Hoop wel dat ik het voor maandag allemaal werkend heb, kan het wel gebruiken in rimini, kan me niet herinneren daar de weg zo goed te kennen.

Er zijn hier mensen die geen leven hebben, maar dit slaat echt alles
hoort ze vliegenARNO16V schreef:Zo hee die ziet ze vliegen zeker...
ik heb ook een 5.0 werkend alleen maar engelse spraak.. Heb jij de NL?Sander de Bruin schreef:Ik heb tomtom werkend, is wel een 5.0, maar belangrijker is dat hij het doet.
Donderdag komt gps ontvanger binnen, dan kan ik testen
Ik heb eerlijk gezegd bij de installatie de spraak niet mee laten installeren, maar ik heb ze hier wel voor je denk ik....Abel schreef:ik heb ook een 5.0 werkend alleen maar engelse spraak.. Heb jij de NL?Sander de Bruin schreef:Ik heb tomtom werkend, is wel een 5.0, maar belangrijker is dat hij het doet.
Donderdag komt gps ontvanger binnen, dan kan ik testen
11,89 per uur is onwaarschijnlijkHesselgouda schreef:hoort ze vliegenARNO16V schreef:Zo hee die ziet ze vliegen zeker...![]()
104000![]()
![]()
![]()
dat zijn er 284 per dag![]()
dat zijn er dus 11,89 per uur![]()
Wha ha ha ha ha ha.....niets beters te doen ha ha![]()
Erik Olijnsma schreef:ohja, ik heb 4 195/50x15 banden liggen
gratiz op te halen. niet meer apk geldig vanwege lengte scheuren, maar voor burnen of om sprintjes nog prima te gebruiken, zit nog +- 4-5 mm profiel op.
banden worden niet verstuurd! gewoon ophalen
Dat is echt ziekHesselgouda schreef:hoort ze vliegenARNO16V schreef:Zo hee die ziet ze vliegen zeker...![]()
104000![]()
![]()
![]()
Hij zal wel een programmatje hebben geschreven die elke minuut als de pc aanstaat automatisch een klachten-mail verstuurdErik Olijnsma schreef:11,89 per uur is onwaarschijnlijkHesselgouda schreef:hoort ze vliegenARNO16V schreef:Zo hee die ziet ze vliegen zeker...![]()
104000![]()
![]()
![]()
![]()
laten we er eens vanuit gaan dat dat mens 8 uur aan het slapen is en 8 uur per dag andere dingen doet
dan is het 36 per uur
danke Lotuz. Die dempers heb ik er ook bij gekregen. Maar volgens die gast had hij verschillende hardheden ook voor de achterdempers, dus nu vraag ik mij af welke die andere dempers dan moeten zijn:61128600A3300LotuzClioWilliams schreef:De DeCarbon Coupe dempers die ik heb, hebben het artikelnummer 6001 025 123. Heb je hier wat aan?MarcoG schreef:Kan iemand voor mij even een nummer checken in dialogys?
61128600A3300
Žt Zou een achterdempert moeten zijn...van een cupclio.
Ik ben gister bij de mediamarkt geweest voor de 6280 maar ze hadden hem nog niet binnen hij verwachte hem dan week 3 (deze week) of week 4 binnen te hebben.Chris@R5 schreef:Als je die 6280 wil hebben dan is ie nu al verkrijgbaar bij de Mediamarkt.Erik Olijnsma schreef:ik zit ook aan de 6280 te denken. maar er zit een exorbitant prijsverschil van 500 euro tussen de 6270 en de 6280. dus ik weet het nog niet.Tom schreef:wat een gezeik allemaal zeg.
wat anders. Wie weet wanneer de nokia 6280 bij de grote telecom aanbieders te krijgen is? Lijkt me wel een leuk toestelletje aangezien ik toe ben aan een abbo verlenging
De 7710 is de volgende kandidaat.
