ok alvast bedanktLuco/Alpine-racer schreef:vrijdag zal ik vast kijken voor je dan ben ik er toch bezigDanny van Duren schreef:is goed dat zal ben ik bang snuffelen in de loods worden morgen nog effe een sloop hier in de buurt bellen maar ben er bang voorLuco/Alpine-racer schreef:ik zou het niet wetenRiël schreef:19 16v?
vrijwel elke volkswagen?
een volvo 480 turbo wellicht?
Rondje sloop, hallo, 3 bar is niets speciaals.
was ook maar een suggestie
@danny als je zaterdag nog niks hebt rijden we ff naar de loods, kan je daar ff snuffelen
R5 GTT k-tec
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
niet toevallig al iets gevonden?Luco/Alpine-racer schreef:vrijdag zal ik vast kijken voor je dan ben ik er toch bezigDanny van Duren schreef:is goed dat zal ben ik bang snuffelen in de loods worden morgen nog effe een sloop hier in de buurt bellen maar ben er bang voorLuco/Alpine-racer schreef:ik zou het niet wetenRiël schreef:19 16v?
vrijwel elke volkswagen?
een volvo 480 turbo wellicht?
Rondje sloop, hallo, 3 bar is niets speciaals.
was ook maar een suggestie
@danny als je zaterdag nog niks hebt rijden we ff naar de loods, kan je daar ff snuffelen

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik heb iets gevonden wat op een brandstofpomp lijkt, maar of het er een is 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wat gek, ik heb de eerste de beste onder een gsi 16v uitgehaald en die was prima in orde.Danny van Duren schreef:nou 3 bar zit meestal in de tank die der buiten zitten zijn vaak minderRiël schreef:19 16v?
vrijwel elke volkswagen?
een volvo 480 turbo wellicht?
Rondje sloop, hallo, 3 bar is niets speciaals.
maar heb van bmw/mercedes/calibra/r19 16v en een stel gevraagt en niks hadden ze alleen maar pompen die in de tank zitten of te lichte pompen
r19 16v ph1 heeft ook de goeie.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja ook na gevraagd hadden ze ook nie liggenRiël schreef:Wat gek, ik heb de eerste de beste onder een gsi 16v uitgehaald en die was prima in orde.Danny van Duren schreef:nou 3 bar zit meestal in de tank die der buiten zitten zijn vaak minderRiël schreef:19 16v?
vrijwel elke volkswagen?
een volvo 480 turbo wellicht?
Rondje sloop, hallo, 3 bar is niets speciaals.
maar heb van bmw/mercedes/calibra/r19 16v en een stel gevraagt en niks hadden ze alleen maar pompen die in de tank zitten of te lichte pompen
r19 16v ph1 heeft ook de goeie.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
kom maar gewoon ff bij mij snuffelen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
is goed heb je daar ook je race 5 staanLuco/Alpine-racer schreef:kom maar gewoon ff bij mij snuffelen

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
yeps
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
dan neem ik digi meeLuco/Alpine-racer schreef:yeps

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
is goed hoor
heb dacht ik ook nog een ecu voor een 1700 moet jij maar ff naar kijken of het de goede is
heb dacht ik ook nog een ecu voor een 1700 moet jij maar ff naar kijken of het de goede is
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
hmmz dan zou ik morgen voordat ik ga effe nr van de mijne op moeten schrijfen maarja heb alleen die gechipte thuisliggenLuco/Alpine-racer schreef:is goed hoor
heb dacht ik ook nog een ecu voor een 1700 moet jij maar ff naar kijken of het de goede is
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
of hooliead moet zijn nummer ff geven of chris
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
vandaag effe naar biesheuvel egweets effe wat trug gebracht en nog wat vacuumslang gehaald
en meteen met het overige te goed 1 drie punts gordel van sparco gekocht
alleen heb nog geen brandstofpomp ga denk maandag maar effe een nieuwe halen van een calibra


