Mijn auto had nog nooit eerder problemen vertoond hij deed het altijd in 1 keer en goed.
Ik reed op de snelweg en inneens hoorde ik mijn motor heel hard inneens.. Ik had al een sportuitlaat maar dit klonk heel anders:S:S Ik van de snelweg af en daarna zette ik mijn kontakt uit en daarna wilde hij niet meer starten... Ik draaide mijn kontankt aan en ik hoorde niet het bekende gezoem van het beetje benzine dat naar je cylinder wordt gepompt:S... dat was al probleem 1.
Probleem 2 begon met dat ik mijn auto probeerde te starten en dat ik mijn koppeling intrapte en hem niet in zijn 1e Versnelling kreeg..
Het leek net alsof ik tegen een muur aan het duwen was..

De rest van de versnellingen deed het wel als ik mijn motor probeerde te starten en mijn koppeling op liet komen.. Wel druk dus.
maar deze 2 problemen kunnen al niet vergeleken worden..
ik de anwb bellen..
Eerst werd het stroomcircuit doorgemeten.. Ik had gewoon stroom en als eerste kwam de bobine die wel stroom had maar geen vonk gaf! maar dat kan niet verklaren dat ik hem niet in zijn 1 krijg of dat de brandstofpomp het niet zou doen... De distributie is goed, de tuimelaars draaien gewoon.
Een aantal dingen die inneens gebeuren die eigenlijk niet veel met elkaar te maken hebben.
De Anwb Monteur stond letterlijk met zijn handen in het haar:S
Hij was al aardig op leeftijd en in al die jaren dat hij bij de wegenwacht werkt had hij zoiets nog nooit meegemaakt!
Transport bellen dan maar..
Uiteindelijk stond mijn clio dus bij de garage en ik deed mijn verhaal en ging toen naar huis..
Ik belde degene waar ik de Clio van gekocht heb en hij vertelde mij dat hij dat probleem ook had gehad(behalve met dat van de Versnellingen)En daarvoor naar de Renaultdealer was gegaan.. daar stonden die monteurs "van Renault!" ook met hun handen in het haar... ze hebben er toen maar even een nieuwe Inspuitmodule in gedaan en de Bobine vervangen voor een nieuwe en een soort nooddraadje met een blauwe zekering "15" naar het stroomcircuit gemaakt zodat hij wel zou starten.. dat lost het probleem natuurlijk niet op..
Ik hoop dat ze het op de Garantie op de onderdelen toch nog Repareren..
heeft er anders iemand verstand van deze problemen??
ik ben wanhopig:(
Greetz Lorenzo