SkinnyFatMan schreef:wilfred35 schreef:hoi ik heb een renault 19 rn 1.7 uit 1994 gekocht rijd lekker
maar als ik langzaam rij zeg maar voor een stoplicht of in de file als ik dan wat gas bij geef en dan weer los laat schokt hij driekeer en dan diet hij het weer goed bij hoge snelhied voel je het niet wat kan het zijn de auto heeft wel ongeweer een jaar stil gestaan een heeft net een hele beurt gehad nieuwe koppeling nieuwe startmoter nieuwe accu en distrebutieriem is ook nieuw
wie weet wat het zou kunnen zijn dan kan ik veder zoeken
vriendelijke groeten wilfred

ik heb ook een 19 f3n 1.7 (1995 en 247.000) en die doet t zelfde
is heel normaal in zn 1 is elke auto schokkerig
of j moet een 6cil pakken oid die lopen mooier natuurlijk
hmm.. oude topic al, maar toch ff een reactie.
Een beetje schokken bij lage toerentallen is normaal natuurlijk, maar het schokken dat mijn R19 Ph2 doet is niet normaal. Zelfs in zijn 3 en 4 bij toch acceptabele toerentallen doettie het af en toe.
Nou is het wel zo dat mun koppelingsplaat naar zun grootje is (koppelen gaat ook heel zwaar), zou het eventueel daarmee te maken kunnen hebben?
bij het schokken danst ook de pook behoorlijk (zoals haas al zei), zou dan ook die baksteun gaar zijn?
Ik ga hem in januari (lees: na mijn eindejaarsuitkering

) naar de garage brengen om die koppelingsplaat te laten fixen en hem een beurt te laten geven.