alleen heb nog geen brandstofpomp ga denk maandag maar effe een nieuwe halen van een calibra
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
niet meer opgehaald vandaag danny?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
de sloop waar die pomp ligt is om 4 uur dicht en was om 5 over 4 thuis dus kon nie meer naar de sloop, dus word maandag maar hopelijk kan de haan me al eerder aan een gtt pompje helpenLuco/Alpine-racer schreef:niet meer opgehaald vandaag danny?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zonde 5 min te laat
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
tja als ik naar de sloop was gereden was ik 15 min te laat dusjaLuco/Alpine-racer schreef:zonde 5 min te laat
achja heb nu een drama in de schhur staan een r5 campus met een kapotte koppeling en nu is die keering om price-as lek kan ik die bak eruit gaan tillen



-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
gisteren een gtt pompje gehaald bij daan (de haan) en eronder en hij stationair lekker lopen.
ga ik rijden bij de drie viel ie effe dood maar dan ineens scoot ie weer dooor een stukje 120/140 liggen rijden en daarna stukje rustig ineens valt mn tank meter omlaag en mn wagen kapt tja tank leeg kan dus gaan tanken nog niet lopen niks lekken achter.
doe moterkap open en staat mn drukregelaar op mn turbo te spuiten
mn pa gebeld en naar huis gesleept oude drukregelaar met goed rubbertje erop gezet en niet meer goed lopen
.
vandaag nieuw rubbertje gehaald en de ander drukregelaar er weer op,
en ja hoor goed lopen ga stuk rijden bijna perfect(heel ietsje inhouden),
toen begint ie warm te worden(niet te warm) en daar was het weer knallen en niet meer lopen zodra ik wil rijden
hij vonkt gewoon, en de bougies zijn gewoon droog dus weer niet genoeg benzine

ga ik rijden bij de drie viel ie effe dood maar dan ineens scoot ie weer dooor een stukje 120/140 liggen rijden en daarna stukje rustig ineens valt mn tank meter omlaag en mn wagen kapt tja tank leeg kan dus gaan tanken nog niet lopen niks lekken achter.
doe moterkap open en staat mn drukregelaar op mn turbo te spuiten

mn pa gebeld en naar huis gesleept oude drukregelaar met goed rubbertje erop gezet en niet meer goed lopen

vandaag nieuw rubbertje gehaald en de ander drukregelaar er weer op,
en ja hoor goed lopen ga stuk rijden bijna perfect(heel ietsje inhouden),
toen begint ie warm te worden(niet te warm) en daar was het weer knallen en niet meer lopen zodra ik wil rijden


hij vonkt gewoon, en de bougies zijn gewoon droog dus weer niet genoeg benzine



-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
die heb ik al een andere erop gezet en nu loopt ie totdat ie warm begint te worden, of reageert zo`n ding ook op warmte?Steven schreef:En wat als nou de benzinedrukregelaar gewoon es kapot is he?
heb je je benzinedrukregelaar niet op een te warme plek zitten, bij de uitlaat?Danny van Duren schreef:die heb ik al een andere erop gezet en nu loopt ie totdat ie warm begint te worden, of reageert zo`n ding ook op warmte?Steven schreef:En wat als nou de benzinedrukregelaar gewoon es kapot is he?
maar die pomp geeft nu wel genoeg benzine?
Zit de vacuumaansluiting goed op die regelaar?
Er zit een of andere temperatuurafhankelijk vacuumschakelcontact op die volvomotor, onderaan aan de voorkant rechts op het onderblok.

