Haha, volgens mij heeft elke nederlander een hekel aan friesland.Steven schreef:Nee dat friesland moeten ze gewoon afsteken, weg ermee
Maargoed, mooi mopje Jo, mogen jullie ook es een x
En waarom? zouden ze jaloers zijn??
Haha, volgens mij heeft elke nederlander een hekel aan friesland.Steven schreef:Nee dat friesland moeten ze gewoon afsteken, weg ermee
Maargoed, mooi mopje Jo, mogen jullie ook es een x
Hey, wegblijve!!!Sjoerd B schreef:ach, bij ons heb je ook veel meer ruimte om hard met je auto te rijden, (zonder geflits te worden) daarnaast zijn de huizen goedkoper.
maarja limburg lijkt me ook wel wat om te wonen.
mooie auto's, jammer die niemand er een reet om geeft
Whehe heb deze tijd terug in t moppentopic gepost met limburgers als doelwit-jo- schreef:eentje uit ons humortopic:
Een vrouw ging met de aannemer door haar nieuwgebouwde woning. In de eerste kamer zegt ze 'Ik zou deze graag in lichtblauw geschilderd zien'.
De aannemer neemt hiervan nota in zijn lastenboek, gaat naar het venster, opent dit en roept 'GROENE KANT BOVEN!'
De vrouw is even verbaasd maar gaat naar de tweede kamer en zegt 'Ik wil deze in een warm roze kleur'
De aannemer schrijft dit weer op en gaat weer naar het venster en roept naar buiten 'GROENE KANT BOVEN!'
De vrouw kijkt nog verbaasder maar zegt niets en gaat naar de derde kamer. 'Deze wil ik graag in een zacht gele kleur'
De aannemer neemt weer nota, gaat naar het raam en roept weer 'GROENE KANT BOVEN !'
De vrouw kan zich niet meer bedwingen en vraagt :
'Waarom roep je steeds GROENE KANT BOVEN !'.
'Sorry', zegt de aannemer, 'maar ik heb een ploeg Hollanders die aan de overkant grasmatten aan het leggen zijn'.
![]()
Olé olé, ben geslaagd voor m'n "meestertapper" certificaat
wie??-Ray- schreef:dubbelfriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssss!!!!
te gek man, na Luco eindelijk weer eens een serieus iemand op het forum
oww die-Ray- schreef:Piet Selderie
als die terugkomt, dat doet het hemBart GTT schreef:Heeft er iemand in Eindhoven, of in de buurt natuurlijk, misschien toevallig een kerstmanpak "over" die ik zou mogen lenen met oud en nieuw??![]()
(wordt uiteraard weer schoongemaakt als ie terug komt)
Ik doe het hem niet na!Steven schreef:Jah idd,
Je blijft een rare kwiebus, maar ben ook wel met Chris eens dat je toch wel respect afwingt met je Australië avonturen
Wel schoon maar in welke staat....Luco/Alpine-racer schreef:als die terugkomt, dat doet het hemBart GTT schreef:Heeft er iemand in Eindhoven, of in de buurt natuurlijk, misschien toevallig een kerstmanpak "over" die ik zou mogen lenen met oud en nieuw??![]()
(wordt uiteraard weer schoongemaakt als ie terug komt)
![]()
Mee eens, die sleuven vind ik ook net tè.Merijn schreef:Ben ik de enige die niet zo gecharmeerd is van de Dimma-kits? Ik vind het altijd een beetje een wannabe-Testarossa op deze manier.