ACT: Algemeen Chat Topic. I
GeilXabre schreef:anders trek je even wat straks aanhttp://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=54386193&size=l

In Belgie is nu een officiële site over wat wel en vooral wat niet mag betreft het tunen:
http://www.how2tune.be/main.php
Het tunen van autos is al vele jaren aan een opmars bezig. Niet zo verwonderlijk als je weet dat we onze auto niet langer als een gewoon vervoersmiddel zien. Steeds vaker willen, vooral jongeren, een eigen toets geven aan hun wagen. Deze evolutie houdt echter ook in dat er afspraken moeten gemaakt worden over wat wel en niet toegelaten is zodat de veiligheid van de chauffeur, passagier en andere weggebruikers niet in het gedrang komt. Bovendien is het ook voor garagisten, verkopers, keuringscentra en politiediensten niet altijd duidelijk wat kan en wat niet kan. Met deze site willen we meer klaarheid scheppen zodat er op een verantwoorde en vooral verkeersveilige manier kan getuned worden.
Een Werkgroep Tuning boog zich de afgelopen maanden over een nieuw kader voor de tuners. Zonder afbreuk te willen doen aan jullie creativiteit, maar eerder met aandacht voor jullie veiligheid en het milieu, werden de verschillende technieken voor het ombouwen van voertuigen uitgebreid besproken. De Belgische wetgeving, de Europese richtlijnen en de reglementering bij onze lidstaten waren een belangrijk uitgangspunt voor het tot stand komen van deze website.
Omdat de technologie niet stilstaat kan deze website geen eindpunt betekenen. Ik nodig jullie dan ook uit om mee te werken aan het perfectioneren ervan. Dit kan door een reactie achter te laten op deze website.
Tot slot wil ik het BIVV, FBAT, AIB-Vinçotte, de FOD Mobiliteit en Vervoer en de federale politie danken voor hun medewerking en vakkennis die geleid heeft tot de totstandkoming van deze website.
Minister van Mobiliteit
Renaat Landuyt
http://www.how2tune.be/main.php
Het tunen van autos is al vele jaren aan een opmars bezig. Niet zo verwonderlijk als je weet dat we onze auto niet langer als een gewoon vervoersmiddel zien. Steeds vaker willen, vooral jongeren, een eigen toets geven aan hun wagen. Deze evolutie houdt echter ook in dat er afspraken moeten gemaakt worden over wat wel en niet toegelaten is zodat de veiligheid van de chauffeur, passagier en andere weggebruikers niet in het gedrang komt. Bovendien is het ook voor garagisten, verkopers, keuringscentra en politiediensten niet altijd duidelijk wat kan en wat niet kan. Met deze site willen we meer klaarheid scheppen zodat er op een verantwoorde en vooral verkeersveilige manier kan getuned worden.
Een Werkgroep Tuning boog zich de afgelopen maanden over een nieuw kader voor de tuners. Zonder afbreuk te willen doen aan jullie creativiteit, maar eerder met aandacht voor jullie veiligheid en het milieu, werden de verschillende technieken voor het ombouwen van voertuigen uitgebreid besproken. De Belgische wetgeving, de Europese richtlijnen en de reglementering bij onze lidstaten waren een belangrijk uitgangspunt voor het tot stand komen van deze website.
Omdat de technologie niet stilstaat kan deze website geen eindpunt betekenen. Ik nodig jullie dan ook uit om mee te werken aan het perfectioneren ervan. Dit kan door een reactie achter te laten op deze website.
Tot slot wil ik het BIVV, FBAT, AIB-Vinçotte, de FOD Mobiliteit en Vervoer en de federale politie danken voor hun medewerking en vakkennis die geleid heeft tot de totstandkoming van deze website.
Minister van Mobiliteit
Renaat Landuyt
-
- Moderator
- Car: MB
wat een gezeik allemaal zeg.
wat anders. Wie weet wanneer de nokia 6280 bij de grote telecom aanbieders te krijgen is? Lijkt me wel een leuk toestelletje aangezien ik toe ben aan een abbo verlenging
wat anders. Wie weet wanneer de nokia 6280 bij de grote telecom aanbieders te krijgen is? Lijkt me wel een leuk toestelletje aangezien ik toe ben aan een abbo verlenging
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GeinigBart GTE schreef:http://www.planetdan.net/pics/misc/georgie.htm

