[MarcoGŽs 250km/h Clio16v] nieuwe banden
Volgens de verkopert kostte de turbo bij de Saabdealer 1600,- nog wat euro. De hoofdprijs dus.
wel voor 1600 euro had je beter een hybride t25 kunnen kopen bij turbos hoet of een t3 van een audi of zo.
was je veel goedkoper uit geweest volgens mij.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
een T3 is een beetje te groot denk ik??mark 5t schreef:wel voor 1600 euro had je beter een hybride t25 kunnen kopen bij turbos hoet of een t3 van een audi of zo.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Van nixxans...ja Steven, ik weet
. De Žs zijn het zeker niet nee, die turbos van de nissan kosten evenveel of zelfs goedkoper. Maar dat ken altijd nog. Als ik maar even een draaiend systeem heb. Betere onderdelen kunnen en zullen altijd nog gemonteerd gaan worden. 
@Luco Ik denk dat die T3 op een 2,3 liter Saab prima aangezwengeld wordt. De verkoper had ook een grotere turbo voor die zweed gekocht, vandaar dat de T25 verkocht werd.

@Luco Ik denk dat die T3 op een 2,3 liter Saab prima aangezwengeld wordt. De verkoper had ook een grotere turbo voor die zweed gekocht, vandaar dat de T25 verkocht werd.
ben benieuwd wat schappelijk is voor een 28RS
als het ECHT schappelijk is, heb ik er ook nog wel eentje

als het ECHT schappelijk is, heb ik er ook nog wel eentje
Bod staat nu op : EUR 182,50 Met nog iets meer dan een dag te gaan 
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... RK:MEWA:IT

Staat ook een spruitstukkie te koop:.60 A/R Uitlaatzijde / Exhaust side
.63 Compressorzijde / Compressor side
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... RK:MEWA:IT
Hahaha weet je hoe Ebay werkt?TMC16v schreef:Bod staat nu op : EUR 182,50 Met nog iets meer dan een dag te gaan![]()

Trouwens een GT28RS spoelt behoorlijk laat op (4000+rpm) en is totaal niet geschikt voor jouw low budget-low boost projectje

GT28R is dan veel beter
Liever een T2 van een GTTSteven schreef:Hahaha weet je hoe Ebay werkt?TMC16v schreef:Bod staat nu op : EUR 182,50 Met nog iets meer dan een dag te gaan![]()
![]()
Trouwens een GT28RS spoelt behoorlijk laat op (4000+rpm) en is totaal niet geschikt voor jouw low budget-low boost projectje
GT28R is dan veel beter

EN ik weet hoe Ebay werkt, Laatste 10sec bod uitbrengen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
net als een vegeblok1nsane schreef:mij heeft nog een T25 gespot voor 170 euro, gereviseerd en al

kost niet veel heb je meestal ook niet veel

Die GT28RS ligt hier om de hoek in Hulsberg, heb et al gezien...
Apparaat is geprepareerd voor een flinke motor...dat gaat niet lukken met een clioŽtje.
Apparaat is geprepareerd voor een flinke motor...dat gaat niet lukken met een clioŽtje.

-
- Über-Spammer
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... PcY_BID_IT
niets voor jou, marco?
Effe de afmetingen vragen, wel makkelijk
niets voor jou, marco?
Effe de afmetingen vragen, wel makkelijk

Danke Riel, hij staat al in mijn "zu beobachten objekte"...maar ik denk dat daar belachelijke prijzen voor geboden gaan worden. Maar ik hou het in de gaten. 
Turbo is net binnen. Heeft wel maar een A/R van .48 op turbine- en op compressorhuis. Weet nog niet wat ik met deze ga doen...maar hou me ogen wel open voor een grotere.
Voor de rest probeer ik mijn lijstje nog compleet te krijgen...nog een paar dingetjes nodig.
Voor de rest probeer ik mijn lijstje nog compleet te krijgen...nog een paar dingetjes nodig.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat een kutsite
kent geen van beiden turboautos in ons bezit

Ik had er nog niet op geklikt...komt misschien nog. 
Oh ja, en moet deze vakantie nog een flink stuk kokerbalk (zeg, de volledige lengte) vervangen. Heb al een nieuwe in de kelder liggen. Goed schoonschuren, vastlassen en schuren en lassen en en en...

