Luco/Alpine-racer schreef:en stuff wordt gemaakt van de THC die je van de toppen af kunt halen en dan persen ze dat en door de olie die erin zit krijgt het de bruine kleur
Robert-Jan schreef:Ik heb een poging gedaan om zelf een keer een paar wietplanten te kweken dat lukte ook nog maar voor de rest heb ik er geen verstand van
Robert-Jan schreef:Ik heb een poging gedaan om zelf een keer een paar wietplanten te kweken dat lukte ook nog maar voor de rest heb ik er geen verstand van
ik zal je eens aangeven, KWEKER
Dat was echt lache stonden er 3 planten met goeie toppen hier in de tuin
ik zal je eens aangeven, KWEKER
Dat was echt lache stonden er 3 planten met goeie toppen hier in de tuin
ja ik vind het nog lekker ruiken ook hoor, maar als ik hier 1 plantje in de tuin zet is het dorp in rep en roer
geen flauw idee heb samen met mijn neef een stuk land gekregen van zijn oude baas daar kweken wij het hele jaar door bloemen.
Mijn neef verkoopt bloemen in duitsland en dan neemt ie spul van ons mee en verkoopt ie voor goed geld, zijn wel kleine partijen maar leverd toch aardig wat geld op
Robert-Jan schreef:geen flauw idee heb samen met mijn neef een stuk land gekregen van zijn oude baas daar kweken wij het hele jaar door bloemen.
Mijn neef verkoopt bloemen in duitsland en dan neemt ie spul van ons mee en verkoopt ie voor goed geld, zijn wel kleine partijen maar leverd toch aardig wat geld op
Robert-Jan schreef:geen flauw idee heb samen met mijn neef een stuk land gekregen van zijn oude baas daar kweken wij het hele jaar door bloemen.
goede oude baas dan
Die heeft een grote schuur gebouwd en die verhuurt ie als caravanstalling omdat hij niet meer rond kon komen met het geld wat in in de bloemen verdiende heeft ie nog een stuk land over wat wij gebruiken
goede oude baas dan
Die heeft een grote schuur gebouwd en die verhuurt ie als caravanstalling omdat hij niet meer rond kon komen met het geld wat in in de bloemen verdiende heeft ie nog een stuk land over wat wij gebruiken
Luco/Alpine-racer schreef:ik wou dat ik tien jaar geleden al voor mezelf was begonnen
Ik heb een periode in de bloemenhandel gewerkt in de vakanties dan werkte ik 3 a 4 dagen in de week en verdiende erg goed als ik nu bekijk wat ik als automonteur verdien, dan heb ik toch ergens een verkeerde keus gemaakt achteraf gezien