Dan moet je 'm lekker verlengen met een NokiaTom schreef:mij bevalt nokia eigenlijk prima
Vooral niet luisteren naar wat anderen er van vinden

Ik kan even voor je kijken wanneer we 'm leveren, kan ik vrijdag zien.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
waarschijnlijk heb ik weer een nieuwe opdracht
donderdag ondrhandelen
kan ik weer lekker

donderdag ondrhandelen

kan ik weer lekker

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee relaxt zijn, geen stress meer of ik na april nog wel werk hebChris@R5 schreef:Roken, muziek luisteren en niks doen?![]()
(gefeli)

SonyEricssonrobclio16V schreef:Ik ben geen fan meer van Nokia, SonyEricsson bevalt me prima.
Zondag is m'n telefoon nog gaan zwemmen, effe de föhn erop voor een paar minuten en hij was weer als nieuw!

Komt binnenkort weer een mooi modelletje uit geloof ik, maar ik ben nu nog tevreden met de K750

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zit ook aan de 6280 te denken. maar er zit een exorbitant prijsverschil van 500 euro tussen de 6270 en de 6280. dus ik weet het nog niet.Tom schreef:wat een gezeik allemaal zeg.
De 7710 is de volgende kandidaat.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb trouwens voor het eerst door mijn eigen schuld schade gereden godverdomme

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
premie gaat niet omhoog heb treden genoeg
ja met de nixxan
haast haast haast ff draaien in het donker, ram ik een lantaarnpaal
dacht eerst geen schade omdat ik dacht heeeeeeeeee heb hem op het reservewiel gepakt
toen het licht was bleek toch dat ik de twee wielranden had geraakt maar das niet zo erg
maar ook bij tankdop vouw in de carrosserie
morgen ff naar laten kijken
ja met de nixxan
haast haast haast ff draaien in het donker, ram ik een lantaarnpaal

dacht eerst geen schade omdat ik dacht heeeeeeeeee heb hem op het reservewiel gepakt
toen het licht was bleek toch dat ik de twee wielranden had geraakt maar das niet zo erg
maar ook bij tankdop vouw in de carrosserie

Als je die 6280 wil hebben dan is ie nu al verkrijgbaar bij de Mediamarkt.Erik Olijnsma schreef:ik zit ook aan de 6280 te denken. maar er zit een exorbitant prijsverschil van 500 euro tussen de 6270 en de 6280. dus ik weet het nog niet.Tom schreef:wat een gezeik allemaal zeg.
De 7710 is de volgende kandidaat.
Dan moeten wij 'm ook wel deze week of volgende week krijgen (Belcompany).
De 6270 zal niet geleverd gaan worden hier in de Benelux Erik.
7710 is een schijtding. No offence, maar er is geen ruk voor te krijgen qua warez. Daarnaast is de software nog niet stabiel en is de interface niet echt top.
Al met al ook nog eens erg duur.
Ik zou echt voor een WM 5 besturing gaan. Er is gewoon niks wat daar tegenop kan op het moment.
-
De DeCarbon Coupe dempers die ik heb, hebben het artikelnummer 6001 025 123. Heb je hier wat aan?MarcoG schreef:Kan iemand voor mij even een nummer checken in dialogys?
61128600A3300
Žt Zou een achterdempert moeten zijn...van een cupclio.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wil absoluut geen windows op mijn foon!
heb al een tijdje met die 7710 gewerkt en vond m best prima. die 6600 is ruk die ik nu heb,
En de 6270 is voor een eurootje of 600 te krijgen op gsm.nl