Oh ja, en moet deze vakantie nog een flink stuk kokerbalk (zeg, de volledige lengte) vervangen. Heb al een nieuwe in de kelder liggen. Goed schoonschuren, vastlassen en schuren en lassen en en en...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jij ook al werk zat 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tegen wie heb jij het nou?Rob schreef:Het blok had je nog niet dicht toch? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Want als ik je noge en keer op weg naar je thuisland tegenkomt, moet je me toch wat indrukwekkender wegrijden he![]()
Volgens mij ben ik jou nog nooit tegengekomen naar Duitsland?Luco/Alpine-racer schreef:tegen wie heb jij het nou?Rob schreef:Het blok had je nog niet dicht toch? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Want als ik je nog een keer op weg naar je thuisland tegenkomt, moet je me toch wat indrukwekkender wegrijden he![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Rob schreef:Volgens mij ben ik jou nog nooit tegengekomen naar Duitsland?Luco/Alpine-racer schreef:tegen wie heb jij het nou?Rob schreef:Het blok had je nog niet dicht toch? Of heb ik ergens overheen gelezen?
Want als ik je nog een keer op weg naar je thuisland tegenkomt, moet je me toch wat indrukwekkender wegrijden he![]()

Wij moeten eens praten op msn denk ik.MarcoG schreef:Turbo is net binnen. Heeft wel maar een A/R van .48 op turbine- en op compressorhuis. Weet nog niet wat ik met deze ga doen...maar hou me ogen wel open voor een grotere.

@Luco Ja, altijd werk zat aan die kar. Misschien komt er binnenkort een "auto van de zaak" bij van een -misschien- nieuwe baan. Dan kan de clio ECHT goed onderhanden worden genomen. Wilde net ook weer niet starten. Kuurtje...alles loopt, maar vonkt niet. Had hier al ergens in het forum gelezen dat het de BDP kon zijn die geen signaal gaf naar de bobine.
@Rob De volgende keer met wheelspin!!!
@Chris Ja, als ik weer es ene keer tijd heb. Zit nu weer met me handen vol in het (zwart-)werk. Wat is dat toch heerlijk, geld in de handen geduwd krijgen.
@Rob De volgende keer met wheelspin!!!
@Chris Ja, als ik weer es ene keer tijd heb. Zit nu weer met me handen vol in het (zwart-)werk. Wat is dat toch heerlijk, geld in de handen geduwd krijgen.

Stevig onderstelletje net gekocht:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1
[img]http://i23.ebayimg.com/02/i/05/c5/72/bf_1_b.JPG[/img]
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1
[img]http://i23.ebayimg.com/02/i/05/c5/72/bf_1_b.JPG[/img]
Hehehe, ik vraag niemand wat als het aankomt op die cupdempers. Heb zelf met die dingen rondgereden in de clio van PatrickL.Steven schreef:Hehehe vraag Rob eens? Die heeft die dingen ook gehad..

En er is meer Steven

[img]http://i19.ebayimg.com/04/i/05/be/af/c6_1_b.JPG[/img]
Bijbehorende torsies heb ik er ook bij gehaald.

Alles is in elk geval beter dan die originele 14 jaar oude verotte meuk wat er nu nog onder zit.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat is echt boinkboink hoor heb ze bij de racevijf er ook bij gehad 
wel gaaf marco

wel gaaf marco

Ja...maar ik denk dat een race 5Žje ook lichter is en dat het BOINK-effect daardoor nog wat groter is dan bij een Clio.
Ik amuseer me wel hehe! Rotondes!!!!
Katsjoing!!!

Ik amuseer me wel hehe! Rotondes!!!!