Merijn schreef:Ik ga zaterdag effe over Zolder beren met een M5... Als alles meezit, moet ik er effe bijzeggen... Anders in een nieuwe Mini, maar da's ook geen straf.
Oke, leuk Merijn. Ik heb nu zaterdag geen tijd om te gaan, ik ga over 2 weken ff kijken.(misschien met een turbo 2). Veel plezier iig.
ff voor de tomtommers op pda's, ik installeer net 6 kaarten op me SD, wil oostenrijk laden maar die pakt ie niet in TomTom. PDA zegt dat ie wel op de SD kaart staat.
Heb er nu Benelux, France, Italia, Oostenrijk, Zwitserland en Duitsland op staan, totale grootte 804 Mb op een kaartje van 1G.
-Ray- schreef:ff voor de tomtommers op pda's, ik installeer net 6 kaarten op me SD, wil oostenrijk laden maar die pakt ie niet in TomTom. PDA zegt dat ie wel op de SD kaart staat.
Heb er nu Benelux, France, Italia, Oostenrijk, Zwitserland en Duitsland op staan, totale grootte 804 Mb op een kaartje van 1G.
denk dat ik het al weet, zal wel t verschil zijn in versie met updates enzo en plus kaarten teringzooi. ellende allemaal, misschien maar eens alles normaal kopen
Misschien is oostenrijk niet volledig goed geinstalleerd. Verwijder enkel oostenrijk uit de lijst en installeer eens opnieuw, misschien werkt het dan wel.
Hm ow. Dan zou ik het eigenlijk ook niet weten, ik heb het wel eens gehad zo dat het niet compleet geinstalleerd was. Maar meer dan dat probleem heb ik niet gehad.
Brandmuis
Een muis heeft zondag in de Amerikaanse staat New Mexico een huis in de brand gezet. Nadat de 81-jarige bewoner het knaagdier in een hoop met brandende bladeren had gegooid, vluchtte de brandende muis uit de brandstapel richting het huis waardoor dat in lichterlaaie kwam te staan. De bejaarde man zei tegen de brandweer dat hij last had van een muizenplaag en dat de brandstapel zijn laatste redmiddel was.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Brandmuis
Een muis heeft zondag in de Amerikaanse staat New Mexico een huis in de brand gezet. Nadat de 81-jarige bewoner het knaagdier in een hoop met brandende bladeren had gegooid, vluchtte de brandende muis uit de brandstapel richting het huis waardoor dat in lichterlaaie kwam te staan. De bejaarde man zei tegen de brandweer dat hij last had van een muizenplaag en dat de brandstapel zijn laatste redmiddel was.
Weet iemand wat de CW-waarde van de nieuwe Trafic is? Of waar ik het eventueel zou kunnen vinden? Het is voor ene project op school, maar kan nergens op internet de info erover vinden