R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Luco/Alpine-racer schreef:
Danny van Duren schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
Riël schreef:19 16v?
vrijwel elke volkswagen?
een volvo 480 turbo wellicht?
Rondje sloop, hallo, 3 bar is niets speciaals.
ik zou het niet weten
was ook maar een suggestie

@danny als je zaterdag nog niks hebt rijden we ff naar de loods, kan je daar ff snuffelen (Y)
is goed dat zal ben ik bang snuffelen in de loods worden morgen nog effe een sloop hier in de buurt bellen maar ben er bang voor
vrijdag zal ik vast kijken voor je dan ben ik er toch bezig
ok alvast bedankt
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Luco/Alpine-racer schreef:
Danny van Duren schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
Riël schreef:19 16v?
vrijwel elke volkswagen?
een volvo 480 turbo wellicht?
Rondje sloop, hallo, 3 bar is niets speciaals.
ik zou het niet weten
was ook maar een suggestie

@danny als je zaterdag nog niks hebt rijden we ff naar de loods, kan je daar ff snuffelen (Y)
is goed dat zal ben ik bang snuffelen in de loods worden morgen nog effe een sloop hier in de buurt bellen maar ben er bang voor
vrijdag zal ik vast kijken voor je dan ben ik er toch bezig
niet toevallig al iets gevonden? :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

ik heb iets gevonden wat op een brandstofpomp lijkt, maar of het er een is :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Danny van Duren schreef:
Riël schreef:19 16v?
vrijwel elke volkswagen?
een volvo 480 turbo wellicht?
Rondje sloop, hallo, 3 bar is niets speciaals.
nou 3 bar zit meestal in de tank die der buiten zitten zijn vaak minder



maar heb van bmw/mercedes/calibra/r19 16v en een stel gevraagt en niks hadden ze alleen maar pompen die in de tank zitten of te lichte pompen
Wat gek, ik heb de eerste de beste onder een gsi 16v uitgehaald en die was prima in orde.
r19 16v ph1 heeft ook de goeie.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Riël schreef:
Danny van Duren schreef:
Riël schreef:19 16v?
vrijwel elke volkswagen?
een volvo 480 turbo wellicht?
Rondje sloop, hallo, 3 bar is niets speciaals.
nou 3 bar zit meestal in de tank die der buiten zitten zijn vaak minder



maar heb van bmw/mercedes/calibra/r19 16v en een stel gevraagt en niks hadden ze alleen maar pompen die in de tank zitten of te lichte pompen
Wat gek, ik heb de eerste de beste onder een gsi 16v uitgehaald en die was prima in orde.
r19 16v ph1 heeft ook de goeie.
tja ook na gevraagd hadden ze ook nie liggen
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

kom maar gewoon ff bij mij snuffelen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Luco/Alpine-racer schreef:kom maar gewoon ff bij mij snuffelen
is goed heb je daar ook je race 5 staan :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

yeps
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Luco/Alpine-racer schreef:yeps
dan neem ik digi mee :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

is goed hoor
heb dacht ik ook nog een ecu voor een 1700 moet jij maar ff naar kijken of het de goede is
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Luco/Alpine-racer schreef:is goed hoor
heb dacht ik ook nog een ecu voor een 1700 moet jij maar ff naar kijken of het de goede is
hmmz dan zou ik morgen voordat ik ga effe nr van de mijne op moeten schrijfen maarja heb alleen die gechipte thuisliggen
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

of hooliead moet zijn nummer ff geven of chris
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

vandaag effe naar biesheuvel egweets effe wat trug gebracht en nog wat vacuumslang gehaald :p en meteen met het overige te goed 1 drie punts gordel van sparco gekocht :p

alleen heb nog geen brandstofpomp ga denk maandag maar effe een nieuwe halen van een calibra
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

niet meer opgehaald vandaag danny?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Luco/Alpine-racer schreef:niet meer opgehaald vandaag danny?
de sloop waar die pomp ligt is om 4 uur dicht en was om 5 over 4 thuis dus kon nie meer naar de sloop, dus word maandag maar hopelijk kan de haan me al eerder aan een gtt pompje helpen :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

zonde 5 min te laat
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Luco/Alpine-racer schreef:zonde 5 min te laat
tja als ik naar de sloop was gereden was ik 15 min te laat dusja
achja heb nu een drama in de schhur staan een r5 campus met een kapotte koppeling en nu is die keering om price-as lek kan ik die bak eruit gaan tillen :( dit is de tweede keer bij een campus maar doe het veel liever bij een gte is veel handiger :p dusja ben toch wel stil :p
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

gisteren een gtt pompje gehaald bij daan (de haan) en eronder en hij stationair lekker lopen.
ga ik rijden bij de drie viel ie effe dood maar dan ineens scoot ie weer dooor een stukje 120/140 liggen rijden en daarna stukje rustig ineens valt mn tank meter omlaag en mn wagen kapt tja tank leeg kan dus gaan tanken nog niet lopen niks lekken achter.
doe moterkap open en staat mn drukregelaar op mn turbo te spuiten :(
mn pa gebeld en naar huis gesleept oude drukregelaar met goed rubbertje erop gezet en niet meer goed lopen :( .
vandaag nieuw rubbertje gehaald en de ander drukregelaar er weer op,
en ja hoor goed lopen ga stuk rijden bijna perfect(heel ietsje inhouden),
toen begint ie warm te worden(niet te warm) en daar was het weer knallen en niet meer lopen zodra ik wil rijden :( :(
hij vonkt gewoon, en de bougies zijn gewoon droog dus weer niet genoeg benzine :( :( :(
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

