Maus schreef:
@ Foeke; toevallig heb ik laatst een oude eigenaar van die RS gesproken over de mail. De EPS-demper is er al weer een tijdje onder uit, er zit nu weer een mooie Sebring onder.
Auto heeft overigens weer aardig in de kreukels gezeten en is zelfs nog deels uitgebrand geweest...
ZONDE hij zag er altijd lekker strak uit met een lekkere sound. En dan doen ze er dit mee
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Maus schreef:
Ik koop liever iets goeds dan dat ik zelf ga lopen knutselen / prutsen (met alle mogelijke gevolgen van dien).
Als je eens wist hoe een garage ligt te KUTTEN aan je auto jongen, ik heb het zelf gezien. En dat is de reden dat ik nu toch maar alles liever zelf doe wat ik kan. En wat ik nog niet kan, leer ik mezelf. Als je netjes werkt kun je heel veel heel goed doen.
Moet nu wat roest wegwerken. Ik denk niet dat ze dat in de garage zo grondig zouden doen.
@ Marco; ik begrijp wat je bedoeld, maar daar ging deze discussie niet over. (Ik laat het werk aan mijn auto altijd uitvoeren door iemand die vertrouw én ik probeer er altijd bij te blijven.)
De discussie gaat er over dat ik liever iets kant en klaar koop (wat door de fabrikant getest en gedaan is), dan dat ik zelf iets in elkaar ga knutselen uit diverse onderdelen (en telkens weer opnieuw het wiel weer uit moet vinden).
Maus schreef:@ Marco; ik begrijp wat je bedoeld, maar daar ging deze discussie niet over. (Ik laat het werk aan mijn auto altijd uitvoeren door iemand die vertrouw én ik probeer er altijd bij te blijven.)
De discussie gaat er over dat ik liever iets kant en klaar koop (wat door de fabrikant getest en gedaan is), dan dat ik zelf iets in elkaar ga knutselen uit diverse onderdelen (en telkens weer opnieuw het wiel weer uit moet vinden).
Oohhhh. Hmmm, maar fabrikanten maken ook fouten. Kijk maar es naar die JB3Žs die om de haverklap kapot gaan. Of naar een hoop andere dingen van die kloemel reno. Ik begrijp het wel een beetje ja. Ik zou ook uitkijken van wie ik de auto koop. Er zitten sneuzels bij waarvan ik ook een beetje argwaan zou krijgen.
@ Luco: Jammer dat 't zo op jou over komt, maar met betrekking op jouw oplossing heb ik 't absoluut niet gezegd. (Laten we 't houden op een misverstand.)
Maus schreef:@ Luco: Jammer dat 't zo op jou over komt, maar met betrekking op jouw oplossing heb ik 't absoluut niet gezegd. (Laten we 't houden op een misverstand.)
is ok bekijk de pics maar
en als je het dan nog prutswerk vind, mag je het zeggen, heb ik liever dan dat geslijm dat alles mooi en goed is
Ik heb idd de foto's (net) pas gezien en het ziet er netjes uit. (En dat meen ik oprecht, zonder te slijmen )
Maar heb je geen last van vuiligheid / prut / etc.?
@ Vooraltijdjong; kijk ff in het projecttopic van Roy.
Maus schreef:Ik heb idd de foto's (net) pas gezien en het ziet er netjes uit. (En dat meen ik oprecht, zonder te slijmen )
Maar heb je geen last van vuiligheid / prut / etc.?
@ Vooraltijdjong; kijk ff in het projecttopic van Roy.
nee het sleufje wat ontstaat als je het kunststof weghaalt is maar vrij smal, komt wel veel lucht doorheen maar vuil valt mee, en omdat het dicht is is het makkelijk schoon te maken en altijd de koelste lucht
Droes schreef:shit, had een e-mail gekregen van iemand hier op RTC, hij had een vraagje over de ombouw van 5 campus naar 5 GTT.. wie o wie was dit? heb de e-mail gewist en heb zijn e-adres dus ook niet meer
Twas volgens mij ene jeffrey (weet het niet zeker)
Iemand een idee?
Gegevens Adverteerder »
Naam » Michiels David
Plaats » Affligem, in de provincie Brabant
Telefoon » 0474/25.68.12
Extra » Bekijk gebruikers waardering
» Bekijk alle 3 advertenties
Beschrijving »
speedline velgen 16 duim voor r5 gtt, clio phase 1 en 2 en megane.
zeer mooie velgen en in nieuwe perfecte staat.
Laatst gewijzigd door MarcoG op do 5 jan 2006 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.