heb al een tijdje met die 7710 gewerkt en vond m best prima. die 6600 is ruk die ik nu heb,
En de 6270 is voor een eurootje of 600 te krijgen op gsm.nl
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Grr, sinds vandaag de MDA Vario (qtek 9100) maar ik krijg tom tom niet werkend.
Iemand hier een werkende versie ?
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Updaten naar TT 5.2.Sander de Bruin schreef:Grr, sinds vandaag de MDA Vario (qtek 9100) maar ik krijg tom tom niet werkend.
Mits je een legale versie hebt hè
@ Erik: Je kent WM5 niet
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Symbian rules, geloof het of niet, maar ik gebruik symbian al een jaar of 10!
-
TuurlijkChris@R5 schreef:Updaten naar TT 5.2.Sander de Bruin schreef:Grr, sinds vandaag de MDA Vario (qtek 9100) maar ik krijg tom tom niet werkend.
Mits je een legale versie hebt hè![]()
@ Erik: Je kent WM5 niet. Symbian zuigt gewoon. Alleen leuk voor de net-niet-smartphone-gebruikers.

Nee ik heb een vage engelse versie gevonden, maar deze doet et niet lekker, wel versie 5.2
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ohja, ik heb 4 195/50x15 banden liggen
gratiz op te halen. niet meer apk geldig vanwege lengte scheuren, maar voor burnen of om sprintjes nog prima te gebruiken, zit nog +- 4-5 mm profiel op.
banden worden niet verstuurd! gewoon ophalen
gratiz op te halen. niet meer apk geldig vanwege lengte scheuren, maar voor burnen of om sprintjes nog prima te gebruiken, zit nog +- 4-5 mm profiel op.
banden worden niet verstuurd! gewoon ophalen
Wat de boer niet kent vreet ie nietErik Olijnsma schreef:Symbian rules, geloof het of niet, maar ik gebruik symbian al een jaar of 10!
Ik ken Symbian wel:
Nokia 3230, 6670, 7610, 6630 en 7650 gehad.
SE P800 en p910 gehad.
Maar WM2003 SE was al een verbetering op SB8 en WM5 is al helemaal niet meer te vergelijken met de rest.
Verdiep je eens in de nieuwe interface en je weet waarom.
Hmm ik heb wel een progje die het moet fixxen, maar nog niet getest.Sander de Bruin schreef:TuurlijkChris@R5 schreef:Updaten naar TT 5.2.Sander de Bruin schreef:Grr, sinds vandaag de MDA Vario (qtek 9100) maar ik krijg tom tom niet werkend.
Mits je een legale versie hebt hè![]()
@ Erik: Je kent WM5 niet. Symbian zuigt gewoon. Alleen leuk voor de net-niet-smartphone-gebruikers.
![]()
Nee ik heb een vage engelse versie gevonden, maar deze doet et niet lekker, wel versie 5.2
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
al gedaan, en blijf windows suckend vinden. nu heb ik nog maar beperkt ervaring met wm5. maar bij de 1e telefoon bleef de software al haken 

DuhErik Olijnsma schreef:al gedaan, en blijf windows suckend vinden. nu heb ik nog maar beperkt ervaring met wm5. maar bij de 1e telefoon bleef de software al haken

Ff Rom-update. Wel een beeeeetje moeite voor doen.
-
Tomtom Benelux Plus 632, is dit wat ?
Tis iig geen bestaande versie. Maar is dat een bestandsnaam op Limewire ofzo? Ik ben niet zo actief bezig met zoeken, gebruik het niet zo veel meer dus zet het ook niet op me Qtek voorlopig.Sander de Bruin schreef:Tomtom Benelux Plus 632, is dit wat ?
Wacht wel tot een collega weer met TTeuropa gecracked en wel komt