Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

RJ, misschien leuk voor de vrije uurtjes?

GTT met lekke pakking, klik hier!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Ziet er idd netjes uit maar ik bedank er voor
VLK Groep
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ik stop ook bijna.. :lol:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:
Lex schreef:lexje is aan het werk alleen geen tijd voor
Huh....zit je nog bij Frod dan....? :lol:
Laat ze het maar niet zien dat je op deze site zit...., strax wordt je nog ontslagen :lol:
Jep ik zit nog bij ford, hoor zo wanneer ik weg mag :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Ik denk dat er meer aan de hand als je die foto van onder de kap ziet heeft ie er al het een en ander laten doen bij JL
VLK Groep
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Als de aanschafprijs naar wens is maakt dat toch niet uit. ;)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Chris schreef:Ik stop ook bijna.. :lol:
Wat ben je nu weer van plan dan HK....?

:lol: :bonk:
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Leuke 5 om te zien, kan je best wat van maken, als de hut nog een beetje croky vrij is..., mooi dingetje voor een 16kleppert blok :)
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Chris schreef:Als de aanschafprijs naar wens is maakt dat toch niet uit. ;)
Das ook weer waar (Y)
VLK Groep
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Ivo8hoven schreef:Leuke 5 om te zien, kan je best wat van maken, als de hut nog een beetje croky vrij is..., mooi dingetje voor een 16kleppert blok :)
Nee joh versterkte koppakking ertussen druk op 1 bar grotere sproeier IC aanpassen en gas met dat ding
VLK Groep
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Robert-Jan schreef:
Ivo8hoven schreef:Leuke 5 om te zien, kan je best wat van maken, als de hut nog een beetje croky vrij is..., mooi dingetje voor een 16kleppert blok :)
Nee joh versterkte koppakking ertussen druk op 1 bar grotere sproeier IC aanpassen en gas met dat ding
Je weet het allemaal goed te vertellen RJ... :lol:

Ik denk gewoon dat ouwe blok eruit..., en een clio blok erin :D
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Waarom de keuze om 16V blok erin te hangen Ivo?
VLK Groep
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Ow gewoon, lijkt me nog ooit is leuk voor de heb, 1 turbo is al genoeg joh..., maar das mijn mening :)

Moet nog steeds eff terug denken aan die GT van Menno :worship:
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ivo8hoven schreef:
Chris schreef:Ik stop ook bijna.. :lol:
Wat ben je nu weer van plan dan HK....?

:lol: :bonk:
Geen idee! :lol:

RJ, kijk eens naar de 5 van Menno, dan snap je misschien waarom... :worship:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Chris schreef:
RJ, kijk eens naar de 5 van Menno, dan snap je misschien waarom... :worship:
Dat een bewerkte 2.0 16V
Laatst gewijzigd door Robert-Jan op wo 14 dec 2005 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
VLK Groep
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Jij snapt het aardig :p
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

RJ het gaat eff om het geluid..., en ik denk, dat als je een 1800 16V eff chipt, en een open filter erop gooit..., dat je ook dikke pret hebt :p
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar
VLK Groep
BerryS
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 22:06

Robert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar
ja maar ook lex zijn 19 hielt je niet bij, misschien moet je eens serious leren gas geven :p of een 5GTT kopen...
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Robert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar
Welk 5-je RJ ????? :smoke:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Ow ik geloof best dat een frisse GT sneller is met 1.4T blok, ipv een 16kleppert.
Maar ik vind het gewoon een Uber soundje..., en je rijd er een hoop mee weg hoor :D
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

<BR> schreef:
Robert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar
ja maar ook lex zijn 19 hielt je niet bij, misschien moet je eens serious leren gas geven :p of een 5GTT kopen...
Vergeet niet dat er op het blok van lex een Willy kop zit en ik heb zo'n vertyfd open lucht filter die achter de radiateur zit, en misschien moet ik maar is gas leren geven :D
VLK Groep
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Ivo8hoven schreef:RJ het gaat eff om het geluid..., en ik denk, dat als je een 1800 16V eff chipt, en een open filter erop gooit..., dat je ook dikke pret hebt :p

MWOOP!! MWOOOOP!!! MWOOOOOPP! :worship:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Arie van de Hoek schreef:
Robert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar
Welk 5-je RJ ????? :smoke:
Die van jou en afgelopen zondag ff een sprintje getrokken met Peter op de N11
VLK Groep
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Chris schreef:
Ivo8hoven schreef:RJ het gaat eff om het geluid..., en ik denk, dat als je een 1800 16V eff chipt, en een open filter erop gooit..., dat je ook dikke pret hebt :p

MWOOP!! MWOOOOP!!! MWOOOOOPP! :worship:
Dat geluid van een 16V is machtig zeker met een open filter :D
VLK Groep
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Robert-Jan schreef:
Chris schreef:
Ivo8hoven schreef:RJ het gaat eff om het geluid..., en ik denk, dat als je een 1800 16V eff chipt, en een open filter erop gooit..., dat je ook dikke pret hebt :p

MWOOP!! MWOOOOP!!! MWOOOOOPP! :worship:
Dat geluid van een 16V is machtig zeker met een open filter :D
Daar valt echt niets op af te dingen nee. (Y) :worship:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Lex
Über-Spammer
Berichten: 13324
Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
<BR> schreef:
Robert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar
ja maar ook lex zijn 19 hielt je niet bij, misschien moet je eens serious leren gas geven :p of een 5GTT kopen...
Vergeet niet dat er op het blok van lex een Willy kop zit en ik heb zo'n vertyfd open lucht filter die achter de radiateur zit, en misschien moet ik maar is gas leren geven :D
Ik heb ook een open filtertje hoor :lol: wel met een buisje achter de bumper. :p
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Die zit niet recht achter de radiateur denk ik :D
VLK Groep
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

Chris schreef:RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen! (Y)
Er zijn ook mensen die met een serieus gezicht beweren dat als je de mat weghaald, en een stuk tappijt wegsnijdt, dat ie dan ineens een stuk harder loopt weheeee :lol: :lol:

:wink:
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Chris schreef:RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen! (Y)
Zal dat het wezen :lol:
VLK Groep
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Ivo8hoven schreef:
Chris schreef:RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen! (Y)
Er zijn ook mensen die met een serieus gezicht beweren dat als je de mat weghaald, en een stuk tappijt wegsnijdt, dat ie dan ineens een stuk harder loopt weheeee :lol: :lol:

:wink:
(S)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Robert-Jan
Berichten: 5384
Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
Locatie: Noordwijk

Er zijn ook mensen die om die reden zonder matten rijden
VLK Groep
BerryS
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 22:06

Ivo8hoven schreef:
Chris schreef:RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen! (Y)
Er zijn ook mensen die met een serieus gezicht beweren dat als je de mat weghaald, en een stuk tappijt wegsnijdt, dat ie dan ineens een stuk harder loopt weheeee :lol: :lol:

:wink:
als je sochtends niet ontbijt, neem je dat "straf" gewicht ook niet mee...
misschien ga je dan nog wel harder...
Ivo
Über-Spammer
Berichten: 9454
Lid geworden op: za 11 jan 2003 17:26
Locatie: Holland

He Chris, net een 3 coupe in de werkplaats HS-VX-40 :)
Gesloten