R(ay)Si - Alleen nog maar vw's...

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Dat is kl*te.. Maar ik weet hoe je je voelt. Heb vorig jaar ook hetzelfde gehad. Toen twijfelde ze er niet over wie er schuldig was.

Maar goed. dat je vriendin er bij zat. Succes straks met opbouwen.

GR.Frits
Tom
Moderator
Car: MB

mooi balen, was er geen getuige
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
R(ay)Si

Me meissie alleen, gebeurde bij een kruispunt dus de rest rijdt gewoon door...

Maar we hebben duidelijk achteruit rij lichten gezien....
Alleen nog maar VW!
-Ray-
Contacteer:

toch maar meteen die ene bumper erop straks ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas
Car: Megane RS

:gun: die lui... :(
R(ay)Si

-Ray- schreef:toch maar meteen die ene bumper erop straks ;)
Geen idee, eerst maar afwachten wat de verzekering doet!
Alleen nog maar VW!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

wat een debiel
hij zal al wel een achterschade hebben gehad en nu zo proberen dit vergoed te krijgen
R(ay)Si

Daar dacht ik ook aan ja.....

Ik hoop op een goede afloop, ik heb iig een getuige dat ik stil stond....
Alleen nog maar VW!
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

wat voor auto was het?
R(ay)Si

Peugot (turkische bestuurder)
Alleen nog maar VW!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

R(ay)Si schreef:Tja, zo sta je lekker voor het stoplicht, wachten om weg te gaan onderweg naar een lekker restaurantje. Gaan er opeens 2 witte lampjes voor me branden en komen snel op mij af...

Bam, rijd die vent zo achteruit me bumper op.....Ik uitstappen en hij meteen beweren dat ik tegen hem aangereden ben (N)

Gelukkig zat mijn meissie naast me, die zag ook duidelijk zijn achteruitrij lichten! Politie erbij geweest maar kunnen niets doen omdat er 2 verhalen zijn...

Schade formulier nu maar ingevuld en hopen dat de verzekering eruit komt......

Echt k*%$e dit :( Motorkap staat zo'n 2 cm dichter naar me raam (en met deuken), knipperlicht links is stuk, randje onder lamp is afgebroken, dat spoiler ding tussen motorkap en bumper is afgebroken, de linkerkant van me bumper is los gebroken...

Behoorlijk wat bende dus (N)

Morgen de formulieren langsbrengen bij de verzekering en maar afwachten...
heb je zijn adres, ga ik voor hem staan met de patrol en rij ik achteruit, ik heb nu toch schade :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

edit ff lekker die trekhaak tot zijn voorruit duwen :lol: :p
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Had ie m 'per ongeluk' in zn achteruit gezet ipv in zn 1? Als de R naast de 1 zit tenminste...

Tsja...aardig zuur dit, beetje jammer ook van zulke lui dat ze meteen proberen de schuld af te schuiven op iemand anders...karaktertrekje van dat soort 'mensen' denk ik (N)
Sanderrr

Ik zag laatst op teevee bij een verkeersongevalonderzoek (23 letters) dat de gloeidraad gesmolten is als de lampjes brandden na een aanrijding waarbij ze stuk gereden zijn. Misschien moet je ook ff zo'n MacGyver onderzoekje inschakelen :wink:
In het geval op teevee konden ze dus zien dat een motorrijder wel geremd had voordat hij zich te pletter reed tegen een traktor..
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Sanderrr schreef:Ik zag laatst op teevee bij een verkeersongevalonderzoek (23 letters) dat de gloeidraad gesmolten is als de lampjes brandden na een aanrijding waarbij ze stuk gereden zijn. Misschien moet je ook ff zo'n MacGyver onderzoekje inschakelen :wink:
In het geval op teevee konden ze dus zien dat een motorrijder wel geremd had voordat hij zich te pletter reed tegen een traktor..
Het klinkt heel stom. Maar bij de RSI van Marieke was dit dus ook te zien.. De gloeidraadjes gaan naar boven staan als ie aan was terwijl het ongeluk gebeurde. Helaas vergeten foto's te maken :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

moet het lampje wel kapot zijn, dus als de achteruitrijlichtjes het nog doen en het glas is heel zien ze niks

ze kunnen het namelijk zien dat ze gebrand hebben als het glas kapot gaat omdat er dan glas in de gloeidraad gesmolten zit
Tom
Moderator
Car: MB

R(ay)Si schreef:Peugot (turkische bestuurder)
:@
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Marieke

