kofferbak bekleding (blauw) dus kan je inderdaad wel aan zoon prijsje komen misschien..
LotuzClioWilliams

Maareh... hoe ben jij aan die vloerbedekking gekomen en wat heb je ervoor betaald? Ik heb het idee dat dat wel meegevallen is, anders had je niet gevraagd hoe ik aan de prijs kwam.
NielsT

Ik kan er ook meer voor betaald hebben he! Omdat ik ze nooit te koop aangeboden zie, daarom vroeg ik wat de ''marktwaarde'' was en er stond me iets bij dat iemand van hier hem ook verwisselt had maar dat ben jij dus! :D
LotuzClioWilliams

Als je er meer voor betaald hebt en het is echt in perfecte staat en je bent er happy mee, dan maakt het ook niet uit. Jij hebt het geluk dat je je oude vloerbedekking warschijnlijk wel voor een mooie prijs kan verkopen. De mijne had helaas niet zoveel waarde meer.
SheikValver

LotuzClioWilliams schreef:Als je er meer voor betaald hebt en het is echt in perfecte staat en je bent er happy mee, dan maakt het ook niet uit. Jij hebt het geluk dat je je oude vloerbedekking warschijnlijk wel voor een mooie prijs kan verkopen. De mijne had helaas niet zoveel waarde meer.
de waarde van twee Williams klevers :wink:
LotuzClioWilliams

SheikValver schreef:
LotuzClioWilliams schreef:Als je er meer voor betaald hebt en het is echt in perfecte staat en je bent er happy mee, dan maakt het ook niet uit. Jij hebt het geluk dat je je oude vloerbedekking warschijnlijk wel voor een mooie prijs kan verkopen. De mijne had helaas niet zoveel waarde meer.
de waarde van twee Williams klevers :wink:
Ik heb er drie van je gehad, dus dan heb ik toch nog mazzel gehad. :p
LotuzClioWilliams

paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

LotuzClioWilliams

Het gaat me niet om hoeveel Willies er te koop staan, maar om het feit dat deze gerestaureerd is.
Carrosserie is geheel gestraald geweest en weer helemaal op nieuw op gebouwd. Geen schroefje is er in blijven zitten.
Op Discovery heb je die Amerikaanse autoprogramma's waarin ze oude auto's nieuw leven inblazen, zoals bijvoorbeeld de uitzending over de Eleanor replica's. Met name het helemaal kaal maken van de carroserie, slechte plekken herstellen, laten coaten, spuiten en dergelijke, maw het roestduiveltje de nek omdraaien, dat spreekt me aan. Wie zou zijn wagen nou niet weer in nieuwstaat willen hebben?
PatrickG

LotuzClioWilliams schreef:Interessant exemplaar.
ja hoor 217 pk, door alleen nokkenassen en chip...
LotuzClioWilliams

Er staat +/- 217. Kan dus ook een beetje minder zijn. :p
-Ray-
Contacteer:

lijkt me ook een beetje aan de hoge kant, als ie het wel heeft is het een rap exemplaar :)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Vooral de velgen zijn zeer netjes.......en nee het zijn niet zijn wintervelgen,want in de winter stond ie altijd binnen :D

Zal wel weer een hoop geld moeten kosten........
Gesloten