Is die makkelijk aan de sluiten? is die te bestellen?
Rotterdammegcoupe schreef:waar woon je?
Heb jij voor mij toevallig een fototje van zoiets met pijltjes waarop het aangesloten moet worden?megcoupe schreef:er zit in jouw iso stekker een geschakelde en continu plus, en een massa.
hier moet je het op aansluiten, wat je maar het liefst wilt.
twijfels bij het aansluiten? zoek iemand op die er verstand van heeft, en dat zijn er best veel, aangezien het niet uitermate moeilijk is.
laat hem de draadjes opzoeken en aansluiten en klaar hoef je ws. niet te dubben dat je weer kortsluiting krijgt.
TopGear op Veronica vorige week niet gezien? Met een Golf 5 in de bliksem gaan staan en daarna reed hij, samen met een muziekje op de radio, weer weg.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:eigenlijk is dat voor je stereo ook het best....
krijg je bliksem inslag is niet alles naar de knoppen
Goede tipÓf je soldeert achter de iso stekker een draadje vast aan de conitnue plus.
Heb ik gedaan ...als je nu eens uitlegt HOE ipv mensen af loopt te katten, ik durf te wedden dat IK in andere dingen weer beter ben (...)En als je nou gewoon eens een multimeter of een spanningsmeter koopt, kun je zo zien welke draad wat is. Kleuren kunnen veranderen.
Waarom denk je dat ik HIER post helder lichtEn als ik jouw topicje zo doorlees, dan zou ik eens iemand gaan zoeken die wél verstand heeft van electronica.
Een maatje van me had ook een 5, toen hebben we bij Halfords zo'n universele aansteker gekocht. We hadden naast de kachel een vakje zitten, dus kijken in het boekje, hé een klokje kan daar zitten. Kabel daarvan gebruikt en voila hij deed het.. Overigens, als je eenmaal weet waar het gat in het schutbord zit, dan is het ook makkelijk. Bij een Clio zit hij bijvoorbeeld bij het koppelingspedaal, rubber wegschuiven en voila.Erik (Schepjes) schreef:Zijn die dingen er eigelijk nog bij de Renault?
in me 5 zit ook niet zo ding, wel een gat met daarachter de stekkertjes er voor, maar het ding zelf niet