Haas schreef:ben benieuwd wat je er van gaat bakken
zit je in de senioren groep?
lach maar haas er is er een van de alpineclub die boven de zestig is en met zijn 310 vorig jaar de cursus heeft gedaan en och serieuze tijden rijd op zandvoort 2.04 met een 310
Haas schreef:ben benieuwd wat je er van gaat bakken
zit je in de senioren groep?
lach maar haas er is er een van de alpineclub die boven de zestig is en met zijn 310 vorig jaar de cursus heeft gedaan en och serieuze tijden rijd op zandvoort 2.04 met een 310
niks dan respect daarvoor
dat zijn decent tijden ja
kan ik misschien toch nog wat van leren
ben op zandvoort nooit sneller rondgegaan dan iets van 2.34 ofzo. (houd wel auto's als een Rover 114 en een peug 205 xs in gedachten De GSi heeft nooit goed gelopen toen ik er mee reed.. )
Ik ga zaterdag effe over Zolder beren met een M5... Als alles meezit, moet ik er effe bijzeggen... Anders in een nieuwe Mini, maar da's ook geen straf.
Merijn schreef:Ik ga zaterdag effe over Zolder beren met een M5... Als alles meezit, moet ik er effe bijzeggen... Anders in een nieuwe Mini, maar da's ook geen straf.
Bouw die 5 van je nou gewoon es af, kan je daarmee over zolder knallen!
Staat trouwens een Gele Twingo Turbo te koop op Marktplaats, niks voor jou Jacco? Volgens mij heeft die al eerder te koop gestaan, kan zo ff geen link plaatsen, zit achter een mac computer en kan er nog niet zo goed mee overweg (rechtermuisknop en dan eigenschappen ofzo lukt hier niet bij )
Ronnie Detmers schreef:Staat trouwens een Gele Twingo Turbo te koop op Marktplaats, niks voor jou Jacco? Volgens mij heeft die al eerder te koop gestaan, kan zo ff geen link plaatsen, zit achter een mac computer en kan er nog niet zo goed mee overweg (rechtermuisknop en dan eigenschappen ofzo lukt hier niet bij )
Control+klik, Afbeelding bekijken (of Afbeelding openen in nieuw venster)
Ronnie Detmers schreef:Staat trouwens een Gele Twingo Turbo te koop op Marktplaats, niks voor jou Jacco? Volgens mij heeft die al eerder te koop gestaan, kan zo ff geen link plaatsen, zit achter een mac computer en kan er nog niet zo goed mee overweg (rechtermuisknop en dan eigenschappen ofzo lukt hier niet bij )
Control+klik, Afbeelding bekijken (of Afbeelding openen in nieuw venster)
Hmm ok, maar hoe kom ik bv aan de url? Normaal is da een kwestie van Rechtermuisknop en dan bij eigenschappen oid kijken
Merijn schreef:Ik ga zaterdag effe over Zolder beren met een M5... Als alles meezit, moet ik er effe bijzeggen... Anders in een nieuwe Mini, maar da's ook geen straf.
Ik weet niet, maareh... M5 of R5. Doe mij de eerste maar.
Ik weet niet, maareh... M5 of R5. Doe mij de eerste maar.