Dan moeten wij 'm ook wel deze week of volgende week krijgen (Belcompany).
De 6270 zal niet geleverd gaan worden hier in de Benelux Erik.
7710 is een schijtding. No offence, maar er is geen ruk voor te krijgen qua warez. Daarnaast is de software nog niet stabiel en is de interface niet echt top.
Al met al ook nog eens erg duur.
Ik zou echt voor een WM 5 besturing gaan. Er is gewoon niks wat daar tegenop kan op het moment.
inderdaad, anders moet je of weinig slapen of snel kunnen typen of 18,06 klacht per uur versturenBram (vospower) schreef:Hij zal wel een programmatje hebben geschreven die elke minuut als de pc aanstaat automatisch een klachten-mail verstuurdErik Olijnsma schreef:11,89 per uur is onwaarschijnlijkHesselgouda schreef:hoort ze vliegenARNO16V schreef:Zo hee die ziet ze vliegen zeker...![]()
104000![]()
![]()
![]()
![]()
laten we er eens vanuit gaan dat dat mens 8 uur aan het slapen is en 8 uur per dag andere dingen doet
dan is het 36 per uur
rrrrrrrrrrrrrrrRonnie Detmers schreef:wat een geluid
Om zonder handschoentjes aan te pakken???-Marieke- schreef:Hahaha Riël....daar ben ik Leeuw voorRiël schreef:Lijken wel allemaal van die forumgebruikers die stil in de bosjes liggen tot er iemand komt en er dan snel opspringen:P
bosjesmannenRiël schreef:t is gewoon 15 minuten stil op het forum.
Komt er iemand even voorstellen
PETSPETSPETS 3 reacties.
Lijken wel allemaal van die forumgebruikers die stil in de bosjes liggen tot er iemand komt en er dan snel opspringen
laat maar komen, hoef ik niet naar kantoorLuco/Alpine-racer schreef:zou het extreme koude weer uit andere delen van de wereld nog hierheen komen??
wil het wel eens zien, drie weken achter elkaar zo tussen de -15 en -30![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijken hoeveel auto's er blijven draaien![]()
![]()
![]()
watjeFrank M schreef:laat maar komen, hoef ik niet naar kantoorLuco/Alpine-racer schreef:zou het extreme koude weer uit andere delen van de wereld nog hierheen komen??
wil het wel eens zien, drie weken achter elkaar zo tussen de -15 en -30![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijken hoeveel auto's er blijven draaien![]()
![]()
![]()
mediamarkt heb ik niet veel aan denk ik al ik mijn contract moet/wil verlengen.Foeke schreef:Ik ben gister bij de mediamarkt geweest voor de 6280 maar ze hadden hem nog niet binnen hij verwachte hem dan week 3 (deze week) of week 4 binnen te hebben.Chris@R5 schreef:Als je die 6280 wil hebben dan is ie nu al verkrijgbaar bij de Mediamarkt.Erik Olijnsma schreef:ik zit ook aan de 6280 te denken. maar er zit een exorbitant prijsverschil van 500 euro tussen de 6270 en de 6280. dus ik weet het nog niet.Tom schreef:wat een gezeik allemaal zeg.
wat anders. Wie weet wanneer de nokia 6280 bij de grote telecom aanbieders te krijgen is? Lijkt me wel een leuk toestelletje aangezien ik toe ben aan een abbo verlenging
De 7710 is de volgende kandidaat.
Dan moeten wij 'm ook wel deze week of volgende week krijgen (Belcompany).
De 6270 zal niet geleverd gaan worden hier in de Benelux Erik.
7710 is een schijtding. No offence, maar er is geen ruk voor te krijgen qua warez. Daarnaast is de software nog niet stabiel en is de interface niet echt top.
Al met al ook nog eens erg duur.
Ik zou echt voor een WM 5 besturing gaan. Er is gewoon niks wat daar tegenop kan op het moment.