Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
Ziet er idd netjes uit maar ik bedank er voor
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep ik zit nog bij ford, hoor zo wanneer ik weg magIvo8hoven schreef:Huh....zit je nog bij Frod dan....?Lex schreef:lexje is aan het werk alleen geen tijd voor
Laat ze het maar niet zien dat je op deze site zit...., strax wordt je nog ontslagen

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Ik denk dat er meer aan de hand als je die foto van onder de kap ziet heeft ie er al het een en ander laten doen bij JL
VLK Groep
-
Das ook weer waarChris schreef:Als de aanschafprijs naar wens is maakt dat toch niet uit.

VLK Groep
-
Nee joh versterkte koppakking ertussen druk op 1 bar grotere sproeier IC aanpassen en gas met dat dingIvo8hoven schreef:Leuke 5 om te zien, kan je best wat van maken, als de hut nog een beetje croky vrij is..., mooi dingetje voor een 16kleppert blok
VLK Groep
Je weet het allemaal goed te vertellen RJ...Robert-Jan schreef:Nee joh versterkte koppakking ertussen druk op 1 bar grotere sproeier IC aanpassen en gas met dat dingIvo8hoven schreef:Leuke 5 om te zien, kan je best wat van maken, als de hut nog een beetje croky vrij is..., mooi dingetje voor een 16kleppert blok

Ik denk gewoon dat ouwe blok eruit..., en een clio blok erin

-
Waarom de keuze om 16V blok erin te hangen Ivo?
VLK Groep
Geen idee!Ivo8hoven schreef:Wat ben je nu weer van plan dan HK....?Chris schreef:Ik stop ook bijna..
![]()

RJ, kijk eens naar de 5 van Menno, dan snap je misschien waarom...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Dat een bewerkte 2.0 16VChris schreef:
RJ, kijk eens naar de 5 van Menno, dan snap je misschien waarom...
Laatst gewijzigd door Robert-Jan op wo 14 dec 2005 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
VLK Groep
-
Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar
VLK Groep
ja maar ook lex zijn 19 hielt je niet bij, misschien moet je eens serious leren gas gevenRobert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Welk 5-je RJ ?????Robert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Vergeet niet dat er op het blok van lex een Willy kop zit en ik heb zo'n vertyfd open lucht filter die achter de radiateur zit, en misschien moet ik maar is gas leren geven<BR> schreef:ja maar ook lex zijn 19 hielt je niet bij, misschien moet je eens serious leren gas gevenRobert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naarof een 5GTT kopen...

VLK Groep
Ivo8hoven schreef:RJ het gaat eff om het geluid..., en ik denk, dat als je een 1800 16V eff chipt, en een open filter erop gooit..., dat je ook dikke pret hebt
MWOOP!! MWOOOOP!!! MWOOOOOPP!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Die van jou en afgelopen zondag ff een sprintje getrokken met Peter op de N11Arie van de Hoek schreef:Welk 5-je RJ ?????Robert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naar
VLK Groep
-
Dat geluid van een 16V is machtig zeker met een open filterChris schreef:Ivo8hoven schreef:RJ het gaat eff om het geluid..., en ik denk, dat als je een 1800 16V eff chipt, en een open filter erop gooit..., dat je ook dikke pret hebt

VLK Groep
-
- Über-Spammer
Daar valt echt niets op af te dingen nee.Robert-Jan schreef:Dat geluid van een 16V is machtig zeker met een open filterChris schreef:Ivo8hoven schreef:RJ het gaat eff om het geluid..., en ik denk, dat als je een 1800 16V eff chipt, en een open filter erop gooit..., dat je ook dikke pret hebt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb ook een open filtertje hoorRobert-Jan schreef:Vergeet niet dat er op het blok van lex een Willy kop zit en ik heb zo'n vertyfd open lucht filter die achter de radiateur zit, en misschien moet ik maar is gas leren geven<BR> schreef:ja maar ook lex zijn 19 hielt je niet bij, misschien moet je eens serious leren gas gevenRobert-Jan schreef:Dat begrijp ik ook wel maar ik wordt flink voorbij geblazen door een standaard GT met de druk op 0,9 bar, dan weet ik ook wel dat een 5je lichter is maar hoeveel winst zou je pakken met een 16V blok tov een GT Turbo blok in een 5je daar ben ik beniewd naarof een 5GTT kopen...

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Die zit niet recht achter de radiateur denk ik 

VLK Groep
Er zijn ook mensen die met een serieus gezicht beweren dat als je de mat weghaald, en een stuk tappijt wegsnijdt, dat ie dan ineens een stuk harder loopt weheeeeChris schreef:RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen!

-
Zal dat het wezenChris schreef:RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen!

VLK Groep
-
- Über-Spammer
Ivo8hoven schreef:Er zijn ook mensen die met een serieus gezicht beweren dat als je de mat weghaald, en een stuk tappijt wegsnijdt, dat ie dan ineens een stuk harder loopt weheeeeChris schreef:RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen!![]()
![]()

-
Er zijn ook mensen die om die reden zonder matten rijden
VLK Groep
als je sochtends niet ontbijt, neem je dat "straf" gewicht ook niet mee...Ivo8hoven schreef:Er zijn ook mensen die met een serieus gezicht beweren dat als je de mat weghaald, en een stuk tappijt wegsnijdt, dat ie dan ineens een stuk harder loopt weheeeeChris schreef:RJ, je moet dat lege blikje onder je gaspedaal eens weghalen!![]()
![]()
misschien ga je dan nog wel harder...