Sander2 schreef:Grappig column : http://www.planet.nl/planet/show/id=174 ... id=671233/

Werelds

bij jouw helpt dat niet hoor ook zonder pet zien we hetRobert-Jan schreef:Ik gooi me pet wel weg
Ben jij mensenschuw opa heb je wagen wel gezien maar opa was nergens te vindenLuco/Alpine-racer schreef:bij jouw helpt dat niet hoor ook zonder pet zien we hetRobert-Jan schreef:Ik gooi me pet wel weg
ik was undercoverRobert-Jan schreef:Ben jij mensenschuw opa heb je wagen wel gezien maar opa was nergens te vindenLuco/Alpine-racer schreef:bij jouw helpt dat niet hoor ook zonder pet zien we hetRobert-Jan schreef:Ik gooi me pet wel weg
Neuh ik hou het wel bij die franse troepJacco Osté schreef:Of een snolf kopenRobert-Jan schreef:Ik gooi me pet wel weg![]()
ik was er wel hoorRobert-Jan schreef:Dat zal wel
Ik denk gezellig met Opa praten is weer wegLuco/Alpine-racer schreef:ik was er wel hoorRobert-Jan schreef:Dat zal wel
met dennis vk gepraat
met hessel gepraat
met kamper jacco
met tuig jochem
en nog en paar
sorryRobert-Jan schreef:Ik denk gezellig met Opa praten is weer wegLuco/Alpine-racer schreef:ik was er wel hoorRobert-Jan schreef:Dat zal wel
met dennis vk gepraat
met hessel gepraat
met kamper jacco
met tuig jochem
en nog en paar
Over welke bugs hebben we het dan???Chris@R5 schreef:Tsja, en je moet eens weten wat voor een stuk schroot het is zo'n 8800.Xabre schreef:iemand nog opzoek naar een telefoontje http://koopjes.marktplaats.nl/telecommu ... 96961.html
Van de 5 die ik de toonbank heb zien verlaten zijn er 4 alweer terug.
Dingen stikken van de bugs en de services die Nokia belooft bij het toestel maken ze niet waar.
Desondanks blijft het een juweeltje om te hebben...
Uitvallen, achterste zwarte gedeelte van de slider laat los, zeer minimale stanbytijden (8uur), geen reactie meer geven op de oplader, beltonen die uitvallen.Jeroen-16v schreef:Over welke bugs hebben we het dan???Chris@R5 schreef:Tsja, en je moet eens weten wat voor een stuk schroot het is zo'n 8800.Xabre schreef:iemand nog opzoek naar een telefoontje http://koopjes.marktplaats.nl/telecommu ... 96961.html
Van de 5 die ik de toonbank heb zien verlaten zijn er 4 alweer terug.
Dingen stikken van de bugs en de services die Nokia belooft bij het toestel maken ze niet waar.
Desondanks blijft het een juweeltje om te hebben...
Ik heb nu nog nergens last van.
Waar moet ik op gaan letten?
Idd. mooie telefoon.Martijn *Baccara* schreef:Die Motorola RAZR van Tele2 leek me ook wel wat. Een nieuw mobieltje blijft leuk, maar ik gebruik hem maar erg weinig. 10,- per 3 maanden.
draai nu 2 jaar op de 6600, maar als de 7650 ook een bluetooth handsfree module had, dan had ik die nog steeds gebruiktFoeke schreef:Me to 8310.
Maar wordt toch wel tijd voor wat anders, kan merken dat ie problemen krijgt. Zit te denken aan de 6280.
sodeju...dat verbruik ik minmaal per week. En vaak t dubbeleMartijn *Baccara* schreef:... 10,- per 3 maanden.
Nooit ellende met tele 2 mobiel, enkel het domme feit dat je een vaste aansluiting moet opgeven wanneer je een mob besteld via tele2. Mn moeder broertje en ik hebben alle tele2mobiel, maar het domme is dat de rekening niet gescheiden kan worden, omdat al deze telefoons via hetzelfde vaste nummer gaan.Frits schreef:Idd. mooie telefoon.Martijn *Baccara* schreef:Die Motorola RAZR van Tele2 leek me ook wel wat. Een nieuw mobieltje blijft leuk, maar ik gebruik hem maar erg weinig. 10,- per 3 maanden.
Maar verder niets dan ellende met Tele2mobiel....Gewone tele2 werkt wel perfect.
Kamper? Ik?Luco/Alpine-racer schreef: ik was er wel hoor
met dennis vk gepraat
met hessel gepraat
met kamper jacco
met tuig jochem
en nog en paar
sterker nog, hij loopt uberhaupt niet naar de ontsteking, maar de kabelboom in, naar de pjoeter. De stekker zit idd op 't inlaatspruitstuk.-Ray- schreef:liefst ff met een plaatje erbij, de mijne loopt niet in een keer naar de ontsteking, maar via het inlaatspruitstuk, zit dus nog een andere stekker tussen.