ACT: Clio16V I
zet je die ff aan 
sorry..mijn fout

sorry..mijn fout

als het lampie uitgaat, trekt dat motortje teveel stroom weg en dat zou kunnen duiden op kortsluiting.
-
Mijn deur aan de bestuurderszijde gaat wat moeilijker dicht en moet ik dan wat harder dichtgooien. Ook bij het omhoog doen van de deurgreep merk je meer weerstand dan aan de andere zijde. Meestal moet ik de deur m.b.v. de sleutel openen en sluiten terwijl de andere deur en achterklep gewoon met de cv te openen en sluiten zijn. De cv doet het aan de bestuurderskant eigenlijk maar half (gaat bij sluiten via cv slechts een klein stukje omlaag in plaats van helemaal en bij openen via cv slechts een klein stukje omhoog). Misschien dat de deur idd iets anders gesteld moet worden om de cv weer goed te laten werken. In de zomer werkt de cv ook beter dan in de winter (uitzetting/inkrimping materialen?).Madmaus schreef:Passagiersdeur gaat niet meer opslot met de cv.
Ik zie hem wel bewegen alleen gaat ie niet naar beneden.![]()
Motortje kapoet? Wat voor bedragen moet ik dan aandenken?
Ik heb laatst de deuren gesteld, dat ze zeg maar iets nauwer sluiten. Zou het daarvan kunnen komen?
Groetjes,
Maurice
-
dit geldt eigenlijk voor m'n hele autoLotuzClioWilliams schreef:In de zomer werkt de cv ook beter dan in de winter (uitzetting/inkrimping materialen?).

Ik zal eens kijken wat er gebeurd als me deur open staat. Of die dan nog wel dicht gaat.
Ik kwam er vanmorgen bij toeval achter. Ik was waarschijnlijk me deuren vergeten dicht te doen. Dus ik klik op me cv en mijn deur gaat dicht en die van me vriendin bleef open. Dus toen ff wezen kijken en kwam ik er achter dat de cv niet goed werkte.
Ik kwam er vanmorgen bij toeval achter. Ik was waarschijnlijk me deuren vergeten dicht te doen. Dus ik klik op me cv en mijn deur gaat dicht en die van me vriendin bleef open. Dus toen ff wezen kijken en kwam ik er achter dat de cv niet goed werkte.
Als je deur openstaat dan kun je hem niet opslot doen, het palletje kan niet naar beneden, behalve als je de handgreep omhoog houdt. Ook niet met de cv. Een beetje zinloze test dan.Madmaus schreef:Ik zal eens kijken wat er gebeurd als me deur open staat. Of die dan nog wel dicht gaat.
LotuzClioWilliams schreef:Mijn deur aan de bestuurderszijde gaat wat moeilijker dicht en moet ik dan wat harder dichtgooien. Ook bij het omhoog doen van de deurgreep merk je meer weerstand dan aan de andere zijde. Meestal moet ik de deur m.b.v. de sleutel openen en sluiten terwijl de andere deur en achterklep gewoon met de cv te openen en sluiten zijn. De cv doet het aan de bestuurderskant eigenlijk maar half (gaat bij sluiten via cv slechts een klein stukje omlaag in plaats van helemaal en bij openen via cv slechts een klein stukje omhoog). Misschien dat de deur idd iets anders gesteld moet worden om de cv weer goed te laten werken. In de zomer werkt de cv ook beter dan in de winter (uitzetting/inkrimping materialen?).Madmaus schreef:Passagiersdeur gaat niet meer opslot met de cv.
Ik heb laatst de deuren gesteld, dat ze zeg maar iets nauwer sluiten. Zou het daarvan kunnen komen?
Groetjes,
Maurice
Effe deurpaneel ervanaf, en deurpompje eens goed volspuiten met wd-40

-
Ik geloof dat WD-40 bij de standaard uitrusting van Renault hoort.Riël schreef:LotuzClioWilliams schreef:Mijn deur aan de bestuurderszijde gaat wat moeilijker dicht en moet ik dan wat harder dichtgooien. Ook bij het omhoog doen van de deurgreep merk je meer weerstand dan aan de andere zijde. Meestal moet ik de deur m.b.v. de sleutel openen en sluiten terwijl de andere deur en achterklep gewoon met de cv te openen en sluiten zijn. De cv doet het aan de bestuurderskant eigenlijk maar half (gaat bij sluiten via cv slechts een klein stukje omlaag in plaats van helemaal en bij openen via cv slechts een klein stukje omhoog). Misschien dat de deur idd iets anders gesteld moet worden om de cv weer goed te laten werken. In de zomer werkt de cv ook beter dan in de winter (uitzetting/inkrimping materialen?).Madmaus schreef:Passagiersdeur gaat niet meer opslot met de cv.
Groetjes,
Maurice
Effe deurpaneel ervanaf, en deurpompje eens goed volspuiten met wd-40

