dat ben je binnen twee weken ook weer kwijt aan je monteursLuco/Alpine-racer schreef:das nog niks, meer dan 6000 binnen 11 maandenRonnie Detmers schreef:8000 in nog geen 2 jaar, pffHeb je geen priveleven ofzo
![]()
![]()
![]()

groetjes sas en erwin
dat ben je binnen twee weken ook weer kwijt aan je monteursLuco/Alpine-racer schreef:das nog niks, meer dan 6000 binnen 11 maandenRonnie Detmers schreef:8000 in nog geen 2 jaar, pffHeb je geen priveleven ofzo
![]()
![]()
![]()
ja zelfs al meerSasjeSuper5 schreef:dat ben je binnen twee weken ook weer kwijt aan je monteursLuco/Alpine-racer schreef:das nog niks, meer dan 6000 binnen 11 maandenRonnie Detmers schreef:8000 in nog geen 2 jaar, pffHeb je geen priveleven ofzo
![]()
![]()
![]()
![]()
groetjes sas en erwin
daar zijn je 10 punten aftrek
Of niet.... We rijden renault en (de meesten) geen VW of Opel.. Zitten netjes achter het stuur, en niet op de bijrijdersstoel. dragen over het algemeen geen petjes, en niet achtstevoren....Xabre schreef:das best dom eigenlijk
lexus achterlichtenFrits schreef:Of niet.... We rijden renault en (de meesten) geen VW of Opel.. Zitten netjes achter het stuur, en niet op de bijrijdersstoel. dragen over het algemeen geen petjes, en niet achtstevoren....Xabre schreef:das best dom eigenlijk
Wat wil je nog meer![]()
euhmm we missen nog een scoreJacco Osté schreef:Gabri schreef:slechte smoes 3![]()
![]()
![]()
Luco/Alpine-racer schreef:das nog niks, meer dan 6000 binnen 11 maandenRonnie Detmers schreef:8000 in nog geen 2 jaar, pffHeb je geen priveleven ofzo
![]()
![]()
![]()
Nu is het tijd voor Luco...Ronnie Detmers schreef:Daar komen we zo op Luco, eerst Paul![]()
![]()
Jacco Osté schreef: Nu is het tijd voor Luco...
Get a life
RJ...Frits schreef:Of niet.... We rijden renault en (de meesten) geen VW of Opel.. Zitten netjes achter het stuur, en niet op de bijrijdersstoel. dragen over het algemeen geen petjes, en niet achtstevoren....Xabre schreef:das best dom eigenlijk
Wat wil je nog meer![]()
Altijd weer ik he, wat is er mis met een petje?Jacco Osté schreef:RJ...Frits schreef:Of niet.... We rijden renault en (de meesten) geen VW of Opel.. Zitten netjes achter het stuur, en niet op de bijrijdersstoel. dragen over het algemeen geen petjes, en niet achtstevoren....Xabre schreef:das best dom eigenlijk
Wat wil je nog meer![]()
![]()
![]()
![]()
zou je eigenlijk een VW of Opel forum de test moeten laten doen, en de scores vergelijkenFrits schreef:Of niet.... We rijden renault en (de meesten) geen VW of Opel.. Zitten netjes achter het stuur, en niet op de bijrijdersstoel. dragen over het algemeen geen petjes, en niet achtstevoren....Xabre schreef:das best dom eigenlijk
Wat wil je nog meer![]()
Goed quoten jaccoRobert-Jan schreef:Altijd weer ik he, wat is er mis met een petje?Jacco Osté schreef:RJ...Frits schreef:Of niet.... We rijden renault en (de meesten) geen VW of Opel.. Zitten netjes achter het stuur, en niet op de bijrijdersstoel. dragen over het algemeen geen petjes, en niet achtstevoren....Xabre schreef:das best dom eigenlijk
Wat wil je nog meer![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uitFrits schreef:
@ RJwas niet pesoonlijk...
Heb ik gedaanFrits schreef:Goed quoten jacco
Van mij ook niet, maar dat weet RJ wel, die discussie hebben we een paar dagen geleden al gehad, die petjes van umFrits schreef:@ RJwas niet pesoonlijk...
Jacco Osté schreef:Gabri schreef:slechte smoes 3![]()
![]()
![]()
Ben ik toch niet de enigeXabre schreef:daar heb ik helemaal geen geduld voor dus