Ah nee hè...dit ga je toch niet menen...Wat K#T voor jullie Ray... :( Héél veel succes ermee. Dit is ech te gek voor woorden gewoon...wat een stelletje eikels rijden er toch rond.... :(

PS: wordt dit het jaar van de ongelukken? Nee toch hè?!
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

-Marieke- schreef:Ah nee hè...dit ga je toch niet menen...Wat K#T voor jullie Ray... :( Héél veel succes ermee. Dit is ech te gek voor woorden gewoon...wat een stelletje eikels rijden er toch rond.... :(

PS: wordt dit het jaar van de ongelukken? Nee toch hè?!
Kijk eens in het topic van mike... :(
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

-Marieke- schreef:PS: wordt dit het jaar van de ongelukken? Nee toch hè?
Vorig jaar was er ook een periode, dat er meerdere achter elkaar gingen, helaas... :(
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

en het jaar daarvoor was nog erger (N)

maar ook dit weer lekker klote :S
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ook klote voor jou Ray, het lijkt idd wel uitverkoop qua schades deze maand (N)
Freek S

Luco/Alpine-racer schreef:
R(ay)Si schreef:Tja, zo sta je lekker voor het stoplicht, wachten om weg te gaan onderweg naar een lekker restaurantje. Gaan er opeens 2 witte lampjes voor me branden en komen snel op mij af...

Bam, rijd die vent zo achteruit me bumper op.....Ik uitstappen en hij meteen beweren dat ik tegen hem aangereden ben (N)

Gelukkig zat mijn meissie naast me, die zag ook duidelijk zijn achteruitrij lichten! Politie erbij geweest maar kunnen niets doen omdat er 2 verhalen zijn...

Schade formulier nu maar ingevuld en hopen dat de verzekering eruit komt......

Echt k*%$e dit :( Motorkap staat zo'n 2 cm dichter naar me raam (en met deuken), knipperlicht links is stuk, randje onder lamp is afgebroken, dat spoiler ding tussen motorkap en bumper is afgebroken, de linkerkant van me bumper is los gebroken...

Behoorlijk wat bende dus (N)

Morgen de formulieren langsbrengen bij de verzekering en maar afwachten...
heb je zijn adres, ga ik voor hem staan met de patrol en rij ik achteruit, ik heb nu toch schade :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

edit ff lekker die trekhaak tot zijn voorruit duwen :lol: :p
OF de RTCK langssturen, iemand intresse? :lol:

iig suc6 met afhandelen van de schade en de opbouw van de RSi
PaulM

Freek S schreef:
ik en haas hebben nog wel een afreageer slachtoffer nodig :P
-jacco-
Über-Spammer

Balen Ray :(

Zulke zakken mogen ze gelijk opknopen (N)

Ik moest overigens ook hier gelijk aan denken: (Y)
Sanderrr schreef:Ik zag laatst op teevee bij een verkeersongevalonderzoek (23 letters) dat de gloeidraad gesmolten is als de lampjes brandden na een aanrijding waarbij ze stuk gereden zijn.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Martijn Kool

kut voor je man, probeer idd die lampjes te traceren als ze stuk zijn dan:(. csi :|

sterkte ermee
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

+Clio16v+ schreef:
Freek S schreef:
ik en haas hebben nog wel een afreageer slachtoffer nodig :P
hier nog 1 ;) :lol:
Haas
Car: Megane RS

Sanderrr schreef:Ik zag laatst op teevee bij een verkeersongevalonderzoek (23 letters) dat de gloeidraad gesmolten is als de lampjes brandden na een aanrijding waarbij ze stuk gereden zijn. Misschien moet je ook ff zo'n MacGyver onderzoekje inschakelen :wink:
als lampen in bedrijf zijn, dus op bedrijfstemperatuur, en glasbol breekt, zal de breuk vand e gloeidraad een druppelvorm zijn aan de breukeinden. Als de lamp uit was en dus niet in bedrijf en de draad is gebroken, zijn de draadeinden te herkennen aan een scherpe breuk.

daarbij komt dat een glasbol niet kapot hoeft te zijn, wil de gloeidraad breken, dat kan ook gebeuren door erge schokken, zoals bijv een aanrijding. Lampie van marieke was een mooi voorbeeld.

weet niet of je zo'n onderzoek kunt afdwingen mocht dat nodig zijN?