-
Als je met bijvoorbeeld je sleutel even dat haakje aan je deur omzet (wat normaal die pin aan de auto doet) kun je hem ook op/van slot doen.Calle schreef:Als je deur openstaat dan kun je hem niet opslot doen, het palletje kan niet naar beneden, behalve als je de handgreep omhoog houdt. Ook niet met de cv. Een beetje zinloze test dan.Madmaus schreef:Ik zal eens kijken wat er gebeurd als me deur open staat. Of die dan nog wel dicht gaat.
Dan "denkt" hij dat de deur dicht zit.
Gr, Frits.
-
- Contacteer:
hahahaha, klopt bij mijn clio doetie het onder de 3 graden ook niet meerFrank M schreef:dit geldt eigenlijk voor m'n hele autoLotuzClioWilliams schreef:In de zomer werkt de cv ook beter dan in de winter (uitzetting/inkrimping materialen?).
'k dacht dat het aan de deurpinnetjes lag ('k heb er met ledjes erin)
Geprobeerd en dat doet ie dus ook niet meer.Clio Baccara 16v schreef:Als je met bijvoorbeeld je sleutel even dat haakje aan je deur omzet (wat normaal die pin aan de auto doet) kun je hem ook op/van slot doen.Calle schreef:Als je deur openstaat dan kun je hem niet opslot doen, het palletje kan niet naar beneden, behalve als je de handgreep omhoog houdt. Ook niet met de cv. Een beetje zinloze test dan.Madmaus schreef:Ik zal eens kijken wat er gebeurd als me deur open staat. Of die dan nog wel dicht gaat.
Dan "denkt" hij dat de deur dicht zit.
Gr, Frits.
Straks maar ff wat smeersel er tegenaan gooien.
En anders moet ik er aan geloven.
Is het veel werk motortje vervangen?
Kost da ongeveer????
Zozo, heeft je vriendin een deurtje geadopteerd? mag zij ook het motortje betalen!Madmaus schreef:Ik zal eens kijken wat er gebeurd als me deur open staat. Of die dan nog wel dicht gaat.
Paneel er voorzichtig vanaf trekken (zonder dat ie kapot knikt) en met een mes ofzo, die smerige grijze altijd plakkende lijm doorsnijden terwijl je trekt.Madmaus schreef: Geprobeerd en dat doet ie dus ook niet meer.
Straks maar ff wat smeersel er tegenaan gooien.
En anders moet ik er aan geloven.
Is het veel werk motortje vervangen?
Kost da ongeveer????
Voor de rest is het een stukje cake dan. 45 minutjes kloten denk ik, als je net zo sloom als mij bent.

Oh ja, en wat dat kost...zoŽn motortje past in je zak, dus die zijn gratis op de sloop (bobines ook hehe! en relais etc.).
Bram, ben em ff kwijt...? Waar gaat dit over?Bram schreef:Vlammenkit eronder marco?:P Van de week hebben we zo'n ding ingebouwd in de charade van een vriend van me. Trekt serieus vlammen van ruim een meter!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
Toch verdomde mooi, zo'n Esquiss kit. 

joker.. 

vergeet de torx nietRalf schreef:Net als een doppensetLotuzClioWilliams schreef: Ik geloof dat WD-40 bij de standaard uitrusting van Renault hoort.

-
Ohhh, heb ik nog niet aan gedacht.Bram schreef:Ik zie een bobine en een relais in je post staan. Alleen de bougie ontbreekt nog voor een vlammenkit in je uitlaat. Vandaar dat ik er ff aan dacht

-
Zijn geen Willy stoelen Stevie, zijn gewoon fase 2 Clio 16v stoelen.
Weet jij nou helemaal niks?
Ennuh: had ik al verteld dat die versterker-kabel van jou levens redt? Heb dat ding voor de laatste circuitdag in mn kofferbak gemikt (dacht misschien komt ie nog een keer van pas...), en jawel hoor: na 15 min. rijden dondert de hele uitlaat van de 440 turbo van die 2 vrienden van me op de grond. Heel professioneel 2 gaten gehakt in de bodemplaat, en hoppa, versterkerkabel onder de uitlaat, knoopje erin, en klaar is kees.
Weet jij nou helemaal niks?

Ennuh: had ik al verteld dat die versterker-kabel van jou levens redt? Heb dat ding voor de laatste circuitdag in mn kofferbak gemikt (dacht misschien komt ie nog een keer van pas...), en jawel hoor: na 15 min. rijden dondert de hele uitlaat van de 440 turbo van die 2 vrienden van me op de grond. Heel professioneel 2 gaten gehakt in de bodemplaat, en hoppa, versterkerkabel onder de uitlaat, knoopje erin, en klaar is kees.
-
Precies. De bekleding is anders. Iedere Clio eigenaar die net zo lekker wil zitten als Williams eigenaars, kan deze stoelen met een gerust hart in zijn Clio monteren zonder voor Williams wannahave uitgemaakt te worden. Al weten wij Williams eigenaars natuurlijk wel beter.canonballman schreef:Zijn geen Willy stoelen Stevie, zijn gewoon fase 2 Clio 16v stoelen.

Jezus zak patat, ik had ook 19-16v stoelen kunnen zeggen, ze hebben iig dezelfde vorm, die bekleding intreseert me dan weer weinig.canonballman schreef:Zijn geen Willy stoelen Stevie, zijn gewoon fase 2 Clio 16v stoelen.
Weet jij nou helemaal niks?![]()

Enneh hoe moet het nou als bij mij de uitlaat eronderuit lazert? Heb ik geen versterkerkabel meer om em op te hangen...
-
Ja, dan kom je vanuit Beverwijk naar het Warme Zuiden om je versterkerkabel op te halen, niet?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer: