6-5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frits schreef:Frits schreef:4-4 Het aanmoedigen werkt!!Frits schreef:4-3 achter.... Hmmm..
![]()
Go Jelle, Go Jelle
![]()
![]()
Go Jelle, Go Jelle
![]()
![]()
Go Jelle, Go Jelle
![]()
Frits schreef:Frits schreef:Frits schreef:4-4 Het aanmoedigen werkt!!Frits schreef:4-3 achter.... Hmmm..
![]()
Go Barney, Go Barney
![]()
![]()
Go Barney, Go Barney
![]()
![]()
Go Barney, Go Barney
![]()
![]()
Go Barney, Go Barney
![]()
robclio16V schreef:Het is Fred Flintstone en Barney Rubble.
STFU, je weet wat ik bedoel.robclio16V schreef:Het is Fred Flintstone en Barney Rubble.
ja als die wint dan doet die popiejopiePaul1916v schreef:Barney had het over samen op t podium feesten en blablabla maar hij was toch aardig chagerijnig en taaide em snel af...
Vind je het gek man! Hij had zich erop verheugd de beker van Brislow te krijgen...Paul1916v schreef:Barney had het over samen op t podium feesten en blablabla maar hij was toch aardig chagerijnig en taaide em snel af...
ja bristow staat er 5 keer op barney nietWilma schreef:Vind je het gek man! Hij had zich erop verheugd de beker van Brislow te krijgen...Paul1916v schreef:Barney had het over samen op t podium feesten en blablabla maar hij was toch aardig chagerijnig en taaide em snel af...
Ja maar dan moet ie vantevoren zoiets niet roepen, toch? eerste populair doen, en dan toch niet sportief genoeg zijn...Wilma schreef:Vind je het gek man! Hij had zich erop verheugd de beker van Bristow te krijgen...Paul1916v schreef:Barney had het over samen op t podium feesten en blablabla maar hij was toch aardig chagerijnig en taaide em snel af...
eindelijk eens iemand die het voor Barney opneemtWilma schreef:Vind je het gek man! Hij had zich erop verheugd de beker van Brislow te krijgen...Paul1916v schreef:Barney had het over samen op t podium feesten en blablabla maar hij was toch aardig chagerijnig en taaide em snel af...
hij zou familie van schumacher kunnen zijnPaul1916v schreef:Ja maar dan moet ie vantevoren zoiets niet roepen, toch? eerste populair doen, en dan toch niet sportief genoeg zijn...Wilma schreef:Vind je het gek man! Hij had zich erop verheugd de beker van Bristow te krijgen...Paul1916v schreef:Barney had het over samen op t podium feesten en blablabla maar hij was toch aardig chagerijnig en taaide em snel af...
ik vind schumacher ook een onsportief mannetjePaul1916v schreef:Doe mij maar schumacher dan hoor, hangt niet voor niets een ferrari-vlag hier achter me![]()
Niet dat ik barney niet mag ofzo hoor, maar dit soort dingen vind ik echt jammer..
maar dit interview is wel weer
neem 5 maart dat ding even mee, brand vast primaPaul1916v schreef:Doe mij maar schumacher dan hoor, hangt niet voor niets een ferrari-vlag hier achter me![]()
![]()
met jouw kan ik pratenMerijn schreef:Alles beter dan Schumacher!
Mee eensMerijn schreef:Alles beter dan Schumacher!
Was er darts? wie heeft er gewonnen dan?Jacco Osté schreef:Ik weet niet of jullie die dartpartij gevolgd hebben, maar hij was leuk om naar te kijken![]()
![]()
Wat een partij
Die gozert van 21, hoe heet ie ook weer?Paul1916v schreef:Was er darts? wie heeft er gewonnen dan?Jacco Osté schreef:Ik weet niet of jullie die dartpartij gevolgd hebben, maar hij was leuk om naar te kijken![]()
![]()
Wat een partij
![]()