En wat als nou de benzinedrukregelaar gewoon es kapot is he?
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Steven schreef:En wat als nou de benzinedrukregelaar gewoon es kapot is he?
die heb ik al een andere erop gezet en nu loopt ie totdat ie warm begint te worden, of reageert zo`n ding ook op warmte?
haan
Berichten: 285
Lid geworden op: do 3 jul 2003 19:58
Locatie: beers (NB)

Danny van Duren schreef:
Steven schreef:En wat als nou de benzinedrukregelaar gewoon es kapot is he?
die heb ik al een andere erop gezet en nu loopt ie totdat ie warm begint te worden, of reageert zo`n ding ook op warmte?
heb je je benzinedrukregelaar niet op een te warme plek zitten, bij de uitlaat?
maar die pomp geeft nu wel genoeg benzine?
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Zit de vacuumaansluiting goed op die regelaar? :p Er zit een of andere temperatuurafhankelijk vacuumschakelcontact op die volvomotor, onderaan aan de voorkant rechts op het onderblok.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Is 't koetsje inmiddels alweer te koop? >-)
rev it like a rental
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Riël schreef:Zit de vacuumaansluiting goed op die regelaar? :p Er zit een of andere temperatuurafhankelijk vacuumschakelcontact op die volvomotor, onderaan aan de voorkant rechts op het onderblok.
die schakkelaar heb ik niks opzitten die gaat normaal naar de inlaat en dan naar koolstoffilter en die heb ik geen meer, en de regelaar is goed aangesloten, heb de fout gevondenn lamda-sonde stekker los geschoten
en als ie dan warm is springt ie op nood loop. dus hij loopt nu weer bijna perfect nog een klein beetje inhouden, maar denk ddat dat met een busje injector-reiniger verholpen is :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

mooi zo danny, gassen met dat ding nu :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Menno schreef:Is 't koetsje inmiddels alweer te koop? >-)
de complete wagen is te koop tegen een zeer goede prijs 8) :D
maarja die krijg ik toch niet dus blijf ik er gewoon lekker zelf meer rijden :p :D
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Luco/Alpine-racer schreef:mooi zo danny, gassen met dat ding nu :lol:
rustig inrijden >-)
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

vandaag weer een stuk gereden en hij begint steeds beter te lopen :D
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Danny van Duren schreef:vandaag weer een stuk gereden en hij begint steeds beter te lopen :D
vandaag de voorbumper gespoten , dus kan er morgen het gaas in gemaakt worden, en verder morgen nog wat vacuumslangetjes vervangen door blauwe, en verder binnen in de wagen nog wat dingen aansluiten en de computers wegwerken.

verder heb ik alweer 350km gereden met de GTETurbo, alleen kan ik niet zeggen dat ie veel sneller is geworden maar dat kan nog komen doordat ie nog iest inhoud pas rond de 4000rpm is ie sneller.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

gisteren nog wat kabels wat beter neergelegt en geisoleerd, enm nog wat vacuumslangen vervangen door nieuwe blauwe slangen :p
en mn voorbumper er weer op gehangen .

vandaag heb ik de ecu`s in de wagen mooi weggewerkt, en ben weer gaan rijden effe wat knallen in de 2e versnelling :( maar naar een tijdje begon ie were goed te lopen en nog beter dan ooit inhouden weg gewoon lekker doortrekken. (accu is wel losgeweest)


alleen nu een vraagje het toerental waar de turbo inslaat is dat te regelen? nu begint de turbo pas bij 4250 toeren kan dat niet al bij 3000toeren?
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Hehe dat trekhaakie is wel koel :D

Ik zou persoonlijk dat gaas ff matzwart spuiten, is het wat minder obsceen en ziet het er niet zo snel verweerd uit.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Steven schreef:Hehe dat trekhaakie is wel koel :D

Ik zou persoonlijk dat gaas ff matzwart spuiten, is het wat minder obsceen en ziet het er niet zo snel verweerd uit.
trekhaakie is handig dit jaar in zolder gekocht van luco,

meteen in mei toen ik naar 20 jaar gtt ging in la chatre gebruik van gemaakt lekker in frankrijk met 150 met kar erachter een porshe inhalen :D

en tja dat gaas de rest heb ik ook niet gespoten dusja laat het maar zo
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Danny van Duren schreef: alleen nu een vraagje het toerental waar de turbo inslaat is dat te regelen? nu begint de turbo pas bij 4250 toeren kan dat niet al bij 3000toeren?

?????
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Danny van Duren schreef:
Danny van Duren schreef: alleen nu een vraagje het toerental waar de turbo inslaat is dat te regelen? nu begint de turbo pas bij 4250 toeren kan dat niet al bij 3000toeren?

?????
weet niemand dit ???????
Plaats reactie