Daarbij, heb een half jaar Technische verkeersongevallen analyse als vak gehad op school, dus als je vragen hebt over dit soort technische zaken om te kunnne bewijzen dat hij reed ipv jij, dan hoor ik t wel he :)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

zo hee, wat een klojo :( (N)

zal inderdaad wel iets zijn van dat ie al schade had en zo probeert de verzekering voor z'n karretje te spannen..

met voorbedachte rade dus.

als je per ongeluk in de R gaat (beetje raar als de R onder de 5 zit, volgens mij hebben alle Peugeots dit zo, iig de 205 en 406 zeker weten wel.) dan moet ie geschrokken zijn, en dan had je dat misschien aan 'm kunnen merken..?

maar blijft een enorme naaistreek om te zeggen dat jij bij hem achterop reed, terwijl het duidelijk niet zo was. wat de oorzaak ook geweest is, dit doe je gewoon niet. :gun:

hij had eigenlijk iemand moeten tegenkomen met een licht ontvlambaar karakter, een of andere beer van een vent, net uit de cel :lol:, denkt ie wel 2 keer na de volgende keer...
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Kier

ForeverYoung schreef:
hij had eigenlijk iemand moeten tegenkomen met een licht ontvlambaar karakter
Ook als je zo reageert kan je nogal eens bedrogen uitkomen

weet ik uit ervaring (N)
Renault 5 GT Turbo '87
R5alpineturbo
Contacteer:

ja je hebt zo vn die klojo's als ze iets uitvreten dat ze altijd de ander de schuld geven. :( soms is de eerlijkheid onder de mensen ver te zoeken. indien hij hem in zn R stak ipv in zn 1 dan moet hij dat gewoon toegeven vindik.
had bijna ook zoiets gehad... enige verschil ik reed op een baan aan ongeveer een 90 per uur dan zie je plots iemand achteruit op je afkomen
= niet leuk gelukkig waren er 2 rijstroken.....
er gebeuren dan zware ongevallen he hier in belgie en waarschijnlijk in nederland ook komt dat zogezegd altijd van overdreven snelheid maar ik vindt toch dat vele mensen zitten te slapen achter hun stuur en zo maar
rare manoeuvres uitvoeren hoor.
greest.
R(ay)Si

De meneer stapte heel koel uit zijn auto'tje, keek ff naar zijn bumper (Het leek hem weinig te interreseren) en stapt gewoon weer in...

Dus ik loop meteen achter hem aan om te vragen of we niet het formuliertje in moeten vullen, nu hij tegen mij aanreed. Toen kwam hij met het antwoord dat ik op hem reed...

Dus het lijkt idd veel op "voorbedachte rade"

Voor de rest ben ik de enigste met echt schade....Hij heeft hoogst ws alleen wat krassen op zijn bumper...

Het gaat btw om een Peugot 406, met een hoge kont dus (N)

Vanmiddag bij de verzekering geweest, het gaat meteen door naar de NRS (rechtsbijstand) Ze prezen mij gelukkig dat ik een getuige heb. Maar kunnen verder niets vertellen hoe het gaat lopen, logisch...

Het is nu afwachten op het touwtrekken...

Ik ga iig van het ergste uit..

@Martijn, ik hou het in gedachte! Bedankt!
Alleen nog maar VW!
jacob

succes met de auto
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

R(ay)Si schreef:De meneer stapte heel koel uit zijn auto'tje, keek ff naar zijn bumper (Het leek hem weinig te interreseren) en stapt gewoon weer in...

Dus ik loop meteen achter hem aan om te vragen of we niet het formuliertje in moeten vullen, nu hij tegen mij aanreed. Toen kwam hij met het antwoord dat ik op hem reed...

Dus het lijkt idd veel op "voorbedachte rade"

Voor de rest ben ik de enigste met echt schade....Hij heeft hoogst ws alleen wat krassen op zijn bumper...

Het gaat btw om een Peugot 406, met een hoge kont dus (N)

Vanmiddag bij de verzekering geweest, het gaat meteen door naar de NRS (rechtsbijstand) Ze prezen mij gelukkig dat ik een getuige heb. Maar kunnen verder niets vertellen hoe het gaat lopen, logisch...

Het is nu afwachten op het touwtrekken...

Ik ga iig van het ergste uit..

@Martijn, ik hou het in gedachte! Bedankt!
patrol met schade beschikbaar voor actie :D
Marcel B.

wat een debiele actie weer zeg, sjees

pff vent, kies een ziekte en hij is van jou!

Sterkte met de afhandeling
-PAZ-
Über-Spammer

wat een klote actie, mensen die dat fliken mogen ze van mij alles geven behalve zuurstof
R5GTT. Drive it like you stole it
Plaats reactie