Haas schreef:overnachtingen zijn bij mij voor vrouwen gratis
sorry luco, kon t niet laten
Scheelt dat dit een mannenclub is
haha.... aantal vrouwen neemt hier exponentieel toe en sinds ik die 5 heb, heb ik al drie vrouwen naar huis gesleept.
zul je net zien dat als we dit invoeren, ik alleen maar figuren als sven te slepen krijg
Luco/Alpine-racer schreef:@RJ je bent ook niks verplicht hoor maar als ik bv in de buurt van bodegraven sta heb ik liever dat die jongens me helpen dan de anwb hoor
Als er hier iemand in de buurt met pech staat zou ik hem/haar echt wel helpen hoor
Luco/Alpine-racer schreef:@RJ je bent ook niks verplicht hoor maar als ik bv in de buurt van bodegraven sta heb ik liever dat die jongens me helpen dan de anwb hoor
Als er hier iemand in de buurt met pech staat zou ik hem/haar echt wel helpen hoor
juist daar is dus evt die lijst voor zodat diegene met pech de adressen en telnrs heeft van leden in de buurt, want jij weet niet dat er iemand met pech staat
Robert-Jan schreef:We hebben hier toch ook een telefoonklapper op de site
dat is waar RJ, maar niet iedereen wil gebeld worden als er iemand met pech staat en diegene op die lijst weet waar die aan begint, het is dus de bedoeling dat als je die belt dat die ook komt als het kan
Robert-Jan schreef:Wil je die lijst ook voor de niet-leden maken of alleen voor leden
ik denk in principe voor leden, zo geeft het lidmaatschap wat meer voordelen
en door de keuzes op het formulier weet je dus ook welke hulp je van iemand kan verwachten als je belt
in de nvz hebben we goede ervaringen met de pechlijst
Robert-Jan schreef:Wil je die lijst ook voor de niet-leden maken of alleen voor leden
en door de keuzes op het formulier weet je dus ook welke hulp je van iemand kan verwachten als je belt
Denk dat je het dan beter ff naar het ledendeel kan verplaatsen
Denk dat je het dan beter ff naar het ledendeel kan verplaatsen
het is maar een idee, als het bestuur er wat mee wil dan kan ik wel een opzetje maken
@Luco: maak een opzetje en zodra je die af hebt open je een topic in nl.rtc.chat
dan zie je vanzelf hoeveel interesse er is, en mocht er te weinig interesse zijn dan heeft het je alleen wat tijd gekost, maar aan je posts te zien heb je tijd zat