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
die schakkelaar heb ik niks opzitten die gaat normaal naar de inlaat en dan naar koolstoffilter en die heb ik geen meer, en de regelaar is goed aangesloten, heb de fout gevondenn lamda-sonde stekker los geschotenRiël schreef:Zit de vacuumaansluiting goed op die regelaar?Er zit een of andere temperatuurafhankelijk vacuumschakelcontact op die volvomotor, onderaan aan de voorkant rechts op het onderblok.
en als ie dan warm is springt ie op nood loop. dus hij loopt nu weer bijna perfect nog een klein beetje inhouden, maar denk ddat dat met een busje injector-reiniger verholpen is

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
mooi zo danny, gassen met dat ding nu 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
de complete wagen is te koop tegen een zeer goede prijsMenno schreef:Is 't koetsje inmiddels alweer te koop?


maarja die krijg ik toch niet dus blijf ik er gewoon lekker zelf meer rijden


-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
rustig inrijdenLuco/Alpine-racer schreef:mooi zo danny, gassen met dat ding nu

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
vandaag weer een stuk gereden en hij begint steeds beter te lopen 

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
vandaag de voorbumper gespoten , dus kan er morgen het gaas in gemaakt worden, en verder morgen nog wat vacuumslangetjes vervangen door blauwe, en verder binnen in de wagen nog wat dingen aansluiten en de computers wegwerken.Danny van Duren schreef:vandaag weer een stuk gereden en hij begint steeds beter te lopen
verder heb ik alweer 350km gereden met de GTETurbo, alleen kan ik niet zeggen dat ie veel sneller is geworden maar dat kan nog komen doordat ie nog iest inhoud pas rond de 4000rpm is ie sneller.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
gisteren nog wat kabels wat beter neergelegt en geisoleerd, enm nog wat vacuumslangen vervangen door nieuwe blauwe slangen
en mn voorbumper er weer op gehangen .
vandaag heb ik de ecu`s in de wagen mooi weggewerkt, en ben weer gaan rijden effe wat knallen in de 2e versnelling
maar naar een tijdje begon ie were goed te lopen en nog beter dan ooit inhouden weg gewoon lekker doortrekken. (accu is wel losgeweest)
alleen nu een vraagje het toerental waar de turbo inslaat is dat te regelen? nu begint de turbo pas bij 4250 toeren kan dat niet al bij 3000toeren?

en mn voorbumper er weer op gehangen .
vandaag heb ik de ecu`s in de wagen mooi weggewerkt, en ben weer gaan rijden effe wat knallen in de 2e versnelling

alleen nu een vraagje het toerental waar de turbo inslaat is dat te regelen? nu begint de turbo pas bij 4250 toeren kan dat niet al bij 3000toeren?
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
net nog effe wat foto`s gemaakt (datum klopt niet
)
de eerste foto was van de voorbumper hoe ie was voordat ik de fmic erin maakte
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0002.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0488.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0489.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0490.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0493.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0494.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0495.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0497.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0498.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0499.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0496.JPG2.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0501.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0504.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0503.JPG.JPG[/img]

de eerste foto was van de voorbumper hoe ie was voordat ik de fmic erin maakte
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0002.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0488.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0489.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0490.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0493.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0494.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0495.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0497.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0498.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0499.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0496.JPG2.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0501.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0504.JPG.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMAGE0503.JPG.JPG[/img]
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
trekhaakie is handig dit jaar in zolder gekocht van luco,Steven schreef:Hehe dat trekhaakie is wel koel
Ik zou persoonlijk dat gaas ff matzwart spuiten, is het wat minder obsceen en ziet het er niet zo snel verweerd uit.
meteen in mei toen ik naar 20 jaar gtt ging in la chatre gebruik van gemaakt lekker in frankrijk met 150 met kar erachter een porshe inhalen

en tja dat gaas de rest heb ik ook niet gespoten dusja laat het maar zo
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
Danny van Duren schreef: alleen nu een vraagje het toerental waar de turbo inslaat is dat te regelen? nu begint de turbo pas bij 4250 toeren kan dat niet al bij 3000toeren?
?????
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
weet niemand dit ???????Danny van Duren schreef:Danny van Duren schreef: alleen nu een vraagje het toerental waar de turbo inslaat is dat te regelen? nu begint de turbo pas bij 4250 toeren kan dat niet al bij 3000toeren?
?????